Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Kroonkurkjes Maar geen sportinterieur?

Ian, nix voor u die iS?
    Moest ik ene aan het zoeken zijn, zou ik direct gaan kijken. Lijkt me ne zuivere in de adv.!
    Sportinterieur vindt ge naderhand wel. Wat belangrijker is dat die een dakraampje heeft.

BMW E30 318iS '89
    BMW E28 520i '84
    BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
      Ian, nix voor u die iS?
      Moest ik ene aan het zoeken zijn, zou ik direct gaan kijken. Lijkt me ne zuivere in de adv.!
      Sportinterieur vindt ge naderhand wel. Wat belangrijker is dat die een dakraampje heeft.
      Klopt idd. Geen zin om mee te gaan kijken?

Wuppertal.. ligt nog zo ver niet eigenlijk.

PJH hoe heb jij dat eigenlijk gedaan? Gaan kijken, zien dat het goed was, en meteen meegenomen? Of gaan kijken, zien dat het goed was, terug naar huis, uitvoer regelen met export platen, en dan gaan halen?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Klopt idd. Geen zin om mee te gaan kijken?

Wuppertal.. ligt nog zo ver niet eigenlijk.

Is inderdaad niet zo ver, een 2 uurkes van mijn thuis.
        Ik wil eventueel wel mee gaan kijken..

BMW E30 318iS '89
        BMW E28 520i '84
        BMW E34 535i '88

Comment

• "WIR NEHMEN IHR FAHRZEUG GERN INZAHLUNG"

Hoeveel korting zou ik krijgen als ik de Polo inlever?

Spijtig dat hij niet van '89 is, m'n geboortejaar.

Wanneer zou 't voor jou evt. passen om te gaan kijken? Ik ben do, vrij en zaterdag vrij. Als er nog iemand mee wil mag dat, heb 3 plaatsen in de T3. Allezja, eerst afspreken met die verkoper natuurlijk. Zouden die nu nog de telefoon opnemen?
          Last edited by Ian; 22/10/2011, 18:27.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Vette velgen: (Rial)

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

PJH hoe heb jij dat eigenlijk gedaan?
              gaan kijken, goedkeuren en dan mee naar huis fahren
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Damn, ketel ligt VET!
                En dan die 320i daarop.

pijp is me wel wat johny, al zal ze goed klinken denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Graag gedaan! Als er veel metaaldeeltjes aan de bovenste hangen (of de onderste, maar die enkel voor verversen uithalen natuurlijk) is dat trouwens geen goed teken
                  Volgend probleem:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sinds vorige week heb ik een soort 'slag' in de motor, een bijkomend zwaarder geklik bovenop het gesis van de kleppen. Motor draait ook veel onrustiger, en met momenten erg onregelmatig (beetje gelijk wagens met aangepast nokkenas). Wat zou dat kunnen betekenen?
                  edit: in het laatste stuk, als ik terug naar voor wandel, dan hoort ge het erg goed...
                  Het onregelmatig draaien had hij op dit moment in mindere mate, maar hij schud evenzeer nogal... Ik denk ook dat hij het niet had als hij volledig warm is.
                  Olie staat op peil (alle, half eigenlijk, maar da's genoeg).
                  Last edited by Geertt; 22/10/2011, 20:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    gaan kijken, goedkeuren en dan mee naar huis fahren
                    Ja maar bedoel de praktische kant. Naar huis gereden met transitplaten dan?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      dat en een zwarte 'is lip
                      Het verschil tussen de lip en de zijkant wat opvullen want nu is die zijkant het laagste punt en dat staat niet echt mooi.

De foto's geven een, in mijn ogen, niet zo goede indruk. Hij staat er wat vuil bij enzo. Andere velgen gaan hem ook goed doen!

Anyway, ik wil dit voor mijn pa: http://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=

Hij is net terug van het ziekenhuis. Hij heeft een nieuwe knie laten zetten en rijdt dus best met een automaat rond. De vrij zware koppeling van onze Freelander is daar niet voor hem geschikt al heeft hij de voorbije jaren er wel nog meegereden. Hij heeft al zo'n 4 jaar problemen met die knie en nu mag er wel een automaat in huis komen. Hoe vet zou het zijn, vader en zoon met een e30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Volgend probleem:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sinds vorige week heb ik een soort 'slag' in de motor, een bijkomend zwaarder geklik bovenop het gesis van de kleppen. Motor draait ook veel onrustiger, en met momenten erg onregelmatig (beetje gelijk wagens met aangepast nokkenas). Wat zou dat kunnen betekenen?
                        edit: in het laatste stuk, als ik terug naar voor wandel, dan hoort ge het erg goed...
                        Het onregelmatig draaien had hij op dit moment in mindere mate, maar hij schud evenzeer nogal... Ik denk ook dat hij het niet had als hij volledig warm is.
                        Olie staat op peil (alle, half eigenlijk, maar da's genoeg).
                        Ik hoor vooral je kleppen tikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Ik hoor vooral je kleppen tikken.
                          Goed opgemerkt, bijgevolg is dat geluid ook niet abnormaal. 't Is de bijkomende rammel die bedoel...

Comment

Goed opgemerkt, bijgevolg is dat geluid ook niet abnormaal. 't Is de bijkomende rammel die bedoel...
                            Mja stelt ze toch nog maar keertje en kijk dan.

Comment

Naar huis gereden met transitplaten dan?
                              Naar huis gereden met de platen van Opel Willy belgische platen dus
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ian die een 318is gaat kopen (en een 320i verkopen) = held.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                  Mja stelt ze toch nog maar keertje en kijk dan.
                                  Thanks voor de tip, maar kleppen die gesteld moeten woLLlrden klinken helemaal anders dan het geratel dat te horen is. Ben er zeker van dat het dat niet is, heb ze trouwens minder dan vijfduizend km geleden laten stellen..

Comment

Damn, ketel ligt VET!
                                    En dan die 320i daarop.

pijp is me wel wat johny, al zal ze goed klinken denk ik
                                    't Is inderdaad veel beter! Ben dik tevreden over de Remus. 't Is zelfs zo dat Stieven ergens wel een beetje spijt heeft dat de Remus bij mij zo perfect hangt

Vanavond trouwens een stukje wezen rijden met Stieven. 't Was een zotte avond en ik heb nog nooit zoveel plezier gehad aan een E30 na vanavond. Cabrio onder 't zonnetje, zetelverwarming, vette sound, b27-power, 60/40

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Het verschil tussen de lip en de zijkant wat opvullen want nu is die zijkant het laagste punt en dat staat niet echt mooi.

De foto's geven een, in mijn ogen, niet zo goede indruk. Hij staat er wat vuil bij enzo. Andere velgen gaan hem ook goed doen!
                                    Zwarte IS-lip + zijkanten ontdoen van roest en mooi spuiten is wel veel goedkoper dan een MtechII-kit Ik zag dat dus wel zitten.
                                    Het vette-velgen-idee heb ik aan de kant geschoven, en nu praat ge mij dat weer aan. Welke richting zou jij opgaan?
                                    Mijn idee nu is:
                                    Bij nader inzien zou 17" (al dan niet die RC's 090) zwaar overkill zijn in combinatie met de verlaging. Om nog maar te zwijgen over de ongemakken: wielkasten rollen, met spacers moeten werken omdat die anders de veren gaat raken (ofzoiets), ...
                                    Gewoon een deftig setje banden onder deze BBS'en en verder investeren in't interieur, dak, roest & blutsjes = perfectie.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X