Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
    Bedankt voor de reactie, zal het hem eens doorsturen. Ik weet dat hij vooral van de donkerblauwe / beige combinatie grote fan was. Heb je toevallig een idee van onderhoudskosten als alles of praktisch alles door een al dan niet officiële BMW garage laat doen? Komt hij er met een 500-1000 EUR per jaar als de staat van de wagen fatsoenlijk is? Zie hem niet direct sleutelen aan een wagen...
    Eigenlijk is de eerste regel als je oldie wilt rijden dat je zelf ook de handen uit de mouwen moet steken. Naast het feit dat dit gewoon deels de hobby is is het financieel ook overkill om uw auto die 2000€ waard is bij een garage binnen te doen.
    Wil hij veel km'ers maken?

Comment

• Nee niet speciaal veel kilometers (heeft een bedrijfswagen). Gewoon voor bij mooi weer ermee te rijden...

Comment

• Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Faaaak zalig! Die remorque is eigenlijk ook wel grappig haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

*begint te telefoneren*
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  *begint te telefoneren*
                  V8'tje placeren zegtem
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ik zoek 1 centerlock voor mijn BBS velg. Wie kan me helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                      zet er een 0 achter en je weet wat ik vorig jaar aan mijn blokje heb uitgegeven
                      Jep inderdaad, je mag al vlot doorrekenen. Als ik samen tel wat mijn aanpassing gekost heeft, zit ik al gauw aan 1000€ voor mijn 2xdubbel webers, gaskabelset, inlaatcollector en elektrische facetpomp en nog wat klein materiaal. Ik heb dan ook nog een spaghetti en K&N luchtfilters...

Comment

• filmke van zondag, 't begint op 4,40 ongeveer, ervoor was ik aan't wachten op de volvo

http://www.youtube.com/watch?v=00iv3A30Ifk&feature=plcp
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vpr Bekijk Berichten
                          Jep inderdaad, je mag al vlot doorrekenen. Als ik samen tel wat mijn aanpassing gekost heeft, zit ik al gauw aan 1000€ voor mijn 2xdubbel webers, gaskabelset, inlaatcollector en elektrische facetpomp en nog wat klein materiaal. Ik heb dan ook nog een spaghetti en K&N luchtfilters...
                          welk uitlaatspruitstuk heb je?
                          Ik ben toch aan het overwegen om iets dieper in de buidel te tasten en ook meteen zo iets te kopen. Dan rond ik het motorisch gedeelte meteen af. Inlaat en uitlaat zijn gedaan, van de nokkenas blijf ik af.

Comment

• Hallo,

Weet iemand de euro norm en CO2 uitstoot van een 325i type 2, hij is van '91?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sierraloser Bekijk Berichten
                              Hallo,

Weet iemand de euro norm en CO2 uitstoot van een 325i type 2, hij is van '91?

Alvast bedankt!
                              op de carbase van autoweek vind ik het al niet. Maar CO2 uitstoot kan berekend worden uit het verbruik

Als het voor BIV te berekenen is, maak je geen zorgen, de auto is zo oud dat het altijd een 'laag' bedrag is.

Comment

• Heb één gekocht via Ebay Duitsland, zie link: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:AAQ:DE:1123
                                superkwaliteit, proper gelast en nog geen problemen mee gehad! levertermijn is ok. Prijs is wat aan de dure kant maarja... t was de goedkoopste oplossing die ik kon vinden voor niet in kwaliteit te verliezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  op de carbase van autoweek vind ik het al niet. Maar CO2 uitstoot kan berekend worden uit het verbruik

Als het voor BIV te berekenen is, maak je geen zorgen, de auto is zo oud dat het altijd een 'laag' bedrag is.
                                  Zeg dat maar niet te vlug.
                                  Mijn audi is ook van '90 en heb 500€ BIV betaald hoor

Comment

• Bedankt, ik denk dat ik het gevonden heb. Volgens de oude regeling was het idd niet veel, 62 euro, sinds maart 2012 500 euro :-(. De verzekeraar rekent wel met euro norm nul in de simulator, ik dacht dat het toch euro 1 of 2 ging zijn want het is met een katalysator?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vpr Bekijk Berichten
                                      Heb één gekocht via Ebay Duitsland, zie link: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:AAQ:DE:1123
                                      superkwaliteit, proper gelast en nog geen problemen mee gehad! levertermijn is ok. Prijs is wat aan de dure kant maarja... t was de goedkoopste oplossing die ik kon vinden voor niet in kwaliteit te verliezen
                                      Ik wil zowieso geen short tube, das voor hoge toeren. Een long tube is, je raadt het al, voor lage(re) toeren. Ik weet niet waar die short tube zijn range ligt maar ik denk dat je daar het meeste voordeel uit haalt icm met een race-nokkenas waardoor de motor hogere toeren draait. Midrange power is op straat veel nuttiger imo dus ik wel een long tube.

Rij je ook mee donderdag? Ik ben de co van Sebastian

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sierraloser Bekijk Berichten
                                        Bedankt, ik denk dat ik het gevonden heb. Volgens de oude regeling was het idd niet veel, 62 euro, sinds maart 2012 500 euro :-(. De verzekeraar rekent wel met euro norm nul in de simulator, ik dacht dat het toch euro 1 of 2 ging zijn want het is met een katalysator?
                                        das wel jammer. Ik dacht echt gelezen te hebben da de oude auto's toch gespaard bleven, helaas

Comment

• 500 eur BIV

Gelukkig dat het voor oldtimers wel nog het minimum is.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X