Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeeft wel rwd dus daar kan al meegespeeld worden
Juist een BMW.
Comment
-
mensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.
Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.
Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Juist compressietest gedaan
Cilinder 1 3 en 4 geven 12 bar. Cilinder 2 10 bar. Haynes zegt dat de compressieeindruk 10 tot 11 bar is. In cilinder 2 zal dus het een en ander kapot zijn.
Het blok zeikt ook olie langs de oliedop en carterontluchting. De meting bevestigd het vermoeden. Over een weken mijn anders blok testen, hopelijk geeft die overal 12 bar. Als dat het geval is dan gaat de cilinderkop binnen en kan ik de swap eens gaan plannen.
Comment
-
[img]http://www.bmwinfo.com/pictures/00570.jpg[/img]
Ja verdomme, krijg hem hier niet als afbeelding
Maar dendeze staat eigenlijk ook wel op mijn verlanglijstje zenne, nog voor een e30 m3 eigenlijk Ie is veel meer incognito zo
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHadden niet standaard geen mtech2 kit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHadden niet standaard geen mtech2 kit?mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Voor mij de 4-deurs graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://www.e30fansite.nl/Forum/viewt...&sd=a&start=25
niemand die voor 10€ een testbankrun wilt doen?
Voorlopig zijn we met slechts 4 wagens en er zijn er 8 nodig om het event te laten doorgaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAllez Ian, 10eur goed gespendeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAwel ja, maar in totaal meer dan 400km rijden, en de naft staat niet goedkoop.
Gewoon rijden met dat ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenDe naft gaat ook niet meer goedkoop gaan staan hoor!
Gewoon rijden met dat ding.
Comment
Comment