Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e28: 30 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Vette kar, prijs is erover idd. Moest het nu nog een M5 of 535i zijn.. maar nog altijd duur natuurlijk. Voor 4500 eur zou ik er wel over durven nadenken.
    Voor €14000 zoek je toch al naar een mooie M535i. Een M5 daarentegen gaat al snel naar de €20000.

De maximumprijs voor die 520i zou toch niet meer mogen zijn als €5000, imo. Het is en blijft maar een 520i. Die 535i enkele posts hoger is getaxeerd op €8500 en staat voor slechts €6000 te koop al heeft die wel iets meer kilometers.

Comment

Vette kar, prijs is erover idd. Moest het nu nog een M5 of 535i zijn.. maar nog altijd duur natuurlijk. Voor 4500 eur zou ik er wel over durven nadenken.
      Gij hebt geen geld gij.

Comment

• Is sinds vandaag een échte E28 eigenaar!

BMW E30 318iS '89
        BMW E28 520i '84
        BMW E34 535i '88

Comment

• Dat denk ik!

Ziet hem maar eens gaan

Comment

• Haha, tx Bert!
            Zalige bakken, die E28's!

BMW E30 318iS '89
            BMW E28 520i '84
            BMW E34 535i '88

Comment

• Ja wow!

Comment

• Proficiat

E28 Touring

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ja, hij is laaag, maar toch zeer knap als je weet dat hij van dit komt:

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Prachtig exemplaar!
                    Spijtig genoeg geen 6cyl en ook wel heel duur voor een 518i te zijn.

Comment

• Pff, die vraagprijs... Typisch Hollands.

Alle E28's staan eigenlijk redelijk duur..

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Pff, die vraagprijs... Typisch Hollands.

Alle E28's staan eigenlijk redelijk duur..
                        Idd, typisch Hollands...

Op de Belgische E28 markt ik het voor het moment wel vrij stil en als er ene in de verkoop gaat is er redelijk wat werk aan...
                        In mei dit jaar ben ik nog 2 hele mooie Belgische exemplaren tegengekomen. Beide kostten 2500, 1 520i en 1 525i. Beide in mooie staat. De 520i was een wijnrode en was op enkele dagen verkocht, de auto was van een liefhebber die zich een M535i gekocht had. Die auto had slechts 130000km met een uitgebreide lijst van onderdelen die onlangs vervangen waren. Had ik gemogen van thuis stond die auto hier nu. Was echt een mooie auto voor een goede prijs. Maar helaas...

En sindsdien is het vrij stil in België. Niet dat het mij slecht uitkomt, ik kan er nu toch nog geen kopen.
                        Misschien dat er deze winter weer mooie kopen te doen zijn als het weer wat slechter wordt.

Comment

• Die rode is wel een heel mooi exemplaar!
                          En goed uitgerust ook, jammer van de 1.8 motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            De 520i was een wijnrode en was op enkele dagen verkocht, de auto was van een liefhebber die zich een M535i gekocht had. Die auto had slechts 130000km met een uitgebreide lijst van onderdelen die onlangs vervangen waren. Had ik gemogen van thuis stond die auto hier nu. Was echt een mooie auto voor een goede prijs. Maar helaas...
                            Idd, heb toen ook nog zitten twijfelen om te gaan kijken ernaar.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk Berichten
                              Ja wow!
                              Zijn die foto's toevallig niet getrokken niet zo heel ver van waar de Thuis-dag en the Qontinent vroeger doorging? Ik meen me te herinneren dat ik daar toen gestopt ben om wat energiedrankjes te halen om naar huis te kunnen rijden...

Comment

• Aangezien bert_e39 in Achel woont zal dat niet in Wachtebeke zijn (daar ging Qontinent toch door?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                  Zijn die foto's toevallig niet getrokken niet zo heel ver van waar de Thuis-dag en the Qontinent vroeger doorging? Ik meen me te herinneren dat ik daar toen gestopt ben om wat energiedrankjes te halen om naar huis te kunnen rijden...
                                  Als gij die drankjes zijt gaan halen in een Lidl, zou het er wel erg op kunnen lijken ja.
                                  Maar exact deze plaats zal het wel niet zijn. Foto's zijn in Bree genomen..

BMW E30 318iS '89
                                  BMW E28 520i '84
                                  BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Prachtig exemplaar!
                                    Spijtig genoeg geen 6cyl en ook wel heel duur voor een 518i te zijn.
                                    Dat is inderdaad een hele mooie maar die is dat geld helemaal niet waard. Voor dat geld kan je een 6 serie kopen met wat werk aan.
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Afgelopen weekend een herfsttoerke gemaakt

Comment

• Comment

• Mooooooi!

Het enige wat nog mist is een rijdende foto, recht naar de lens, waarbij alle blaadjes achter de wagen hoog opvliegen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X