Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Comment
-
Touring
Trouwens, die Waal 900 euro geboden voor zijn RC's en die vertikt gewoon van te antwoorden.
'k Zal dat geld dan wel voor iets anders gebruiken. M'n interieur, of een hardtop voor van de winter (maar dan wil ik een Wiesmann) en ik stel me voorlopig dan wel content met huidige bbs'en icm de verlaging. Ofzoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNice, maar niet importeerbaar/homologeerbaar zeker met die motor?
Europese richtlijn die nog altijd niet is omgezet in België. Die auto is goedgekeurd voor op de baan te rijden in Nederland, dus mag België die auto niet verbieden om op de baan te komen hier.
Bereid je maar voor op een paar maand (3tal minimum) en dan is die belg geworden. Hij zal dan wel een Belgisch gelijkvormigheidsattest krijgen en is in principe onverkoopbaar in het buitenland (maar die hebben de Europese richtlijn al omgezet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Meestal zeg ik dan altijd: "ik betaal meer tax dan een ander, dus ik mag ook iets meer dan een ander." Alleen gaat dat bij die oude sleur niet op
Ik wist dat daar reactie op ging komen. Ter verdediging kan ik zeggen dat ik helemaal achteraan op de parking van de Delhaize sta waar ik dus niemand stoor. En als één iemand zich daar zet, dan moet er altijd wel éne pipo zich vlak naast mij komen knallen
't Is dus niet dat ik vlak voor de ingang 2 plaatsen neem. Ik doe dat met m'n firmawagen trouwens ook. Als ander volk geen respect heeft voor andermans materiaal, moet ik mijn voorzorgen nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEffe iets geprobeerd vandaag. Denk niet dat het zo gaat blijven
Al moet ik zeggen dat het er in het echt beter uitziet. We zullen even afwachten tot de verlaging en de Remus of het dan goed is. Daartegen is het misschien gewend
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenJawel
Europese richtlijn die nog altijd niet is omgezet in België. Die auto is goedgekeurd voor op de baan te rijden in Nederland, dus mag België die auto niet verbieden om op de baan te komen hier.
Bereid je maar voor op een paar maand (3tal minimum) en dan is die belg geworden. Hij zal dan wel een Belgisch gelijkvormigheidsattest krijgen en is in principe onverkoopbaar in het buitenland (maar die hebben de Europese richtlijn al omgezet)
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenJe bedoelt die streepjes op de achteruitrijlichten? Of de rode pinkers? Streepjes vind ik een beetje kitcherig overkomen, al is 't wel een mooie poging.
Comment
-
Ahzo, had je geen setje gekocht? Nu heb je geen keuringlichten meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAhzo, had je geen setje gekocht? Nu heb je geen keuringlichten meer?
'k Vraag mij af wat het probleem is, ik betaal toch de verzendingskosten. Nuja, 'k heb me ne namiddag beziggehouden in de stockruimte van't werk
Eneuhm, zo'n setje voor de keuring is snel aangekocht hè. Da's nu niet den onkost.
Binnenkort (normaal vanaf volgende maandag) binnen bij PSG voor de verlaging en dan die Remus. Dan ben ik voorlopig wel al content. Denk ik toch.
EDIT: zwarte niertjes en zwarte Hella's zouden wel vet zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDien Duitser antwoordde mij: "only deutschland"
'k Vraag mij af wat het probleem is, ik betaal toch de verzendingskosten. Nuja, 'k heb me ne namiddag beziggehouden in de stockruimte van't werk
Eneuhm, zo'n setje voor de keuring is snel aangekocht hè. Da's nu niet den onkost.
Binnenkort (normaal vanaf volgende maandag) binnen bij PSG voor de verlaging en dan die Remus. Dan ben ik voorlopig wel al content. Denk ik toch.
EDIT: zwarte niertjes en zwarte Hella's zouden wel vet zijn denk ik.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenkzal een setje 'keuringslichten apart houden voor je,als we afspreken voor de velgen krijg je ze(help mij onthouden hé, geheugengedeelte heeft afgezien tijdens hartoperatie)
Comment
-
Ik vind een Z1 machtig. Jammer dat ze zo duur zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk vind een Z1 machtig. Jammer dat ze zo duur zijn.
Comment
Comment