in Essen hebben ze zeer goeie E30's...de mijne komt ook van daar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk heb geen tankkaart he. En ik wil ook niet profiteren van u he.
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenSchtijl make!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenLigt super! Alleen ... die Remus is me iets te groot. Maar toch, good job!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten'k Vind die Remus best nog cool ondanks alle vooroordelen. Thanks anyway
staat qua hoogte perfectmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenThanks man,merci voor den uitleg. Bak lekt een beetje, lichtjes, maar wel all een tijdje.heb gewoon schrik dat hijo een volledig droog staat, maar dat zal ik evenzeer wel eens merken hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Ik vind hem nu echt goed qua hoogte, good job! Wat vindt ge er zelf van?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Volgens mij zou het hem goed doen om die rand onder de deuren eens terug mooi in het zwart te zetten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenVolgens mij zou het hem goed doen om die rand onder de deuren eens terug mooi in het zwart te zetten!Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Last edited by philippe6; 22/10/2011, 01:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenen nog redelijk beschaafd qua geluid ook
staat qua hoogte perfect
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenDie kerel wou precies écht niet op de foto!
Ik vind hem nu echt goed qua hoogte, good job! Wat vindt ge er zelf van?
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenVolgens mij zou het hem goed doen om die rand onder de deuren eens terug mooi in het zwart te zetten!Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendat en een zwarte 'is lip
Beter zou zijn om alle roest eerst weg te (laten) werken en dan investeren in een MtechII-kit. Maar van die prijzen word je niet bepaald gelukkig. Da's dan misschien wel een tof idee. Top tip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZei ik dat? Er zijn andere forummembers. Oja, dat mag uiteraard niet gezegd worden want dan staat iedereen op z'n achterste poten
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVoor de mensen die er wél ne fuck om geven:
Staat echt perfect nu met die verlaging en BBS'en. Ik zie gele veren, gaat er dus een geometriekeuring aankomen? Of elk jaar veren ervanonder voor de keuring?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk ben Donald Muylle
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenStaat echt perfect nu met die verlaging en BBS'en. Ik zie gele veren, gaat er dus een geometriekeuring aankomen? Of elk jaar veren ervanonder voor de keuring?
Comment
Comment