Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bedankt voor de reactie, zal het hem eens doorsturen. Ik weet dat hij vooral van de donkerblauwe / beige combinatie grote fan was. Heb je toevallig een idee van onderhoudskosten als alles of praktisch alles door een al dan niet officiële BMW garage laat doen? Komt hij er met een 500-1000 EUR per jaar als de staat van de wagen fatsoenlijk is? Zie hem niet direct sleutelen aan een wagen...
Eigenlijk is de eerste regel als je oldie wilt rijden dat je zelf ook de handen uit de mouwen moet steken. Naast het feit dat dit gewoon deels de hobby is is het financieel ook overkill om uw auto die 2000€ waard is bij een garage binnen te doen.
Wil hij veel km'ers maken?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
zet er een 0 achter en je weet wat ik vorig jaar aan mijn blokje heb uitgegeven
Jep inderdaad, je mag al vlot doorrekenen. Als ik samen tel wat mijn aanpassing gekost heeft, zit ik al gauw aan 1000€ voor mijn 2xdubbel webers, gaskabelset, inlaatcollector en elektrische facetpomp en nog wat klein materiaal. Ik heb dan ook nog een spaghetti en K&N luchtfilters...
Jep inderdaad, je mag al vlot doorrekenen. Als ik samen tel wat mijn aanpassing gekost heeft, zit ik al gauw aan 1000€ voor mijn 2xdubbel webers, gaskabelset, inlaatcollector en elektrische facetpomp en nog wat klein materiaal. Ik heb dan ook nog een spaghetti en K&N luchtfilters...
welk uitlaatspruitstuk heb je?
Ik ben toch aan het overwegen om iets dieper in de buidel te tasten en ook meteen zo iets te kopen. Dan rond ik het motorisch gedeelte meteen af. Inlaat en uitlaat zijn gedaan, van de nokkenas blijf ik af.
Heb één gekocht via Ebay Duitsland, zie link: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:AAQ:DE:1123
superkwaliteit, proper gelast en nog geen problemen mee gehad! levertermijn is ok. Prijs is wat aan de dure kant maarja... t was de goedkoopste oplossing die ik kon vinden voor niet in kwaliteit te verliezen
Bedankt, ik denk dat ik het gevonden heb. Volgens de oude regeling was het idd niet veel, 62 euro, sinds maart 2012 500 euro :-(. De verzekeraar rekent wel met euro norm nul in de simulator, ik dacht dat het toch euro 1 of 2 ging zijn want het is met een katalysator?
Heb één gekocht via Ebay Duitsland, zie link: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:AAQ:DE:1123
superkwaliteit, proper gelast en nog geen problemen mee gehad! levertermijn is ok. Prijs is wat aan de dure kant maarja... t was de goedkoopste oplossing die ik kon vinden voor niet in kwaliteit te verliezen
Ik wil zowieso geen short tube, das voor hoge toeren. Een long tube is, je raadt het al, voor lage(re) toeren. Ik weet niet waar die short tube zijn range ligt maar ik denk dat je daar het meeste voordeel uit haalt icm met een race-nokkenas waardoor de motor hogere toeren draait. Midrange power is op straat veel nuttiger imo dus ik wel een long tube.
Rij je ook mee donderdag? Ik ben de co van Sebastian
Bedankt, ik denk dat ik het gevonden heb. Volgens de oude regeling was het idd niet veel, 62 euro, sinds maart 2012 500 euro :-(. De verzekeraar rekent wel met euro norm nul in de simulator, ik dacht dat het toch euro 1 of 2 ging zijn want het is met een katalysator?
das wel jammer. Ik dacht echt gelezen te hebben da de oude auto's toch gespaard bleven, helaas
Gelukkig dat het voor oldtimers wel nog het minimum is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment