Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e28: 30 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenSchitterend
E39Zit er ESP op?
Ik had toch wel al direct het "ASC" knopke gevonden,maar ben er wijselijk vanaf gebleven2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNog niet proberen scheef te zetten, en pa ook niet
Ik had toch wel al direct het "ASC" knopke gevonden,maar ben er wijselijk vanaf gebleven
Al veel mee gebold?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Al veel mee gebold?
Ik mis wel wat belevenis, hoewel die duw vanaf 3000 toeren best verslavend is (onder de 2000 geeft hem totaal niks), maar toch mis ik die rauwe sound en dat gevoel om hem tot de 6500 door te trekken
En in de bochten wordt je zeeziek, maar wel comfortabel ! Echt een chille bak.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNee, zo een 70 km in het totaal gok ik, wel veel makkelijker rijden als de 320, veel meer koppel dus nog niet stilgevallen wat met de 320 toch al eens durft te gebeuren.
Ik mis wel wat belevenis, hoewel die duw vanaf 3000 toeren best verslavend is (onder de 2000 geeft hem totaal niks), maar toch mis ik die rauwe sound en dat gevoel om hem tot de 6500 door te trekken
En in de bochten wordt je zeeziek, maar wel comfortabel ! Echt een chille bak.
Ik vind het wel iets hebben; comfortabel cruisen, genoeg kracht aan boord om eens door te duwen en een goede wegligging.
Mijn nonkel had vroeger 1 vd eerste E39 530dA met alle toeters en bellen op behalve ESP. Gegarandeerd plezier in de regen.
Schitterende karren die E39's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten5 series
Ik vind het wel iets hebben; comfortabel cruisen, genoeg kracht aan boord om eens door te duwen en een goede wegligging.
Mijn nonkel had vroeger 1 vd eerste E39 530dA met alle toeters en bellen op behalve ESP. Gegarandeerd plezier in de regen.
Schitterende karren die E39's.
En dan zo een dikke E39 als daily lijkt me ideaal.
Vind het nog steeds zeer knappe bakken.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenZo een E39 530d of 530i daar zie ik mij de E30 nog wel voor wegdoen, alé op stal zetten om wat rust te gunnen.
Vind het nog steeds zeer knappe bakken.
Ik ga eerst zien om een E28 kunnen te versieren want ik sta nog altijd stekezot van dat model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenZo een E39 530d of 530i daar zie ik mij de E30 nog wel voor wegdoen, alé op stal zetten om wat rust te gunnen.
Vind het nog steeds zeer knappe bakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenLijkt me overbodig bij een eta .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenahja want een 525e gaat geen 10l/100km zuipen?
Om nog maar te zwijgen of je met zo een verbruik de meerkost van de LPG ooit zal terugverdienen.Last edited by Ambi; 26/12/2011, 16:11.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Mocht ik ooit een E12/E28 kopen, dan heel graag (weer) een bronzitbeige. Vind dat echt een prachtkleur, ook in het donker.
Comment
-
Van mij 't zelfde, maar dan rood en zwart omgewisseld, omdat ik al een zwarte E30 heb nu.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment