Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
    Das al veel geworden, heb ze nog aan 15K geweten. Maar ik denk dat als je er 1tje koopt je een stijging van de prijs kan verwachten de komende jaren.
    Die gouden tijden (voor kopers dan) zijn helaas voorbij. :/ Voor die prijs vind je mss wel nog een goeie 320is, al ben ik ook al duurdere exemplaren tegengekomen.

325i cabrio's zie je ook al voorbijkomen voor bedragen van meer dan 10k..

Maar de M3's zullen idd enkel nog stijgen in prijs.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik denk dat nu investeren in een E28 M5 geen slecht plan is. Heb zo de indruk dat deze lichtjes aan het stijgen zijn.

Comment

• De casette-speler van mijne Blaupunkt San Remo werkt niet meer heb ik de indruk. Ik heb zo een adapter cassette om mp3 te luisteren maar het marcheert daar niet op, misschien eens met een gewone cassette uittesten. In ieder geval is het de moeite om zoiets te repareren ? Misschien beter op zoek gaan naar eene andere, gaan meestal aan een 30-50 euro.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Er zijn op youtube genoeg filmpjes hoe je een aux-uitgang op de printplaat van een oude radio soldeert. Mss een gedacht??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Ik denk dat nu investeren in een E28 M5 geen slecht plan is. Heb zo de indruk dat deze lichtjes aan het stijgen zijn.
            Had ik maar plaats en geld daarvoor. Een rode dan aub.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik denk dat nu investeren in een E28 M5 geen slecht plan is. Heb zo de indruk dat deze lichtjes aan het stijgen zijn.
              Probeer eerst maar eens een deftige te vinden, zijn er nog geen 3000 (wereldwijd) van gemaakt!
              En dan nog heb je een serieus kapitaal nodig, gaan vlot richting de 30k€.
              Stijgen in waarde doen ze sowieso wel.

=> http://www.pistonheads.com/classifie...e28-m5/1716978
              1 Of a kind?
              Last edited by philippe6; 28/12/2014, 17:20.

BMW E30 318iS '89
              BMW E28 520i '84
              BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kristofdze Bekijk Berichten
                Er zijn op youtube genoeg filmpjes hoe je een aux-uitgang op de printplaat van een oude radio soldeert. Mss een gedacht??
                Mja ben niet zo een handige, dus ik ga er niet aan prullen zolang de gewone radio werkt
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                  Probeer eerst maar eens een deftige te vinden, zijn er nog geen 3000 (wereldwijd) van gemaakt!
                  En dan nog heb je een serieus kapitaal nodig, gaan vlot richting de 30k€.
                  Stijgen in waarde doen ze sowieso wel.

=> http://www.pistonheads.com/classifie...e28-m5/1716978
                  1 Of a kind?
                  Is dat origineel, dat interieur?

Wist niet dat er maar zo weinig E28 M5's gemaakt zijn, nog unieker dan een E30 M3 dan. Maar met een M535i zou ik ook al content zijn.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• staat erbij, er zouden er 2 zo zijn geleverd

Comment

Die ga je niet gemakkelijk vinden....

Comment

• Daarstraks kreeg ik onderstuur op een te enthousiast rondpunt met mijn 320. Ik vind dat vrij vreemd voor eene E30, iemand die het bekend voorkomt ?
                        Nuja 14" stalen velgskes en een bompa-ophanging zal er ook niet veel goeds aan doen
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• gewoon heel normaal. tis niet omdat het een rwd is dat er altijd overstuur moet zijn. Zelfs met gasgeven kreeg ik op rondpunten onderstuur. weinig pk, stijve ophanging, goeie banden en dan wordt de auto gewoon over zijn voorwielen geduwd snappie.

Comment

• Hier nog een (kort) filmpje van mijn 325i M-tech I gemaakt met een drone.

Comment

• Fak, propere E30! Chromen raamlijsten op een M-Tech zijn wel mooi (en speciaal).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Fak, propere E30! Chromen raamlijsten op een M-Tech zijn wel mooi (en speciaal).
                                Niet alleen op een MTech

Jouwe is ook wel knap in shadowline, maar moest het de mijne zijn, zou ik die wss vervangen door chroom.

Bij m'n 318is ook al heel veel getwijfeld om shadowline te switchen met chroom, maar omdat een 318is nooit origineel met chroom geleverd is, houdt dat me tegen. Ook vind ik de chroom van een VFL (die 'dubbele chroom' doordat bovenkant van de deuren ook in chroom zijn + chroom rond de voor- en achterruit) mooier dan chroom van een NFL (waar enkel de buitenkant (daklijsten en lijsten onder de ruiten) chroom is). Op een VFL lijkt het geheel meer in evenwicht, door de chromen bumpers en chroom lijntje op de stootstrips opzij.

Ik had iets leuks gezien... een Amerikaanse E30 met facelift bumpers in chroom wrap (en 'dubbel chromeline' raamlijsten). Dacht dat het een facelift was (door de facelift steenplaat en bumper), maar bleek een VFL.. Had namelijk graag gezien hoe dat er langs de achterkant uitziet (met facelift achterlichten), in combinatie met dat chroom.

Zie hier topic op R3v: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=324340

Op een witte valt dat goed mee, maar op een zwarte zouden die bumpers te veel afsteken denk ik (omdat de onderkant van de bumpers (onder de bumperstootlijsten) zo hoog is vergeleken met de bovenkant. Dus had al zitten denken om het eens uit te proberen met chroom wrap, maar vond nergens reviews of how to's van deftige chroom wrap.. Wel genoeg te vinden over het omgekeerde, van chroom naar shadowline.. :')

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Toen vond ik deze.. Ik dacht 'yes, eindelijk iemand gevonden die z'n facelift dubbel chroom gegeven heeft', maar bleek een VFL te zijn van iemand die hem qua looks (op de achterkant na dan) naar NFL wou veranderen.

Blijkbaar is er niemand te vinden die even zot is als ik. =')

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dan deze week ook deze tegengekomen.. Vind het wel leuk zonder spoiler. (spijtig van die trekhaak) Was een 316i maar ligt nu een M20 in nadat de M40 kaput was.

Maar dit vind ik dan ook weer erg knap.. Maar da's zo'n garage queen (wat de mijne niet is).

Alsook dit (doet me dan ook altijd twijfelen om m'n sidemarkers terug weg te halen)

Last edited by Ian; 07/01/2015, 20:52.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Probeer ze dan te wrappen. Iemand moet de eerste zijn.
                                      Plus, ge zijt er al zo lang over bezig

Comment

• E30 Alpina
                                        BMW 3 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

met historiek
                                        indien 160k km effectief en topstaat, koopje?

Comment

• een smak geld voor de alpina kit...en geen servo

Comment

Working...
                                          X