Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Touring

Trouwens, die Waal 900 euro geboden voor zijn RC's en die vertikt gewoon van te antwoorden.
        'k Zal dat geld dan wel voor iets anders gebruiken. M'n interieur, of een hardtop voor van de winter (maar dan wil ik een Wiesmann) en ik stel me voorlopig dan wel content met huidige bbs'en icm de verlaging. Ofzoiets.

Comment

• 's Wel geen Wiesmann, maar dat kan wel dienen uiteraard en voor 500 euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Jawel

Europese richtlijn die nog altijd niet is omgezet in België. Die auto is goedgekeurd voor op de baan te rijden in Nederland, dus mag België die auto niet verbieden om op de baan te komen hier.

Bereid je maar voor op een paar maand (3tal minimum) en dan is die belg geworden. Hij zal dan wel een Belgisch gelijkvormigheidsattest krijgen en is in principe onverkoopbaar in het buitenland (maar die hebben de Europese richtlijn al omgezet)

Comment

• Zeldzaam kraam:

Kelleners K3

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                K3? Dus deze auto is van K3 geweest? Die rosse of die zwarte of die ollandse?

Comment

• Effe iets geprobeerd vandaag. Denk niet dat het zo gaat blijven

Al moet ik zeggen dat het er in het echt beter uitziet. We zullen even afwachten tot de verlaging en de Remus of het dan goed is. Daartegen is het misschien gewend

Comment

• Ik rijd BMW dus ik neem twee parkeerplaatsen in?

Comment

• Meestal zeg ik dan altijd: "ik betaal meer tax dan een ander, dus ik mag ook iets meer dan een ander." Alleen gaat dat bij die oude sleur niet op

Ik wist dat daar reactie op ging komen. Ter verdediging kan ik zeggen dat ik helemaal achteraan op de parking van de Delhaize sta waar ik dus niemand stoor. En als één iemand zich daar zet, dan moet er altijd wel éne pipo zich vlak naast mij komen knallen

't Is dus niet dat ik vlak voor de ingang 2 plaatsen neem. Ik doe dat met m'n firmawagen trouwens ook. Als ander volk geen respect heeft voor andermans materiaal, moet ik mijn voorzorgen nemen.

Comment

• Trouwens, wijsneus, ik neem maar 1,25 vak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Effe iets geprobeerd vandaag. Denk niet dat het zo gaat blijven

Al moet ik zeggen dat het er in het echt beter uitziet. We zullen even afwachten tot de verlaging en de Remus of het dan goed is. Daartegen is het misschien gewend
                          Je bedoelt die streepjes op de achteruitrijlichten? Of de rode pinkers? Streepjes vind ik een beetje kitcherig overkomen, al is 't wel een mooie poging.

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Jawel

Europese richtlijn die nog altijd niet is omgezet in België. Die auto is goedgekeurd voor op de baan te rijden in Nederland, dus mag België die auto niet verbieden om op de baan te komen hier.

Bereid je maar voor op een paar maand (3tal minimum) en dan is die belg geworden. Hij zal dan wel een Belgisch gelijkvormigheidsattest krijgen en is in principe onverkoopbaar in het buitenland (maar die hebben de Europese richtlijn al omgezet)
                          Hmm.. interesting.. Maar dan belasten ze hem ook meteen als 2.7 zeker ipv 2.0? En dan haal ik wellicht 31/12/11 niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Spijtig van die chromé wielkassen. Dat staat altijd zo fout op een E30 of W201.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Je bedoelt die streepjes op de achteruitrijlichten? Of de rode pinkers? Streepjes vind ik een beetje kitcherig overkomen, al is 't wel een mooie poging.
                            Zowel de streepjes als de pinkers gedaan. Voor het zelf gedaan te hebben (en zeker naar mijn normen) is het gelukt. Maar of het plaatje klopt, da's iets anders. Ben niet volledig overtuigd...

Comment

• Ahzo, had je geen setje gekocht? Nu heb je geen keuringlichten meer?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ahzo, had je geen setje gekocht? Nu heb je geen keuringlichten meer?
                                Dien Duitser antwoordde mij: "only deutschland"
                                'k Vraag mij af wat het probleem is, ik betaal toch de verzendingskosten. Nuja, 'k heb me ne namiddag beziggehouden in de stockruimte van't werk
                                Eneuhm, zo'n setje voor de keuring is snel aangekocht hè. Da's nu niet den onkost.
                                Binnenkort (normaal vanaf volgende maandag) binnen bij PSG voor de verlaging en dan die Remus. Dan ben ik voorlopig wel al content. Denk ik toch.

EDIT: zwarte niertjes en zwarte Hella's zouden wel vet zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Dien Duitser antwoordde mij: "only deutschland"
                                  'k Vraag mij af wat het probleem is, ik betaal toch de verzendingskosten. Nuja, 'k heb me ne namiddag beziggehouden in de stockruimte van't werk
                                  Eneuhm, zo'n setje voor de keuring is snel aangekocht hè. Da's nu niet den onkost.
                                  Binnenkort (normaal vanaf volgende maandag) binnen bij PSG voor de verlaging en dan die Remus. Dan ben ik voorlopig wel al content. Denk ik toch.

EDIT: zwarte niertjes en zwarte Hella's zouden wel vet zijn denk ik.
                                  kzal een setje 'keuringslichten apart houden voor je,als we afspreken voor de velgen krijg je ze(help mij onthouden hé, geheugengedeelte heeft afgezien tijdens hartoperatie)
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    kzal een setje 'keuringslichten apart houden voor je,als we afspreken voor de velgen krijg je ze(help mij onthouden hé, geheugengedeelte heeft afgezien tijdens hartoperatie)
                                    Top top top !

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Volgens mij had diezelfde mens niet zo heel lang geleden ook een Z1 te koop aan de omgevingsfoto's te zien...

Comment

• Ik vind een Z1 machtig. Jammer dat ze zo duur zijn.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik vind een Z1 machtig. Jammer dat ze zo duur zijn.
                                          Ik vind een M3 Cabrio dan toch specialer eigenlijk

Comment

Working...
                                          X