Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maneblusser Classic 15Aug. Mechelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maneblusser Classic 15Aug. Mechelen

MANEBLUSSER CLASSIC 2011:

een echte klassieker op de Oldtimerkalender, gaat dit jaar door op maandag 15 augustus.
    Deze toeristische toerrit, met vertrek en aankomst in hartje Mechelen, is een
    evenement waar echte Oldtimers en leuke Classic Cars mekaar ontmoeten in een ontspannen sfeer.
    Het opzet van MAK Historic Car Club is, om zoals steeds een prettige mix bij mekaar te krijgen die begint
    bij de Vintage Cars, en eindigt bij de jongere, maar in hun tijdsbestek ook erg interessante, Classics van
    minstens 25 jaar oud. Daarom kijken we ook over de merkengrenzen heen, en zijn álle merken en
    modellen welkom. Waar wel rekening mee gehouden wordt is de correcte minimumleeftijd, en dat de
    wagen zich in een staat bevindt een echte Oldtimer hobbyist waardig.
    Door gedreven liefhebbers met ervaring in het vak word een parcours uitgestippeld uitgetekend in het
    eenvoudige bol/pijl systeem met afstanden, en via zo rustig mogelijke wegen. Deze tour van ± 100 km
    gaat de bestuurders en bijrijders ongetwijfeld veel plezier bieden.
    Deze niet te missen dag begint vanaf 08.30u. met een ontbijt, dat is inbegrepen in het inschrijvingsrecht.
    De eerste wagens starten om 10.00u, en alles eindigt met een korte prijsuitreiking in het Mechelse
    stadhuis rond 18.00u.
    Daar belonen we de top drie in de respectieve categorieën, voorzien we een trofee voor de oudste wagen,
    een attentie voor de beste damesploeg enz. Per deelnemend voertuig is er sowieso een aandenken
    voorzien, en uiteraard een Maneblusser Classic rallybord.
    Het kostenplaatje

Wagens tot 1940 nemen gratis deel
    Wagens van 1940 tot en met 1955 betalen € 15
    Wagens van 1956 tot en met 1984 betalen € 25
    Dit steeds per wagen met 2 inzittenden, per extra inzittende (+ 12 jaar) wordt € 8 aangerekend.
    Let op! Er worden in totaal maximum 150 wagens toegelaten.

Alle inschrijvingen en betalingen dienen in orde te zijn voor 1 augustus 2011. Annulaties worden
    enkel terugbetaald indien gebeurt minimum 3 dagen op voorhand.
    Voor wie de dag zelf (en dat onder voorbehoud dat er nog plaats is) nog aanmeld of betaald,
    is de deelname in de kosten altijd € 30 (+ eventueel extra inzittenden aan €

Extra info: Jos Van Bael GSM 0477 32 22 56 - Email: jos@makhcc.be

Voor MAK HCC leden is deelnemen zoals steeds gratis, op voorwaarde dat ze zich tijdig aanmelden.
    Dat kan door een telefoontje of een mail aan Jos Van Bael of Werner Pessendorffer.
    Inschrijvingsformulier

Naam:……………………………………………………………….. Voornaam…………………………
    Straat en huisnr:……………………………………………………. Woonplaats:………………………
    Merk/type:…………………………………………………………… Bouwjaar:………… Club:……..
    E-mail:…………………………………………………………
    Dit formulier kan u opsturen aan MAK p/a Zandstraat 66 in 2860 Sint Katelijne Waver
    of je kan de nodige gegevens op een email zetten aan jos@makhcc.be.
    Denk er aan, om geldig te zijn dient het inschrijvingsgeld vóór 01/08/11 voldaan te zijn
    op de rekening van MAK HCC, IBAN: BE47 2300 2784 5080, BIC: GEBABEBB
    met vermelding van uw naam en MC 2011.

Meer info: www.MAKHCC.BE
    Last edited by ; 21/07/2011, 19:48.

Is Jos Van Bael soms een politieman van beroep? En euhm waarom zijn auto's van 1985 en 1986 niet toegelaten? Deze zijn toch ook 25 jaar oud?

Ik vind het bijkomend vreemd dat het bedrag van de inschrijving goedkoper is voor oudere wagens . Waarom wordt er trouwens extra geld gevraagd per bijkomende inzittende .
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Ik vind het bijkomend vreemd dat het bedrag van de inschrijving goedkoper is voor oudere wagens . Waarom wordt er trouwens extra geld gevraagd per bijkomende inzittende .
      Olivier, stel eens niet zo veel vragen altijd. Het is toch vrij normaal dat er bepaalde bedragen aangerekend worden. En da's de keuze van de organisator !
      Je mag trouwens de drive-in gratis binnen met een oldtimer, dus waarom zou 't hier ook niet goedkoper zijn voor oudere wagens om zo wat interessante machines aan te trekken ?

Comment

33 euro voor ontbijt en rallyplaat en roadbook? Vind ik eerlijk gezegd prijzig !!! Sarah wordt 6 augustus 12... dus pech... zij zal dan moeten betalen

Vorige week 5 euro betaald en rallyplaat, roadbook en 2 consumpties nog gratis bijgekregen. (mijn croissants en koffiekoeken waren niet zo duur)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
          33 euro voor ontbijt en rallyplaat en roadbook? Vind ik eerlijk gezegd prijzig !!! Sarah wordt 6 augustus 12... dus pech... zij zal dan moeten betalen

Vorige week 5 euro betaald en rallyplaat, roadbook en 2 consumpties nog gratis bijgekregen. (mijn croissants en koffiekoeken waren niet zo duur)
          Het is maar wat je ervoor in de plaats krijgt he!

Het gratis laten deelnemen van oudere voertuigen (voor 1940) is een bewuste keuze! Zeer mooi om deze kunstwerken te mogen verwelkomen! Geeft een extra aan het event!

Foto's van vorige editie op: www.MAKHCC.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Olivier, stel eens niet zo veel vragen altijd. Het is toch vrij normaal dat er bepaalde bedragen aangerekend worden. En da's de keuze van de organisator !
            Je mag trouwens de drive-in gratis binnen met een oldtimer, dus waarom zou 't hier ook niet goedkoper zijn voor oudere wagens om zo wat interessante machines aan te trekken ?
            Woeps .

Net zoals froggy vind ik het echter ook wat duur. Ik heb nog nooit een supplement moeten betalen of ik nu met 2 of met 4 man deelgenomen heb. Allé, eigenlijk maakt het niet uit, want 195 mag toch niet deelnemen . Ik kom wel eens kijken denk ik. Ben alleen benieuwd of het "de" Jos Van Bael is die ik ken.

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Woeps .

Net zoals froggy vind ik het echter ook wat duur. Ik heb nog nooit een supplement moeten betalen of ik nu met 2 of met 4 man deelgenomen heb. Allé, eigenlijk maakt het niet uit, want 195 mag toch niet deelnemen . Ik kom wel eens kijken denk ik. Ben alleen benieuwd of het "de" Jos Van Bael is die ik ken.
              Tja, persoonlijk zou ik ook geen extra aanrekenen voor bijkomende inzittende, maar daar beslis ik niet over...
              Persoonlijk vind ik dit event één van de betere en is (althans naar mijn mening) z'n geld méér dan waard!
              Indien jezelf niet over een oldtimer beschikt, zeker komen kijken!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RubenB Bekijk Berichten
                Tja, persoonlijk zou ik ook geen extra aanrekenen voor bijkomende inzittende, maar daar beslis ik niet over...
                Persoonlijk vind ik dit event één van de betere en is (althans naar mijn mening) z'n geld méér dan waard!
                Indien jezelf niet over een oldtimer beschikt, zeker komen kijken!!!
                Zal zeker een mooi evenement zijn, twijfel daar niet aan. En een organisatie moet uit zijn kosten geraken, alleen ... degene die show maken, moeten betalen ... en je wilt zoveel mogelijk "gratis" kijkers trekken. Persoonlijk vind ik de opzet in Schaffen dan veel beter: prachtigste wagens, gratis voor de deelnemers, en de toeschouwers betalen inkom om al dat moois te bekijken

Ha, nu begrijp ik het: de jonge oldtimers moeten het ontbijt van de inzittenden van de oudste oldtimers betalen

En dan tel ik eigenlijk nog verkeerd. aangezien gezondheid niet toelaat dat ik vantevoren inschrijf, betaal ik dus 30€ + 8€ voor Sarah = 38€

Comment

Bij mij zouden het 3 extra inzittenden zijn... Vooraf inschrijven lukt ook niet omdat mijn auto een paar dagen ervoor nog naar de stealer moet om één en ander na te kijken.

Hoe zit het nu trouwens met Jos Van Bael... Ken je die nu of niet...?

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Bij mij zouden het 3 extra inzittenden zijn... Vooraf inschrijven lukt ook niet omdat mijn auto een paar dagen ervoor nog naar de stealer moet om één en ander na te kijken.

Hoe zit het nu trouwens met Jos Van Bael... Ken je die nu of niet...?
                    haha... Ik ken Jos! is zeker geen agent, maar een gepensioneerde man met een achtergrond bij Renault...

Comment

vorig jaar meegereden met de Corvair van m'n neef ,was dit een echte tegenvaller. Het ochtenddeel was nog ok,een rit over Bonheiden en Katelijne maar veel te kort om tof te zijn. Na de middag was het echt slecht volgens mij. Gaan rijden langs het kanaal van Willebroek via Boom en Kappelle op de Bos en zo,dat zijn toch geen plaatsen waar je met de oldtimer wil gaan rijden hé

nee,ik verkies dan de KempenHistoric in Mol
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        vorig jaar meegereden met de Corvair van m'n neef ,was dit een echte tegenvaller. Het ochtenddeel was nog ok,een rit over Bonheiden en Katelijne maar veel te kort om tof te zijn. Na de middag was het echt slecht volgens mij. Gaan rijden langs het kanaal van Willebroek via Boom en Kappelle op de Bos en zo,dat zijn toch geen plaatsen waar je met de oldtimer wil gaan rijden hé

nee,ik verkies dan de KempenHistoric in Mol
                        Namiddag gedeelte niet meer meegereden?

Toevallig nog aandelen bij de Kempenrit in Mol?

Comment

Wel uitgereden hoor maar ik vond het gewoon niet de leukste regio voor een oldtimer rit,Boom,Willebroek en Kapelle zijn toch wel vrij grijze industrigemmenten vind ik....Niets persoonlijks hé.
                          En met geen enkele rally heb ik iets te maken hoor,behalve met die van 22/5jl die ik
                          zelf gemaakt heb voor onze Roverclub maar Kempen,Hageland,Limburg en
                          ZuidWest en OostVlaanderen zijn wel in Vlaanderen de rallyplaatsen terwijl de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent toch wel van onder staat voor mij en ja mijn regio heeft nog altijd een plaats in mijn hart
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Wel uitgereden hoor maar ik vond het gewoon niet de leukste regio voor een oldtimer rit,Boom,Willebroek en Kapelle zijn toch wel vrij grijze industrigemmenten vind ik....Niets persoonlijks hé.
                            En met geen enkele rally heb ik iets te maken hoor,behalve met die van 22/5jl die ik
                            ZuidWest en OostVlaanderen zijn wel in Vlaanderen de rallyplaatsen terwijl de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent toch wel van onder staat voor mij en ja mijn regio heeft nog altijd een plaats in mijn hart
                            Er zijn inderdaad mooiere regio's om te rijden (hoewel het steeds slechter kan). We hebben niet het geluk om in Zuid-Frankrijk,... te wonen... We moeten het dus doen met wat ze ons hier bieden. Tijdens zo'n ritten ontdek je toch dat we zo nu en dan nog over mooie stukjes beschikken! Indien er nog eens een mooie 'rally' doorgaat, laat je maar iets weten!
                            Ben ik steeds voor te vinden!

Comment

Tof dat je ziet dat ik het "rallytechnisch" en niet persoonlijk bedoel hé

Comment

Nog een Kempenzoon hier Gisteren toerke gedaan Geel-Kasterlee-Retie-Dessel-Mol-Balen en terug naar hier. Was zalig en de Beemer gaf geen krimp. Dit weekend is er een rondrit in Zammel (Geel). Als het weer het toelaat van de partij?

Comment

Dat is echt een mooie toer hé met véél groen en toch leuke plaatsjes om te stoppen
                                  voor de Roverrally zijn wij vertrokken in Beerzel bij Heist en zo gereden naar WitgoorDessel
                                  was ook goed

Comment

Max. aantal deelnemers (150) bereikt!
                                    Nog enkel plaats indien ingeschreven teams niet komen opdagen...

Comment

Maar liefst 156 oldtimers en een stralend weertje maakte van editie 2011 een groot succes!
                                      foto's volgen één dezer!

Comment

Ik heb een aantal deelnemers zien rijden in Walem.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                        X