Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd classic verzekering, maar dan is meer als 130pk als 18 jarige nog steeds niet of moeilijk te verzekeren.
Ga eens naar een verzekeraar in plaats van altijd maar te speculeren. wie weet is 130 pk wel betaalbaar. Bij mij kostte een 320i amper meer dan een 316
Ga eens naar een verzekeraar in plaats van altijd maar te speculeren. wie weet is 130 pk wel betaalbaar. Bij mij kostte een 320i amper meer dan een 316
Als de zoektocht om één te kopen echt begint ga ik me zeker informeren, nu is het daar nog veel te vroeg voor & zoek ik juist voor de fun.
Ik kan via BNP ook aan een verzekering tegen werknemerstarief bekomen maar ik denk dat dat nog heel duur gaat zijn daar.
Wel interessant om weten dat een 320 niet veel meer kostte dan een 316. Ook op u 18 & bij welke verzekeraar?
Als de zoektocht om één te kopen echt begint ga ik me zeker informeren, nu is het daar nog veel te vroeg voor & zoek ik juist voor de fun.
Ik kan via BNP ook aan een verzekering tegen werknemerstarief bekomen maar ik denk dat dat nog heel duur gaat zijn daar.
Wel interessant om weten dat een 320 niet veel meer kostte dan een 316. Ook op u 18 & bij welke verzekeraar?
Dat was via een makelaar, de maatschappij weet ik niet meteen. Maar het is was zo dat ik de BM van mijn ouders kreeg (0 dus) en dan berekend aan 21 jaar. Dan kostte een 320 660 en 316 600 Uiteidelijk hebben mijn ouders hem toch op hun naam genomen en kost het slechts 120€ perjaar. Wel classicar dinges natuurlijk
Dat was via een makelaar, de maatschappij weet ik niet meteen. Maar het is was zo dat ik de BM van mijn ouders kreeg (0 dus) en dan berekend aan 21 jaar. Dan kostte een 320 660 en 316 600 Uiteidelijk hebben mijn ouders hem toch op hun naam genomen en kost het slechts 120€ perjaar. Wel classicar dinges natuurlijk
Dat is natuurlijk wel handig.
Hier zal alles voor eigen rekening worden en op eigen naam staan. Dus eerst nog wat geld verdienen om er één te kunnen kopen en nadien op de baan te kunnen houden.
Twijfels over volgende auto; E30 VFL 4-deurs of E28 (al dan niet 6-cil)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als ik 1 van bovenstaande zou kopen, zou het de bedoeling zijn de IS te verkopen jammergenoeg. Het is weer crisis hier met slapeloze nachten tot gevolg.
E28 2.x of E30 4-d 2.x.. op LPG.. Ipv 318is + een daily op LPG
E30 4-deur VFL is vet, maar als ik dan toch zou veranderen.. waarom dan niet meteen een E28. E34 is mss beter maar mist toch dat brute uiterlijk van de E28 en meeste zijn nog geen oldtimer en/of afgeragd.
Beste Ian,
De BMW heeft een elektrisch schuif/kanteldak. Er zit geen centrale deurvergrendeling in en heeft manuele ramen. Auto ziet er verder zeer goed uit. Zal in de toekomst wel een keer aan de kriksteunen gelast moeten worden. En er is lichte roest bij de voorpoten.
Mocht u een keer naar de auto willen komen kijken dan hoor ik graag van u.
Subtiel verlaagd met kruisspaakjes. Meer moet dat niet zijn.
Comment