Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De achterkant enzo is toch nog goed? Ik heb die kerel al een mail gestuurd ze :p.

400 euro, stel dat die achterste 2 bbs-en nog goed zijn, de voorste laat je wat herstellen, kofferklep enzo is ook nog goed denk ik... valt toch mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      De achterkant enzo is toch nog goed? Ik heb die kerel al een mail gestuurd ze :p.

400 euro, stel dat die achterste 2 bbs-en nog goed zijn, de voorste laat je wat herstellen, kofferklep enzo is ook nog goed denk ik... valt toch mee
      paar jaar geleden kocht ik voor 400€ een rijdende 325i waar ik jaren mee op circuit heb gereden...

alles valt mee, sommige dingen vallen wel 'zwaar' mee
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        paar jaar geleden kocht ik voor 400€ een rijdende 325i waar ik jaren mee op circuit heb gereden...

alles valt mee, sommige dingen vallen wel 'zwaar' mee
        Vroeger was dus toch alles beter. Maar niet wanhopen. Ooit zal 2012 de goede oude tijd zijn.

Tot hier Daxter's filosofische kantje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Vroeger was dus toch alles beter. Maar niet wanhopen. Ooit zal 2012 de goede oude tijd zijn.

Tot hier Daxter's filosofische kantje

vroeger was idd alles beter, met dienen van 400€ kon ik rijden
          die 316 voor 400€ rijdt nie meer
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Triestig einde van een waarschijnlijk nog nette e30...
            De regen is veraderlijk ja. Deze week met de megane massa's onderstuur gehad en dan deed ik niet eens zo zot. Gewoon rondpuntjes aan dezelfde snelheid als in het droge. Op de auto liggen nogtans recente rubbers met nog 5 mm profiel of meer. Merk firstone, type fuelsaver. Grrrr :X De vorige banden, Vredestein sporttrac 3, die deden hun werk stukken beter!

Op de e30 ligt Bridgestone Turanza. Daar heb ik wel vertrouwen in

Comment

• Ik had die e30 ook al gezien. Dacht direct aan de mijne, nog maar pas verkocht en dacht al dat hij in de prak was. Maar de mijne had meer kms. Gelukkig... Kzou flippen moest hij kapot zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                Ik had die e30 ook al gezien. Dacht direct aan de mijne, nog maar pas verkocht en dacht al dat hij in de prak was. Maar de mijne had meer kms. Gelukkig... Kzou flippen moest hij kapot zijn..
                Ah, verkocht?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Jip. Al een week of 2. Met wat pijn in het hart en toch wel wat op verloren. Maarja. Dat ik nu kan uitkijken naar een is of een 6 cilinder verzacht de pijn wel wat.

Comment

• Amai Jonass, met de stijgende naftprijzen, en uw jonge leeftijd. Ne zescilinder? :p

Zou het zelf niet zien zitten momenteel om dat dan te betalen. Tenzij ik er ver nooit meer zou rondrijden natuurlijk.

De 316i zal eigenlijk ook maar goed zijn voor een goeie 6000 km per jaar.

Comment

De 316i zal eigenlijk ook maar goed zijn voor een goeie 6000 km per jaar.
                      Waar is de tijd dat ik een kilometerverzekering aan het zoeken was voor 5000 per jaar

http://www.spritmonitor.de/en/detail/485141.html te leuk om te laten staan
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• @clio: tzal mij zeker een hoop(je) geld kosten. Maar autos zijn een passie en ik werk er genoeg voor. Wanneer de mensen van mijn leeftijd uitgaan ga ik werken. Tis ook nog niet zeker dat er nu terug een e30 komt kan ook e36, e39 of e34 zijn.maar ooit komt er wel zeker terug een e30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          @clio: tzal mij zeker een hoop(je) geld kosten. Maar autos zijn een passie en ik werk er genoeg voor. Wanneer de mensen van mijn leeftijd uitgaan ga ik werken. Tis ook nog niet zeker dat er nu terug een e30 komt kan ook e36, e39 of e34 zijn.maar ooit komt er wel zeker terug een e30.
                          Gelijk heb je! Ik werk eigenlijk ook liever voor een auto dan voor pinten te zuipen, bijklussen op jonge leeftijd is perfect mogelijk!

Maar probeer het te combineren. In de scouts is't 60 cent voor eentje dus het lukt wel.

Comment

Maar probeer het te combineren. In de scouts is't 60 cent voor eentje dus het lukt wel.
                            Scouts; pinten aan 50 cent. Zorgt er voor dat we maandelijks meer opzij kunnen zetten om te investeren in onze vierwielers!

On topic: maat van mij overweegt om eventueel een 318is aan te schaffen. Enige waarvoor hij wat schrik heeft zijn de running costs van zo'n e30.
                            Iemand die een ruwe schatting kan geven hoeveel zo'n 318is op jaarbasis kost,(Naft niet inbegrepen natuurlijk. ) in de veronderstelling dat je geen rot exemplaar hebt aangeschaft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                              Iemand die een ruwe schatting kan geven hoeveel zo'n 318is op jaarbasis kost,(Naft niet inbegrepen natuurlijk. )
                              hoeveel km per jaar?

dit is mijn verbruik: http://www.spritmonitor.de/en/detail/485141.html

Runningcosts lijken mee te vallen tot nu toe, ik denk dat je mag rekenen op 20€ per 100km, met een vrij sportieve voet en benzine inbegrepen.
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Comment

• 't zou wel zijn daily worden, dus een 15k km per jaar.

€20/100km, benzine inbegrepen? Da valt nog goed mee als je ziet dat je al aan €17 voor de naft alleen zit .

Niet zo veel kosten aan onderhoud als je zou verwachten bij een 'oude' wagen dus?

Comment

• Hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat voor exemplaar je koopt uiteraard.

Ge moet geluk hebben. Als je koppeling direct stuk is, benzinepomp marcheert plots niet meer... dat verhoogt allemaal de runningcosts. Denk wel als je een oude wagen koopt a la e30 dat je dat best incalculeert dat er plots kosten aan zijn (behalve benzine, onderhoud, wegentaks, verzekering, ...).

Dat is toch hetgeen ik gedaan heb, en denk dat hier wel meerdere zijn die hier hetzelfde over denken?

Comment

Hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat voor exemplaar je koopt uiteraard.

Ge moet geluk hebben. Als je koppeling direct stuk is, benzinepomp marcheert plots niet meer... dat verhoogt allemaal de runningcosts. Denk wel als je een oude wagen koopt a la e30 dat je dat best incalculeert dat er plots kosten aan zijn (behalve benzine, onderhoud, wegentaks, verzekering, ...).

Dat is toch hetgeen ik gedaan heb, en denk dat hier wel meerdere zijn die hier hetzelfde over denken?
                                    Er zijn natuurlijk grenzen. Zeker als de kosten blijven komen en je garagist passeert alleen maar langs de kassa zonder werken uit te voeren. Dan krijg je een E30 zoals er hier eentje op den oprit staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Er zijn natuurlijk grenzen. Zeker als de kosten blijven komen en je garagist passeert alleen maar langs de kassa zonder werken uit te voeren. Dan krijg je een E30 zoals er hier eentje op den oprit staat
                                      Ja welja, 'k dacht eigenlijk al aan u toen ik dat hier aan't typen was daarnet.
                                      Er zijn uitzonderingen op de regel ook blijkbaar

Comment

• Veel hangt gewoon af van hoe je er mee rijdt ook. Rij je daarmee zoals het oude wijf waarvan je hem kocht, dan zal het meevallen. Neem je elke bocht dwars dan valt het iets minder mee
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          Veel hangt gewoon af van hoe je er mee rijdt ook. Rij je daarmee zoals het oude wijf waarvan je hem kocht, dan zal het meevallen. Neem je elke bocht dwars dan valt het iets minder mee
                                          Voila, je kunt het niet beter zeggen eigenlijk

Comment

Working...
                                          X