Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Omdat die lelijk is. Tenminste, sinds hij gechopped werd.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik vind hem de max.
Eigenlijk vooral door het verhaal er achter. Moesten ze een mint-E28 zo iets aandoen, jah daar zou ik niet meer kunnen lachen. Maar deze had een ongeval gehad en zo toch gered, terwijl die bij vele al op het schroot was beland. Tof verhaal.
Wel al een tijdje geleden dat ik het gevolgd heb, wordt hij nu terug opgebouwd sinds de brand?
Inderdaad.
En af en toe passeren er ook nog eens schone miekes langs uw kassa!
Beter is in de zomer in de koelrayon van de Colruyt te werken. Daar zie je ze allemaal binnenkomen in hun topjes waar meteen die tepeltjes stijf gaan staan
Cannot disagree more.. Ik vind dat een ongelooflijk vet spel! En zéker al met die 'verlaagde' daklijn.. Gigabruut gewoon..
Die verlaagde daklijn verpest heel de lijn van de auto.
Zo was hij nog vet:
De 316 verkopen dus? 525td zou ook mooi zijn he. Beetje sleutelen aan de blok voor wat meer pk's en gaan met de boot!
316 wordt verkocht ja, koper heb ik al.
Maar bedoelde met 'E30' eigenlijk de 320i.
De garagist zei dat mijn 316 er nog zeer goed uitzag, proper blokje, vanonder ook proper etc, en dat hij zo'n BMW veel mooier vindt dan een moderne BMW. Was nu wel de lokale garagist ipv de BMW-garagist waar ik al een paar keer geweest ben. Maar toch weer 211 euro armer omdat er een nieuwe middendemper op moest nu.
525td kan evt ook, misschien, maar meestal hebben die nogal hoge kilometerstanden dacht ik + qua taksen & verzekering is het ook niet zo interessant.
Om het mezelf wat lastiger te maken, als ik een E28 koop, is het een M5. Die vind je amper en kosten veel denk ik, dus dan kan ik er nu nog geen kopen. :V
De garagist zei dat mijn 316 er nog zeer goed uitzag, proper blokje, vanonder ook proper etc, en dat hij zo'n BMW veel mooier vindt dan een moderne BMW. Was nu wel de lokale garagist ipv de BMW-garagist waar ik al een paar keer geweest ben. Maar toch weer 211 euro armer omdat er een nieuwe middendemper op moest nu.
525td kan evt ook, misschien, maar meestal hebben die nogal hoge kilometerstanden dacht ik + qua taksen & verzekering is het ook niet zo interessant.
Die demper oplassen was geen oplossing? Laat er wat roest op komen en bij de keuring merken ze dat waarschijnlijk niet eens. Normaal ken je toch wel iemand die kan lassen en spaar je zo 200€ uit. Los daarvan, een 2dehands demper zelf steken was ook een oplossing Had ik nog maar een goed blok
Comment