Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja betaaldbaar zijn die dingen al lang niet meer he

In principe kan je in een oldtimer wel een m30b35 leggen of die m10 turbo. opgevoerde m20 kan perfect 'legaal' aangezien je daar toch niets van ziet

je mag me altijd eens laten zien wat +300 pk in een e30 doet

Comment

• Klassieker:

Comment

• Gisteren naar Declerq in Erembodegem gemaild voor de E30. Toch op voorhand maar een prijs gevraagd, ook al is dat misschien moeilijk te zeggen. PSG heeft me goed liggen gehad en heb niet veel zin in weer een 4-cijferig bedrag.
        Heb weken geleden ook contact gehad met Andreas van DrDre's Werkstatt. Hij wou de E30 komen halen en na een dagje werk zou het in orde zijn. Ik heb m'n akkoord gegeven, en toen liet 'ie niets meer weten. Heb hem nog eens gemaild, zonder reactie.

Comment

• Dashboard terug inbouwen dus? of was er nog iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            Klassieker:

damn! zot gereden.

Comment

• verwarming aansluiten + hij start (weeral) niet. Alternator is vervangen (omdat de laatste rit alles doofde (lichten, ruitenwissers, ...)), batterij is het niet dus hopelijk starter. Heb hier een vervanger liggen van Philken.
              Ik hoop 1 ding, en dat is dat het niet het alarm is, want dat heeft psg er normaliter volledig vantussen gehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                damn! zot gereden.
                Wat een held toch

Hier een aantal amateurs die zich amuseren met 325i's.

Wedstrijdverslag van de 325i Challenge, tijdens de Rallye Sulinger Land 2011Powered by Skaap Productionshttp://www.skaapproductions.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  verwarming aansluiten + hij start (weeral) niet. Alternator is vervangen (omdat de laatste rit alles doofde (lichten, ruitenwissers, ...)), batterij is het niet dus hopelijk starter. Heb hier een vervanger liggen van Philken.
                  Ik hoop 1 ding, en dat is dat het niet het alarm is, want dat heeft psg er normaliter volledig vantussen gehaald.
                  Wat is de staat van het tapijt eigenlijk? Laatste keer zag dat blauw van het koelwater he...

fingers crossed dat alles goed komt. Jij verdient een deftige auto onder uw kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Wat is de staat van het tapijt eigenlijk? Laatste keer zag dat blauw van het koelwater he...

fingers crossed dat alles goed komt. Jij verdient een deftige auto onder uw kont
                    Tapijt is nog nat, dus ik wil niet weten hoe het daaronder uit ziet. 't Is wel weer mooi beige dankzij een professionele Kärcher

Ik denk dat'k voorlopig niet mag klagen. 't Staat wel niet op mijn naam, maar 'k rijd er wel mee
                    CLK zou weggaan, als iemand em wilt Een E46 coupé lijkt ons wel leuk, maar er is geen enkele perfect naar haar zin. Als je weet dat ze 1 jaar lang heeft gezocht naar de Cayenne voor ze haar zin vond. 't Moet beige leder zijn, 't mag geen zilver zijn, 't moet een automaat zijn, 't moet juiste velgen hebben (lees: breytons, alpina's, ...), 't moet de juiste opties hebben, ... Kortom: er is altijd wel iets niet goed. En als ik dan zeg dat ik misschien de E30 toch zou laten fixen, dan zegt ze: "aah, maar dan moet ik niet naar zo'n E46 kijken want 2 bmw's is ook dom hè." Paar dagen geleden kwam ze binnen: "Ik weet het hè, ik wil ne cabrio." Precies of 2 cabrio's zijn dan wél nuttig
                    't Zou wel leuk zijn moest de E30 terug rijden met de zomer in't vooruitzicht. Maar als ik dan denk wat het mij weeral gaat kosten en wat het me al gekost heeft, en dat dan voor enkele maanden per jaar. Dan denk ik al meteen: laat het al maar allemaal
                    Last edited by ; 28/04/2012, 15:13.

Comment

• Ding mist een 325i kop dat staat vast

Comment

Tapijt is nog nat, dus ik wil niet weten hoe het daaronder uit ziet. 't Is wel weer mooi beige dankzij een professionele Kärcher

Ik denk dat'k voorlopig niet mag klagen. 't Staat wel niet op mijn naam, maar 'k rijd er wel mee
                        CLK zou weggaan, als iemand em wilt Een E46 coupé lijkt ons wel leuk, maar er is geen enkele perfect naar haar zin. Als je weet dat ze 1 jaar lang heeft gezocht naar de Cayenne voor ze haar zin vond. 't Moet beige leder zijn, 't mag geen zilver zijn, 't moet een automaat zijn, 't moet juiste velgen hebben (lees: breytons, alpina's, ...), 't moet de juiste opties hebben, ... Kortom: er is altijd wel iets niet goed. En als ik dan zeg dat ik misschien de E30 toch zou laten fixen, dan zegt ze: "aah, maar dan moet ik niet naar zo'n E46 kijken want 2 bmw's is ook dom hè." Paar dagen geleden kwam ze binnen: "Ik weet het hè, ik wil ne cabrio." Precies of 2 cabrio's zijn dan wél nuttig
                        't Zou wel leuk zijn moest de E30 terug rijden met de zomer in't vooruitzicht. Maar als ik dan denk wat het mij weeral gaat kosten en wat het me al gekost heeft, en dat dan voor enkele maanden per jaar. Dan denk ik al meteen: laat het al maar allemaal

Kwil gerust een heel klein bneetje sponsoren in ruil voor je 17" velgen
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• 9-11: M10 NA op 170 tot 190pk is mijn streefdoel. Toch kwa M10 dan.

Comment

• Dan zit je met een 300° nokkenas en dat rijdt niet goed in dagelijks verkeer he. Dubbel carbu's, spaghetti, 2.0l en een 280° nokkenas. Dat zou mijn setup zijn.

Comment

Dan zit je met een 300° nokkenas en dat rijdt niet goed in dagelijks verkeer he. Dubbel carbu's, spaghetti, 2.0l en een 280° nokkenas. Dat zou mijn setup zijn.
                              Is dan ook niet om dagdagelijks met te rijden. Beetje vierkant draaien is toch gewoon de maks?

Comment

• Wanneer ga je dat uitvoeren? klinkt wel overdreven zalig

Comment

Wanneer ga je dat uitvoeren? klinkt wel overdreven zalig
                                  Ooit, maar kan zijn dat ik dan al met pensioen ben... Wel de 170pk combo dat ik voor ga. Dan draaid die al slecht in idle, maar zou er toch nog iets of wat met te rijden vallen op de baan. Gezien z'n gewicht zou dat dan toch een 325i het moeilijk doen krijgen. Maar is vooral voor het geluid van die M10's in combinatie met een carbu met itb's op.

Comment

't Moet beige leder zijn, 't mag geen zilver zijn, 't moet een automaat zijn, 't moet juiste velgen hebben (lees: breytons, alpina's, ...)
                                    Velgen kan je altijd vervangen he.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Velgen kan je altijd vervangen he.
                                      Awel Ian, dan wens ik u alle succes om dat op 19 mei hier bij mij thuis te komen uitleggen.
                                      Ze wilt alleen dat, en al de rest is "bazaar".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Ooit, maar kan zijn dat ik dan al met pensioen ben... Wel de 170pk combo dat ik voor ga. Dan draaid die al slecht in idle, maar zou er toch nog iets of wat met te rijden vallen op de baan. Gezien z'n gewicht zou dat dan toch een 325i het moeilijk doen krijgen. Maar is vooral voor het geluid van die M10's in combinatie met een carbu met itb's op.
                                        Ik ben ook echt benieuwd hoe de mijne gaat klinken ITB is zo vet

Comment

Working...
                                        X