Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uw kar ziet er echt prachtig uit. Het piekt (of kriebelt) altijd een beetje als ik dat en andere E28's zie.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Gisteren naar een 525i van 89 gaan kijken (E2. +/- 170000 km, in zeer goede staat. Maar de kostprijs bedraagt 5500 €. Lijkt mij toch behoorlijk veel geld voor maar een 525i. Wat is dergelijke BMW nu echt nog waard. En naar de toekomst toe ?
Dalen in waarde zullen ze zeker en vast niet doen maar of ze echt gaan stijgen... Misschien een beetje maar als investering moet je ze niet kopen. Dan kijk je beter richting een E30 cabrio.
Ondertussen wat meer inlichtingen genomen, en het is eigenlijk maar een basisversie (niet te veel opties)= geen airco, geen ABS, geen electrische zetels, geen.......
dus misschien toch niet zo interessant.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een dezer naar een E28 gaan kijken samen met een kameraad. Zijn er bepaalde zaken waar zeker op gelet moet worden?
* Goh, algemene roest. Durven vaak te roesten onder de voorruit, krikpunten, wielkassen, veerpoot kassen in het motorruim, motorkap bij de luchthappers aan de binnenkant, dakraam..
* Als deze een dakraam heeft, draai het open en laat eens wat water in de afwateringskanalen lopen en kijk als het goed wegloopt.
* Onderhoudsgeschiedenis is altijd leuk.
* Dashboard durft wel eens te haperen/falen. Temperatuur metertje dat het niet doet, service interval kapoet..
* Opletten dat de kleppen van de motor niet te hard tikken.
* Lekt de motor ergens?
* Checken als het koffer waterdicht is, koffermat oplichten en naar roest kijken.
* Onderkant inspecteren indien mogelijk en de rubbers
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vandaag deze toevallig tegengekomen op een parking, met een papier "te koop" op, toen ik een ritje aan het maken was. Kon het niet laten om eens te stoppen en uit te stappen. Heel mooie auto zowel van binnen als buiten zo goed als nieuw. Maar 14.000 kletsen is echt wel te veel voor een 520i. En het is dan nog één op LPG...
Heb die kar nog te koop zien staan hier in de buurt, sorry maar het spuit en afwerkingswerk is beneden alles en de prijs is rondweg belachelijk. Heeft ook zowel voor als achteraan een duw gehad.
Ik zou zeker eens in Nederland gaan kijken ! Met de 'veranderde' oldtimerwetgeving zijn daar koopjes te doen en invoeren is een 'fluitje van een cent' op zijn hollands gezegd :-)
Had een exemplaar gevonden in Munchen, maar 'slechts' een 518. Intussentijd wat zitten zoeken online en nog wat exemplaren tegengekomen in Nederland waar ik binnenkort een kijkje ga nemen naar een 525. Ook nog een 528 gevonden, maar hier helaas tot nu toe geen reactie mogen ontvangen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment