Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brussels Retro Festival

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door putje
    Dank voor de info lieve vrienden ! gaat hier stukken beter dan op F-chat.
    zou het niet weten, gebruik f-chat niet

btw
    hebben wij met elkaar gesproken in knokke vorige maand??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
      zou het niet weten, gebruik f-chat niet

btw
      hebben wij met elkaar gesproken in knokke vorige maand??
      Ja dat is correct !
      Ik heb je in de verte gezien op de 6 Hours van Spa maar je niet meer tegengekomen.
      (Le Mans classic pet)
      Dank voor de chassis nummers ! zal eens de nummerplaat van die 275 GTS laten nakijken bij de DIV om zo zijn chassis nummer te weten.

Until we meet again

Comment

Ja dat is correct !
        Ik heb je in de verte gezien op de 6 Hours van Spa maar je niet meer tegengekomen.
        (Le Mans classic pet)
        Dank voor de chassis nummers ! zal eens de nummerplaat van die 275 GTS laten nakijken bij de DIV om zo zijn chassis nummer te weten.

Until we meet again
        LOL
        dan moet je in principe 2 LMC petjes bij elkaar gezien hebben
        Laurent was namelijk weer met me mee

Comment

Ja dat is correct !
          (Le Mans classic pet)

Until we meet again
          Chassis nummer van die Blauwe 275 GTS (OAY 468 ) is : 7359

http://www.ferraris-online.com/pages...E-275GTS-07359

Blijkt nu in handen te zijn van ene D'IETEREN die blijkbaar een deftige collectie heeft met nog wat andere Ferrari's en andere exclusief speelgoed.

Comment

Chassis nummer van die Blauwe 275 GTS (OAY 468 ) is : 7359

http://www.ferraris-online.com/pages...E-275GTS-07359

Blijkt nu in handen te zijn van ene D'IETEREN die blijkbaar een deftige collectie heeft met nog wat andere Ferrari's en andere exclusief speelgoed.
            D'IETEREN ken je toch? officiële invoerder van oa VAG in België... en die heeft een erg leuke collectie
            de enige veyron die momenteel al met belgische platen rondrijdt is van hem (VYR-011) maar hij heeft ook heel wat leuke oldies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
              D'IETEREN ken je toch? officiële invoerder van oa VAG in België... en die heeft een erg leuke collectie
              de enige veyron die momenteel al met belgische platen rondrijdt is van hem (VYR-011) maar hij heeft ook heel wat leuke oldies
              Natuurlijk weet ik waaraan die naam verbonden is ! moet een kostelijke affaire zijn om taks te betalen op meer dan 60 ingeschreven wagens ! waaronder nog enkele Bugatti's

Comment

Natuurlijk weet ik waaraan die naam verbonden is ! moet een kostelijke affaire zijn om taks te betalen op meer dan 60 ingeschreven wagens ! waaronder nog enkele Bugatti's
                ah ja wees gerust hij kan 't zich wel permitteren kzou wel eens een lijstje willen wat er allemaal in z'n collectie zit... een paar wagens ken ik er al van maar lang niet allemaal

Comment

• D'Ieteren

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                  ah ja wees gerust hij kan 't zich wel permitteren kzou wel eens een lijstje willen wat er allemaal in z'n collectie zit... een paar wagens ken ik er al van maar lang niet allemaal
                  check your mail !

Comment

• tja, D'Ieteren
                    je houd het niet voor mogelijk wat die allemaal heeft
                    kom hem toch wel een paar keer per jaar tegen met iedere keer iets anders :s
                    ook wel een aantal replica's hoor

Comment

tja, D'Ieteren
                      je houd het niet voor mogelijk wat die allemaal heeft
                      kom hem toch wel een paar keer per jaar tegen met iedere keer iets anders :s
                      ook wel een aantal replica's hoor
                      ja zoals een Bizzarrini met chassis nummer AMX001 waar weinig over te vinden is ?
                      Replica's waarschijnlijk wel aangezien ik 3 250 GTE chassisnummers zie.

Comment

ja zoals een Bizzarrini met chassis nummer AMX001 waar weinig over te vinden is ?
                        ie heeft oa een 250 GTO replica + ook een Delage replica maar van die laatste bestaan er geen echte exemplaren meer dusja... en ie zal er nog wel een paar hebben

Comment

ik denk dat ik weet waarover je het hebt
                          dat is geen Bizza maar een AMC maar wel door de man gedesigned

some bedtime reading:
                          1971 American Motors AMX/3 American Motors was one of the surviving and struggling companies that rivaled GM, Ford and Chrysler from 1958 forward. It was the 1954 merger between Nash and Hudson that formed the AMC brand and their first successful car was the Rambler, a distinct family sedan that sold well. So much so, AMC was motivated to drop their previous Nash and Hudson designs and develop the new completely new lines. AMC’s best years were had with the […]

Comment

some bedtime reading:
                            http://www.supercars.net/cars/2982.html
                            is die ook van hem? das dan waarschijnlijk diegene die een jaar of 2 terug in autoworld stond met die bizzarini/lamborghini expositie daar... had geen idee dat die van hem was

Comment

is die ook van hem? das dan waarschijnlijk diegene die een jaar of 2 terug in autoworld stond met die bizzarini/lamborghini expositie daar... had geen idee dat die van hem was
                              lees de image credits eens

Comment

lees de image credits eens
                                ik had die site nog niet eens geopend

Comment

dat wil dus zeggen
                                  GTE
                                  GTO
                                  SWB

Comment

SWB
                                    die gele replica?

Comment

die gele replica?
                                      yep!!

Comment

some bedtime reading:
                                        http://www.supercars.net/cars/2982.html
                                        Ja Bizzarrini er is moeilijk een lijn in te trekken wat die man allemaal gemaakt en ontworpen heeft ! meestal straf spul.

Comment

Working...
                                        X