Waarom zouden ze daar geen goeie techniekers hebben? ^^
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIemand weet of ze bij Monserez in Kortrijk nog goede mechaniekers hebben. Ben op zoek naar een garage voor de E30 te laten onderhouden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWaarom zouden ze daar geen goeie techniekers hebben? ^^
Als de mijne binnen ging bij BMW Daeninck was het altijd een oudere (rond de 50) man (de enigste daar trouwens van die leeftijd en dus met die ervaring van oude auto's) die mijn E30 deed. Trouble shooting is bij een E30 niet even aan de pc hangen en uitlezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenOk ja net afgestudeerden zijn zowiezo ervaringsloos hé
En als ik dat rechtstreeks ga vragen aan Monserez zullen ze NATUURLIJK de perfecte techniekers hebben om eraan te werken, vandaar toch efkes hier vragen.
Tenzij jullie een andere garage dichtbij weten? Monserez is nl maar 10 min rijden voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenVraag al gesteld op e30.be?
Comment
-
Wat versta je onder onderhoud? Doe alles maar gewoon zelf Oliewissel, filters vervangen, remblokjes, bougies, dat mag eigenlijk geen probleem zijn.
Beter dat geld wat je normaal bij de garage achterlaat gebruiken voor een gereedschapskoffer te kopen en de handen uit de mouwen te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIemand weet of ze bij Monserez in Kortrijk nog goede mechaniekers hebben. Ben op zoek naar een garage voor de E30 te laten onderhouden?Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenNog niet aan gedacht! Heb het gevraagd op Bimmerboard in mijn topic, zal nu eens op E30 kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWat versta je onder onderhoud? Doe alles maar gewoon zelf Oliewissel, filters vervangen, remblokjes, bougies, dat mag eigenlijk geen probleem zijn.
Beter dat geld wat je normaal bij de garage achterlaat gebruiken voor een gereedschapskoffer te kopen en de handen uit de mouwen te steken.
Heb PM gestuurd naar Alexanderr, nu nog wachten op antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenBovengenoemde zaken zal ik allemaal zelf doen, maar 't is voor de moeilijkere zaken... Oliewissel, filters, bougies doe ik allemaal zelf. Remblokken bv zal ik laten doen want wil zeker dat dit 100% in orde is.
Heb PM gestuurd naar Alexanderr, nu nog wachten op antwoord
Comment
-
Mss iets voor in de vakantie, mijn remklauwen vooraan eens zandstralen en terug lakken. Achteraan mss ook nog de trommels doen maar doen moet ik eerst nog nieuwe deksels zoeken. De huidige heb ik vorigjaar kapot geslagen aan de randen tijdens een poging om ze te demonteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten@Clio:
Wil u gerust eens tonen hoe je zelf je remmen moet vervangen.
Maar alvast bedankt voor het aanbod!
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten250 pk voor een straatlegale e30 lijkt me RUIM voldoende. m10 turbo, M30b35, opgevoerde m20b27 etc
Ooit...
Je vergeet ook nog de H27, H35, H35-24, Alpina B6, B6S
Comment
Comment