Ik wil weer e30 rijden. En liefst met een fatsoenlijk blok. Het zou fijn zijn moest ik deze winter een swap kunnen doen. Maar eerst moet ik weten of het 2de blok dat ik heb goed is. Kan ik dat zien? Het blok laten draaien is geen optie, het ligt hier gewoon de schop..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
E30Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
ach ja tuurlijk 8000 stuks is niet meer zeldzaam.Oorspronkelijk geplaatst door ianmwa, een z1 is toch wel zeldzamer denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten8000 Z1 > 786 E30 M3 Cabriolet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk wil weer e30 rijden. En liefst met een fatsoenlijk blok. Het zou fijn zijn moest ik deze winter een swap kunnen doen. Maar eerst moet ik weten of het 2de blok dat ik heb goed is. Kan ik dat zien? Het blok laten draaien is geen optie, het ligt hier gewoon de schop..
Kijk gewoon voor ééntje dat je kan horen/rijden?
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten8000 Z1 > 786 E30 M3 Cabriolet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
Aantal gebouwde E30 M3 cabrio: 786
Aantal gebouwde Z1: 8000
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtende 316 is idd geen wrak te noemen, ik zie die nu en dan staan en vind dat nog een proper karretje, hij heeft mss nog een extraatje nodig, maar een wrak kan je het zeker niet noemen
De 320 weetk niet , want die hebk nog niet gezien.
320i vind ik ook zeker geen wrak (geen roest aan krikpunten en wielbogen etc, ongescheurd interieur). Enkel mechanisch heeft hij liefde nodig. En qua carrosserie zou de motorkap en kofferklep eens herspoten moeten worden omdat de blanke lak daar losgekomen is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Een M50B20 (uit een E34) +- 150.000km gelopen, pas beurtje gehad.. voor 225 euro.. Do or don't?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEen M50B20 (uit een E34) +- 150.000km gelopen, pas beurtje gehad.. voor 225 euro.. Do or don't?
als je dan toch een swap doet, ga dan voor de M50B25,die heeft 192pkmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Mja, mijn 316 nu heeft maar 90PK, en da's ook het hoogste aantal paarden in auto's die ik tot nu toe gehad heb. (zou wel voor de 320i zijn dan he). Maarja, mss beter vanblijven en eerst de 320i verkopen.
Dan een E28 ofzo zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk wil weer e30 rijden. En liefst met een fatsoenlijk blok. Het zou fijn zijn moest ik deze winter een swap kunnen doen. Maar eerst moet ik weten of het 2de blok dat ik heb goed is. Kan ik dat zien? Het blok laten draaien is geen optie, het ligt hier gewoon de schop..
Comment
-
Fucking hell, die prijzen in NL (voor E30, E28, ...) zijn hooooog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenFucking hell, die prijzen in NL (voor E30, E28, ...) zijn hooooog.
Hoe zit het met die rooie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenkijken voor 87ers : belastingsvrij-rijden he daar
Hoe zit het met die rooie?
Oja, vet:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenKrijg geen reactie meer op m'n 2de mail (of ik eens kan gaan kijken).
Oja, vet:
Heeft die nog al zijn koplampen zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenBalen dat je geen antwoord meer krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHeb gehoord dat hij in het buitenland zit voor z'n studies nu, deze week eens bellen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenAhja want in het buitenland is er geen internet, maar wel telefoon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDat is wat die E28 forummers me zeiden he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenTja wie niet waagt, blijft maagd ...
Comment
Comment