Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer chemisch ontroesten en behandelen: waar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oldtimer chemisch ontroesten en behandelen: waar?

    Kent iemand een gelijksoortig bedrijf in ons land (of eventueel Nederland)?

    http://www.surfaceprocessing.co.uk/for-cars.html

    Dank alvast!
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

    2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

  • #2
    Wij zorgen ervoor dat u weer zorgeloos van uw eigendommen kan genieten voor lange tijd! Door onze unieke manier van beitsen gaan uw goederen langer mee en…

    Comment


    • #3
      Eigen ervaringen met dit bedrijf?

      Comment


      • #4
        Hou er ook rekening mee dat als je de volledige wagen laat beitsen je bijna verplicht bent om de wagen dan te voorzien van een grondlaag of isolerende laag via een bad.
        Het is niet aangeraden om de wagen nadien gewoon te primen, na verloop van tijd zal hij roesten uit kiertjes, gaatjes etc.
        Verf moet echt overal raken na zo'n beitsbad. Natuurlijk kan je na zo'n verfbad de wagen wel gewoon lak spuiten.
        Tis gewoon de basislaag die erg belangrijk is. Het zuur raakt namelijk overal in, terwijl je met een handpistool niet overal kan lakken ;-)

        En als ik met niet vergis kan Carlito je wel iets meer vertellen over de prijs van zo'n lakbadje. Is nogal duur naar't schijnt

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
          Eigen ervaringen met dit bedrijf?
          Neen.

          Nog geen auto gehad die ervoor in aanmerking kwam.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
            Hou er ook rekening mee dat als je de volledige wagen laat beitsen je bijna verplicht bent om de wagen dan te voorzien van een grondlaag of isolerende laag via een bad.
            Het is niet aangeraden om de wagen nadien gewoon te primen, na verloop van tijd zal hij roesten uit kiertjes, gaatjes etc.
            Verf moet echt overal raken na zo'n beitsbad. Natuurlijk kan je na zo'n verfbad de wagen wel gewoon lak spuiten.
            Tis gewoon de basislaag die erg belangrijk is. Het zuur raakt namelijk overal in, terwijl je met een handpistool niet overal kan lakken ;-)

            En als ik met niet vergis kan Carlito je wel iets meer vertellen over de prijs van zo'n lakbadje. Is nogal duur naar't schijnt
            Daarom dat ik autobeitserij er zetten.

            Het puur ontlakken kan je in Belgie ook (bvb http://www.newicc.be/), maar ik heb nog geen belgisch bedrijf tegenegekomen dat de KTL-dompelbaden voor wagens aanbiedt in Belgie.

            autobeitserij doet het schijnbaar ook niet zelf, maar doet de wagens naar Duitsland heb ik ooit ergens gelezen. En het beitsen zou bij NewICC in lokeren gebeuren stond daar.

            En dan kan je 2 dingen doen. Of je begint zelf van hot naar her te zoeken naar die bedrijven, of je spreekt gewoon autobeitserij aan (en betaalt wss iets meer), waardoor zij met het heen en weer gerij zitten van die lege kassen. En als je vooraf duidelijke afspraken maakt, dragen zij de eindverantwoordelijkheid, waardoor je veel tijd bespaart zelf.

            Voor het ontlakken moet je +/- iets van een 1.500 euro rekenen

            Comment


            • #7
              Dankjewel! Heel nuttig!
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

              2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

              Comment


              • #8
                Heb goede ervaring met New ICC te Lokeren.
                Onlangs deuren, bumpers, motorkap- en kofferklep,... laten ontlakken van een 911. In totaal 250euro voor betaald. Voor dit bedrag kan je naar mijn mening het risico niet lopen dat je je plaatwerk lam straalt.
                Een gehele carrosserie zou (zoals hierboven al eerder werd aangehaald) +/-1500 euro kosten...

                Comment


                • #9
                  Ook een oplossing is het sodastralen waarbij je je plaatwerk zeker niet beschadigd.

                  Men tast hier het materiaal niet aan.
                  Dus geen vervormingen omdat soda geen warmte veroorzaakt.
                  Het is milieuvriendelijker.
                  is niet schadelijk voor glas en rubber.

                  Wij kunnen uw auto helemaal sodastralen in onze atelier te Schoten , Antwerpen.
                  Soda is ook goed voor andere toepassingen zoals polyester, inox, aluminium, ...

                  bekijk zeker onze website www.antwerpsodablasting.be
                  of like onze facebook pagina www.facebook.com/antwerpsodablasting

                  Voor meer informatie kan je gerust een mail sturen naar info@antwerpsodablasting.be
                  ook andere straal methodes passen we toe

                  Comment

                  Working...
                  X