Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    heb daar m'n koelvin besteld voor de e21
    zeer rap geleverd zonder problemen
    Aah nice, en OEM kwaliteit of toch minder? (of meer )

Comment

• geen idee, ding ziet er wel stevig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Heeft wel rwd dus daar kan al meegespeeld worden
        Daar gaat het om en ook 115pk.

Juist een BMW.

Comment

• mensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.

Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.

Comment

mensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.

Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.
            Interessant.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
              Foto met de sleepbaar er nog aan

Comment

• Juist compressietest gedaan

Cilinder 1 3 en 4 geven 12 bar. Cilinder 2 10 bar. Haynes zegt dat de compressieeindruk 10 tot 11 bar is. In cilinder 2 zal dus het een en ander kapot zijn.
                Het blok zeikt ook olie langs de oliedop en carterontluchting. De meting bevestigd het vermoeden. Over een weken mijn anders blok testen, hopelijk geeft die overal 12 bar. Als dat het geval is dan gaat de cilinderkop binnen en kan ik de swap eens gaan plannen.

Comment

• [img]http://www.bmwinfo.com/pictures/00570.jpg[/img]

Ja verdomme, krijg hem hier niet als afbeelding

Maar dendeze staat eigenlijk ook wel op mijn verlanglijstje zenne, nog voor een e30 m3 eigenlijk Ie is veel meer incognito zo

Comment

• 320IS is een echte sleeper éh
                    en ge vind z voor onder de 10K

Comment

• E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Hadden niet standaard geen mtech2 kit?

Comment

Hadden niet standaard geen mtech2 kit?
                          Nope, niet per sé.

BMW E30 318iS '89
                          BMW E28 520i '84
                          BMW E34 535i '88

Comment

Hadden niet standaard geen mtech2 kit?
                            enkel de 2 deurs, de 4 deurs kon je bestellen met, was een optie
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Voor mij de 4-deurs graag.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik herlees nu pas mijn achterlijke zin soms vraag ik me toch af waar ik met mijn hoofd zit tijdens het typen van berichten

Comment

• niemand die voor 10€ een testbankrun wilt doen?

Voorlopig zijn we met slechts 4 wagens en er zijn er 8 nodig om het event te laten doorgaan...

Comment

http://www.e30fansite.nl/Forum/viewt...&sd=a&start=25

niemand die voor 10€ een testbankrun wilt doen?

Voorlopig zijn we met slechts 4 wagens en er zijn er 8 nodig om het event te laten doorgaan...
                                    Allez Ian, 10eur goed gespendeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                      Allez Ian, 10eur goed gespendeerd.
                                      Awel ja, maar in totaal meer dan 400km rijden, en de naft staat niet goedkoop.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Awel ja, maar in totaal meer dan 400km rijden, en de naft staat niet goedkoop.
                                        De naft gaat ook niet meer goedkoop gaan staan hoor!
                                        Gewoon rijden met dat ding.

BMW E30 318iS '89
                                        BMW E28 520i '84
                                        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                          De naft gaat ook niet meer goedkoop gaan staan hoor!
                                          Gewoon rijden met dat ding.
                                          Jij hebt makkelijk praten want jij woont dichter.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X