Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben momenteel met een E39 aan het rijden,
Vervangwagen van de garage, de verkoper zei dat de zetel een beetje uitgerafeld was.
Komen we daaraan die zetel volledig naar de knoppen, stuur gescheurd, overal roest ontbrekende centercaps.
Kortom een echte turkenbak
Echt zalig om mee te rijden, precies of ik met een tank rij nu ik van de E30 kom. Best wel chill eigenlijk want deze heeft servo.
Het open dak rammelt wel alsof het elk moment kan afvallen, en de versnellingsbak is ongelofelijk hoe sponzig, precies of je bent in een pudding aan het roeren, mijn ma haar corsa is zelfs strakker. Motor draait wonder boven wonder nog goed, tis een 525 tds dus 6 cilinders
Echt topsoundje voor een diesel, wel enorm turbogat maar toch wel een stevige duw, iets heel anders dan de 320.
Echt wel een hilarische auto.
Nee, zo een 70 km in het totaal gok ik, wel veel makkelijker rijden als de 320, veel meer koppel dus nog niet stilgevallen wat met de 320 toch al eens durft te gebeuren.
Ik mis wel wat belevenis, hoewel die duw vanaf 3000 toeren best verslavend is (onder de 2000 geeft hem totaal niks ), maar toch mis ik die rauwe sound en dat gevoel om hem tot de 6500 door te trekken
En in de bochten wordt je zeeziek, maar wel comfortabel ! Echt een chille bak.
Nee, zo een 70 km in het totaal gok ik, wel veel makkelijker rijden als de 320, veel meer koppel dus nog niet stilgevallen wat met de 320 toch al eens durft te gebeuren.
Ik mis wel wat belevenis, hoewel die duw vanaf 3000 toeren best verslavend is (onder de 2000 geeft hem totaal niks ), maar toch mis ik die rauwe sound en dat gevoel om hem tot de 6500 door te trekken
En in de bochten wordt je zeeziek, maar wel comfortabel ! Echt een chille bak.
5 series
Ik vind het wel iets hebben; comfortabel cruisen, genoeg kracht aan boord om eens door te duwen en een goede wegligging.
Mijn nonkel had vroeger 1 vd eerste E39 530dA met alle toeters en bellen op behalve ESP. Gegarandeerd plezier in de regen.
Schitterende karren die E39's.
5 series
Ik vind het wel iets hebben; comfortabel cruisen, genoeg kracht aan boord om eens door te duwen en een goede wegligging.
Mijn nonkel had vroeger 1 vd eerste E39 530dA met alle toeters en bellen op behalve ESP. Gegarandeerd plezier in de regen.
Schitterende karren die E39's.
Zo een E39 530d of 530i daar zie ik mij de E30 nog wel voor wegdoen, alé op stal zetten om wat rust te gunnen.
En dan zo een dikke E39 als daily lijkt me ideaal.
Vind het nog steeds zeer knappe bakken.
Zo een E39 530d of 530i daar zie ik mij de E30 nog wel voor wegdoen, alé op stal zetten om wat rust te gunnen.
U hebt smaak meneer.
Ik ga eerst zien om een E28 kunnen te versieren want ik sta nog altijd stekezot van dat model.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als je daarmee zot doet wel, maar anders is dat totaal niet nodig en als je nog minder wil verbruiken kan je beter een diesel of een fiets kopen.
Om nog maar te zwijgen of je met zo een verbruik de meerkost van de LPG ooit zal terugverdienen.
Mocht ik ooit een E12/E28 kopen, dan heel graag (weer) een bronzitbeige. Vind dat echt een prachtkleur, ook in het donker.
Die E12 is idd schitterend maar er is wel wat werk aan denk ik.
Ik vind bronzit ook een fantastische kleur
Mijn keuze voor een e28:
1. Bronzit
2. Zwart
3. Rood
Van mij 't zelfde, maar dan rood en zwart omgewisseld, omdat ik al een zwarte E30 heb nu.
Comment