Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
btw
hebben wij met elkaar gesproken in knokke vorige maand??
Ja dat is correct !
Ik heb je in de verte gezien op de 6 Hours van Spa maar je niet meer tegengekomen.
(Le Mans classic pet)
Dank voor de chassis nummers ! zal eens de nummerplaat van die 275 GTS laten nakijken bij de DIV om zo zijn chassis nummer te weten.
Ja dat is correct !
Ik heb je in de verte gezien op de 6 Hours van Spa maar je niet meer tegengekomen.
(Le Mans classic pet)
Dank voor de chassis nummers ! zal eens de nummerplaat van die 275 GTS laten nakijken bij de DIV om zo zijn chassis nummer te weten.
Until we meet again
LOL
dan moet je in principe 2 LMC petjes bij elkaar gezien hebben
Laurent was namelijk weer met me mee
Ja dat is correct !
(Le Mans classic pet)
Until we meet again
Chassis nummer van die Blauwe 275 GTS (OAY 468 ) is : 7359
Blijkt nu in handen te zijn van ene D'IETEREN die blijkbaar een deftige collectie heeft met nog wat andere Ferrari's en andere exclusief speelgoed.
D'IETEREN ken je toch? officiële invoerder van oa VAG in België... en die heeft een erg leuke collectie
de enige veyron die momenteel al met belgische platen rondrijdt is van hem (VYR-011) maar hij heeft ook heel wat leuke oldies
D'IETEREN ken je toch? officiële invoerder van oa VAG in België... en die heeft een erg leuke collectie
de enige veyron die momenteel al met belgische platen rondrijdt is van hem (VYR-011) maar hij heeft ook heel wat leuke oldies
Natuurlijk weet ik waaraan die naam verbonden is ! moet een kostelijke affaire zijn om taks te betalen op meer dan 60 ingeschreven wagens ! waaronder nog enkele Bugatti's
Natuurlijk weet ik waaraan die naam verbonden is ! moet een kostelijke affaire zijn om taks te betalen op meer dan 60 ingeschreven wagens ! waaronder nog enkele Bugatti's
ah ja wees gerust hij kan 't zich wel permitteren kzou wel eens een lijstje willen wat er allemaal in z'n collectie zit... een paar wagens ken ik er al van maar lang niet allemaal
ah ja wees gerust hij kan 't zich wel permitteren kzou wel eens een lijstje willen wat er allemaal in z'n collectie zit... een paar wagens ken ik er al van maar lang niet allemaal
tja, D'Ieteren
je houd het niet voor mogelijk wat die allemaal heeft
kom hem toch wel een paar keer per jaar tegen met iedere keer iets anders :s
ook wel een aantal replica's hoor
tja, D'Ieteren
je houd het niet voor mogelijk wat die allemaal heeft
kom hem toch wel een paar keer per jaar tegen met iedere keer iets anders :s
ook wel een aantal replica's hoor
ja zoals een Bizzarrini met chassis nummer AMX001 waar weinig over te vinden is ?
Replica's waarschijnlijk wel aangezien ik 3 250 GTE chassisnummers zie.
ja zoals een Bizzarrini met chassis nummer AMX001 waar weinig over te vinden is ?
Replica's waarschijnlijk wel aangezien ik 3 250 GTE chassisnummers zie.
ie heeft oa een 250 GTO replica + ook een Delage replica maar van die laatste bestaan er geen echte exemplaren meer dusja... en ie zal er nog wel een paar hebben
1971 American Motors AMX/3 American Motors was one of the surviving and struggling companies that rivaled GM, Ford and Chrysler from 1958 forward. It was the 1954 merger between Nash and Hudson that formed the AMC brand and their first successful car was the Rambler, a distinct family sedan that sold well. So much so, AMC was motivated to drop their previous Nash and Hudson designs and develop the new completely new lines. AMC’s best years were had with the […]
is die ook van hem? das dan waarschijnlijk diegene die een jaar of 2 terug in autoworld stond met die bizzarini/lamborghini expositie daar... had geen idee dat die van hem was
is die ook van hem? das dan waarschijnlijk diegene die een jaar of 2 terug in autoworld stond met die bizzarini/lamborghini expositie daar... had geen idee dat die van hem was
Comment