Holland he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e28: 30 jaar
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Das pas een pareltje!
BTW, staan echt vette en propere bakken op die site.
Wel allemaal RHD...
Comment
-
Zelfs het M5 logo'tje vooraan zit aan de andere kant.
Wel een zalig ding idd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZelfs het M5 logo'tje vooraan zit aan de andere kant.
Wel een zalig ding idd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenShit man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenEn wat een fakking zalige zetels zijn me dat zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIn alle eerlijkheid: dat ding overtreft veel van de vetste e30's ooit. Misschien niet op vlak van rijgedrag, maar qua looks is dat echt het vetste dat ik in tijden gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEn zonder stomme plastiek mtech brol erop.
Borbet A zijn ook ideale velgen voor onder een E28 en E30, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBorbet A
Staat ook goed op een E30
Comment
-
Gisteren ook naar een E28 520i gaan kijken. Shadowline, lederen interieur, servo, schuifdak, nieuwe uitlaat van voor tot achter, geen automatische ramen, redelijk wat krasjes en een deuk rechtsachter, roest aan de achterbumper, linkerspiegel gespoten en rechterspiegel niet (zijn dezelfde spiegels als bij een E30 zeker?) en platte of kapotte batterij, slotje handschoenkastje kapot. Vraagprijs 2500 eur zonder keuring, met keuring vraagt hij nog eens 100 eur extra.
Motor liep netjes. 210k km.
Oja, ook pas ingeschreven in '88 dus nog ff geen oldtimer. Wat denken jullie van de prijs?
Last edited by Ian; 01/11/2011, 18:18.
Comment
-
Comment
-
Zelf reed hij nu met een E34 525i op gas, maar de 520i klonk vetter. Zal wel aan de uitlaat liggen.
Comment
-
Roest valt nog goed mee. Niet echt iets gezien onderaan en aan de krikpunten enzo. 't Is de achterbumper zelf die roest is, niet de kas (al gaat het niet lang meer duren denk ik). Mja, ik heb nog niets beslist, sowieso ga ik wachten tot de E30's buiten zijn.
Comment
-
Twijfels twijfels... Zou ik voor bovenstaande E28 520i gaan, met schuifdakje, bad-ass look en klank maar niet perfect en wellicht niet zo zuinig verbruik + nog geen oldtimer?
Of zou ik voor levensgenieter's E28 518i in nieuwstaat en niets van roest maar ook geen schuifdak maar wel lager verbruik en reeds oldtimer gaan?
Mijn verstand zegt de 518i mijn gevoel zegt de 520i (of een andere, met schuifdak).
Btw, de eigenaar van de 520i zegt dat LPG op 6-cilinders slecht is, omdat de motor zou warmlopen doordat de eerste 2 cilinders niet genoeg koeling krijgen.. En dat een 518 beter geschikt is voor LPG. Klopta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ian Bekijk Berichtentwijfels twijfels... Zou ik voor bovenstaande e28 520i gaan, met schuifdakje, bad-ass look en klank maar niet perfect en wellicht niet zo zuinig verbruik + nog geen oldtimer?
Of zou ik voor levensgenieter's e28 518i in nieuwstaat en niets van roest maar ook geen schuifdak maar wel lager verbruik en reeds oldtimer gaan?
Mijn verstand zegt de 518i mijn gevoel zegt de 520i (of een andere, met schuifdak). :d
btw, de eigenaar van de 520i zegt dat lpg op 6-cilinders slecht is, omdat de motor zou warmlopen doordat de eerste 2 cilinders niet genoeg koeling krijgen.. En dat een 518 beter geschikt is voor lpg. Klopta?
Comment
Comment