Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e28: 30 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige foto van 2 prachtige auto's!

En dat zoekertje is idd belachelijk hoog geprijsd.
    Last edited by C'Mon; 12/08/2012, 03:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk Berichten
      BMW E28 520i²

Philippe het wordt tijd da ge hem inschrijft man!
      FAK ja!

BMW E30 318iS '89
      BMW E28 520i '84
      BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Idd classic verzekering, maar dan is meer als 130pk als 18 jarige nog steeds niet of moeilijk te verzekeren.
        Ga eens naar een verzekeraar in plaats van altijd maar te speculeren. wie weet is 130 pk wel betaalbaar. Bij mij kostte een 320i amper meer dan een 316

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Ga eens naar een verzekeraar in plaats van altijd maar te speculeren. wie weet is 130 pk wel betaalbaar. Bij mij kostte een 320i amper meer dan een 316
          Als de zoektocht om één te kopen echt begint ga ik me zeker informeren, nu is het daar nog veel te vroeg voor & zoek ik juist voor de fun.
          Ik kan via BNP ook aan een verzekering tegen werknemerstarief bekomen maar ik denk dat dat nog heel duur gaat zijn daar.
          Wel interessant om weten dat een 320 niet veel meer kostte dan een 316. Ook op u 18 & bij welke verzekeraar?

Comment

Als de zoektocht om één te kopen echt begint ga ik me zeker informeren, nu is het daar nog veel te vroeg voor & zoek ik juist voor de fun.
            Ik kan via BNP ook aan een verzekering tegen werknemerstarief bekomen maar ik denk dat dat nog heel duur gaat zijn daar.
            Wel interessant om weten dat een 320 niet veel meer kostte dan een 316. Ook op u 18 & bij welke verzekeraar?
            Dat was via een makelaar, de maatschappij weet ik niet meteen. Maar het is was zo dat ik de BM van mijn ouders kreeg (0 dus) en dan berekend aan 21 jaar. Dan kostte een 320 660 en 316 600 Uiteidelijk hebben mijn ouders hem toch op hun naam genomen en kost het slechts 120€ perjaar. Wel classicar dinges natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Dat was via een makelaar, de maatschappij weet ik niet meteen. Maar het is was zo dat ik de BM van mijn ouders kreeg (0 dus) en dan berekend aan 21 jaar. Dan kostte een 320 660 en 316 600 Uiteidelijk hebben mijn ouders hem toch op hun naam genomen en kost het slechts 120€ perjaar. Wel classicar dinges natuurlijk
              Dat is natuurlijk wel handig.

Hier zal alles voor eigen rekening worden en op eigen naam staan. Dus eerst nog wat geld verdienen om er één te kunnen kopen en nadien op de baan te kunnen houden.

Comment

• Twijfels over volgende auto; E30 VFL 4-deurs of E28 (al dan niet 6-cil)

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Twijfels over volgende auto; E30 VFL 4-deurs of E28 (al dan niet 6-cil)
                  Ik twijfel niet om u een schup te geven.
                  Verzorg uw IS extra in plaats van werk bij te kopen.

Comment

• Als ik 1 van bovenstaande zou kopen, zou het de bedoeling zijn de IS te verkopen jammergenoeg. Het is weer crisis hier met slapeloze nachten tot gevolg.

E28 2.x of E30 4-d 2.x.. op LPG.. Ipv 318is + een daily op LPG

E30 4-deur VFL is vet, maar als ik dan toch zou veranderen.. waarom dan niet meteen een E28. E34 is mss beter maar mist toch dat brute uiterlijk van de E28 en meeste zijn nog geen oldtimer en/of afgeragd.
                    Last edited by Ian; 13/08/2012, 09:14.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Wat vraag je voor de IS? PM?

Comment

• Ik vind dit een enorm vette kar! (vette velgen en kleur heeft hij al)

Beste Ian,
                        De BMW heeft een elektrisch schuif/kanteldak. Er zit geen centrale deurvergrendeling in en heeft manuele ramen. Auto ziet er verder zeer goed uit. Zal in de toekomst wel een keer aan de kriksteunen gelast moeten worden. En er is lichte roest bij de voorpoten.
                        Mocht u een keer naar de auto willen komen kijken dan hoor ik graag van u.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Zo mag mijn E28 er uitzien. Wel liefst mét achterbumper.
                          Gespot op Key West.

Last edited by C'Mon; 26/08/2012, 16:38.

Comment

• De mijne ook.

Subtiel verlaagd met kruisspaakjes. Meer moet dat niet zijn.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

De mijne ook.

Subtiel verlaagd met kruisspaakjes. Meer moet dat niet zijn.
                              Zo denk ik er ook over. Misschien juist nog wat meer plaats tussen band en kas en dan is em perfect.

Comment

Zo mag mijn E28 er uitzien. Wel liefst mét achterbumper.
                                Gespot op Key West.

Dit zou dan een goede basis zijn; http://link.marktplaats.nl/584628950

Supervette kleur!

BMW E30 318iS '89
                                BMW E28 520i '84
                                BMW E34 535i '88

Comment

• Die vraagprijs weer..

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Die vraagprijs weer..
                                    525e's zijn sowieso al duurder!
                                    Als hij in goede staat is, met die velgen en die km-stand.. Ik zou het nog overwegen hoor!

BMW E30 318iS '89
                                    BMW E28 520i '84
                                    BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                      525e's zijn sowieso al duurder!
                                      Als hij in goede staat is, met die velgen en die km-stand.. Ik zou het nog overwegen hoor!
                                      Waarom zijn eta's duurder?

Comment

Waarom zijn eta's duurder?
                                        Omdat die:

1) Niet zo heel veel voorkomen
                                        2) Zeer geliefd zijn, mede omwille van hun zuinigheid

BMW E30 318iS '89
                                        BMW E28 520i '84
                                        BMW E34 535i '88

Comment

• ze zijn groen en exotisch

Comment

Working...
                                          X