Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Deze staat bijlange niet optisch in orde. Motorkap en kofferdeksel en evt een stukje van het dak moeten al herspoten worden (blanke lak los), samen met een paar kleine plekjes (deukjes aan de spatborden voor, putje hier, roestplekje daar).

    Ben bang dat als ik hem binnen doe, ik ongelooflijk veel ga kwijt zijn. Zo'n oude auto binnendoen en zeggen 'zet hem maar in orde' en je ziet de eurotekens in hun ogen al..
    Jacky, welke 'lijdensweg' heb ik afgelegd met de cab. Uiteindelijk 1500 euro aan die motor gehangen en 't is dik in orde. En nu nog eens 350 aan de verlaging en de uitlaat.
    Dus in principe moet dat te doen zijn om je huidige voor minder dan 3000 in orde te zetten. Verkoop dan die andere en je kan al meteen investeren.

    Roest is er aan de mijne ook hè, maar dat kan met den tijd gebeuren. Trouwens, gij vond die van Stieven toch de max hè?! Ik kan u verzekeren dat die van Stieven ook roest heeft. Zelfs op dezelfde plaatsen als de mijne (weliswaar in mindere mate).
    Blutsjes, tja, ik erger mij daar ook aan, maar met die motor + verlaging is het rijden fenomenaal dus dan moeten we die blutsjes even bedekken met de mantel der liefde. Die roestplekjes hier en daar, en wat spotrepair gaat echt geen duizenden euro's kosten hoor.

    En "zet hem maar in orde", ge moet zien tegen wie ge dat zegt hè. Frits van PSG zal hem inderdaad in orde zetten als je dat vraagt, behalve als er echt merkwaardig grote kosten zijn. Dan zal er overlegt worden of het de investering waard is.

    En nadien zal je eens zo blij zijn dat je auto in orde hebt laten zetten
    Last edited by ; 27/10/2011, 21:16.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Jacky, welke 'lijdensweg' heb ik afgelegd met de cab. Uiteindelijk 1500 euro aan die motor gehangen en 't is dik in orde. En nu nog eens 350 aan de verlaging en de uitlaat.
      Dus in principe moet dat te doen zijn om je huidige voor minder dan 3000 in orde te zetten. Verkoop dan die andere en je kan al meteen investeren.

      Roest is er aan de mijne ook hè, maar dat kan met den tijd gebeuren. Trouwens, gij vond die van Stieven toch de max hè?! Ik kan u verzekeren dat die van Stieven ook roest heeft. Zelfs op dezelfde plaatsen als de mijne (weliswaar in mindere mate).
      Blutsjes, tja, ik erger mij daar ook aan, maar met die motor + verlaging is het rijden fenomenaal dus dan moeten we die blutsjes even bedekken met de mantel der liefde. Die roestplekjes hier en daar, en wat spotrepair gaat echt geen duizenden euro's kosten hoor.

      En "zet hem maar in orde", ge moet zien tegen wie ge dat zegt hè. Frits van PSG zal hem inderdaad in orde zetten als je dat vraagt, behalve als er echt merkwaardig grote kosten zijn. Dan zal er overlegt worden of het de investering waard is.

      En nadien zal je eens zo blij zijn dat je auto in orde hebt laten zetten
      Je hebt misschien wel gelijk. Maar, verschil is dat jij voltijds werkt en ik niet. Als je elk weekend eens weg gaat, gaat de rekening snel naar beneden. Heb er idd ook al aan zitten denken om met de opbrengst van de 316 de 320i mechanisch in orde te laten zetten, maar waar eindigt het dan. Daarbij, is het de moeite om zoveel geld in een 2.0 blok te pompen? Sommigen zeggen dat ik het originele blok moet houden omdat het een VVFL is ipv een 2.5 blok erin te laten leggen, evenals de originele bumpers houden ipv er een Mtech 1 kit op te zetten. Nuja, sowieso gaat hij met het ori blok moeten gekeurd worden voor verkoop.

      PSG lijkt me nog deftig als ik uw ervaring ermee hoor. Alsook De Clerq in Aalst (maar die zal een prijsklasse hoger liggen zeker).. En dan het grootste probleem: de auto daar krijgen (liggen beiden niet dicht bij de deur).

      Die van Stieven is de max ja, maar die heeft dan ook een schuifdakje.

      Nuja, eerst maar eens de verkoop afwachten. Maandag ga ik ook naar die E28 kijken waar ik het eerder over had. Wordt die niets en krijg ik geen reacties op de 320i, dan ga ik die houden.

      E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Je hebt misschien wel gelijk. Maar, verschil is dat jij voltijds werkt en ik niet. Als je elk weekend eens weg gaat, gaat de rekening snel naar beneden. Heb er idd ook al aan zitten denken om met de opbrengst van de 316 de 320i mechanisch in orde te laten zetten, maar waar eindigt het dan. Daarbij, is het de moeite om zoveel geld in een 2.0 blok te pompen? Sommigen zeggen dat ik het originele blok moet houden omdat het een VVFL is ipv een 2.5 blok erin te laten leggen, evenals de originele bumpers houden ipv er een Mtech 1 kit op te zetten. Nuja, sowieso gaat hij met het ori blok moeten gekeurd worden voor verkoop.

        PSG lijkt me nog deftig als ik uw ervaring ermee hoor. Alsook De Clerq in Aalst (maar die zal een prijsklasse hoger liggen zeker).. En dan het grootste probleem: de auto daar krijgen (liggen beiden niet dicht bij de deur).

        Die van Stieven is de max ja, maar die heeft dan ook een schuifdakje.

        Nuja, eerst maar eens de verkoop afwachten. Maandag ga ik ook naar die E28 kijken waar ik het eerder over had. Wordt die niets en krijg ik geen reacties op de 320i, dan ga ik die houden.
        Wat is dat toch met jullie en schuifdakjes. Posers! Ik heb de shizzle!

        Comment


        • Schuifdakjes zijn gewoon zo geil op foto's en filmpjes. Zelfde bij een W201.

          Cabrio moet ik niet hebben.

          E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Jacky, welke 'lijdensweg' heb ik afgelegd met de cab. Uiteindelijk 1500 euro aan die motor gehangen en 't is dik in orde. En nu nog eens 350 aan de verlaging en de uitlaat.
            Dus in principe moet dat te doen zijn om je huidige voor minder dan 3000 in orde te zetten. Verkoop dan die andere en je kan al meteen investeren.

            Roest is er aan de mijne ook hè, maar dat kan met den tijd gebeuren. Trouwens, gij vond die van Stieven toch de max hè?! Ik kan u verzekeren dat die van Stieven ook roest heeft. Zelfs op dezelfde plaatsen als de mijne (weliswaar in mindere mate).
            Blutsjes, tja, ik erger mij daar ook aan, maar met die motor + verlaging is het rijden fenomenaal dus dan moeten we die blutsjes even bedekken met de mantel der liefde. Die roestplekjes hier en daar, en wat spotrepair gaat echt geen duizenden euro's kosten hoor.

            En "zet hem maar in orde", ge moet zien tegen wie ge dat zegt hè. Frits van PSG zal hem inderdaad in orde zetten als je dat vraagt, behalve als er echt merkwaardig grote kosten zijn. Dan zal er overlegt worden of het de investering waard is.

            En nadien zal je eens zo blij zijn dat je auto in orde hebt laten zetten
            of bij QSR, ik ben daar altijd correct bedient geweest,waren er grote kosten aan, werd je verwittigd voor hij verder doet
            mijn autootjes:

            Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

            Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
              Nee, maar 't verschil is dat die effectief verkocht is hè. Komaan, "niet tegen kunnen" en "altijd op uw kap zitten".

              Klopt, ik heb u al met ne pull gezien met kap!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Schuifdakjes zijn gewoon zo geil op foto's en filmpjes. Zelfde bij een W201.
                Dakje verplicht open

                ¨stook*

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten




                  Dat ging dus over die 318is he.


                  Heb proberen bellen, maar krijg telkens de melding dat het nr niet bestaat.

                  +49 (0)157 73171470

                  Eerst 49 157 73171470 geprobeerd, dan 49 0 157 73171470 (met 0 erbij).

                  Nuja, km-stand lijkt me ook wat vaag.. met die schade aan bestuurderszetel. Of het moet nen dikken Duits geweest zijn. Mijn 320i heeft geen schade aan de zetel en die heeft 152k km. Daarbij komt ook een beetje dat het de verkeerde moment is. Zit zonder werk momenteel, verkoop van de 316 is nog niet afgerond, net rekeningetje van de DIV (T3) gekregen... En de trip naar daar is ook niet voor niets natuurlijk. Ook al zitten denken om gewoon naar daar te rijden zonder een afspraak te maken.

                  Probleem is, als we de wagen zouden meenemen, dat jij in Limburg woont, en het nog 2u rijden is naar mij thuis. Dus ofwel zou ik de auto dan ff bij u moeten laten staan, en er dan met iemand anders achter komen, ofwel zou jij nog 2u moeten meerijden, en dat ik je dan weer terug breng (=2 u) en dan terug naar huis (= nog eens 2 u).
                  Bel 0049 157 73171470 en je zal wel verbinding krijgen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Probleem is, als we de wagen zouden meenemen, dat jij in Limburg woont, en het nog 2u rijden is naar mij thuis. Dus ofwel zou ik de auto dan ff bij u moeten laten staan, en er dan met iemand anders achter komen, ofwel zou jij nog 2u moeten meerijden, en dat ik je dan weer terug breng (=2 u) en dan terug naar huis (= nog eens 2 u).
                    Als je iemand nodig hebt die Duits spreekt ...

                    Comment


                    • Merci voor de testrunnekes 190 versus E30 stackdump! 't Was fijn

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                        Merci voor de testrunnekes 190 versus E30 stackdump! 't Was fijn
                        was er een groot verschil?

                        Comment


                        • Vandaag gaat den Daxter nog ne keer naar zijn lief, en omdat ik gene gps in den bmw heb, moest ik nog effe kijken op google maps hoe ik nu weer precies moet rijden.
                          Google was ook meteen zo vriendelijk om effe te zeggen dat dat enkele rit 21 euro gaat kosten aan de huidige benzineprijzen. 'k Heb al ni meer veel zin om ze te zien

                          Comment


                          • Je moet dat anders bekijken. Als je naar de hoeren gaat dan betaal je mss 100 euro voor een half uur plezier ofzo.

                            Nu mag je gratis poepen maar betaal je 21 euro voor pakweg een uurtje fun da's 2 keer plezier voor 5 keer minder centen
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

                            Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

                            Comment


                            • Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

                              1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

                              1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                Je moet dat anders bekijken. Als je naar de hoeren gaat dan betaal je mss 100 euro voor een half uur plezier ofzo.

                                Nu mag je gratis poepen maar betaal je 21 euro voor pakweg een uurtje fun da's 2 keer plezier voor 5 keer minder centen



                                Wat ik mij afvraag.. Hoeveel verbruikt uw krel of in welk apenland woont uw vriendin om aan die 21 euro enkel te komen?
                                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

                                1976 Volkswagen Kever 1200L
                                1990 Volvo 344
                                1991 Mercedes W124 230CE
                                2016 Skoda Octavia van 't werk

                                Verkocht
                                1980 Volkswagen Derby CLS
                                1990 Mercedes W124 230CE
                                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

                                Comment


                                • Een E30 peet rijdt zelden recht naar zijn bestemming
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

                                  Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    Een E30 peet rijdt zelden recht naar zijn bestemming
                                    In jouw geval telt dat zelfs bij een Bora.
                                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

                                    1976 Volkswagen Kever 1200L
                                    1990 Volvo 344
                                    1991 Mercedes W124 230CE
                                    2016 Skoda Octavia van 't werk

                                    Verkocht
                                    1980 Volkswagen Derby CLS
                                    1990 Mercedes W124 230CE
                                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      Je moet dat anders bekijken. Als je naar de hoeren gaat dan betaal je mss 100 euro voor een half uur plezier ofzo.

                                      Nu mag je gratis poepen maar betaal je 21 euro voor pakweg een uurtje fun da's 2 keer plezier voor 5 keer minder centen
                                      goeike !

                                      Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten



                                      Wat ik mij afvraag.. Hoeveel verbruikt uw krel of in welk apenland woont uw vriendin om aan die 21 euro enkel te komen?
                                      Antwerpen - Knesselare
                                      17l gemiddeld, en ik geraak er écht niet onder. Zelfs niet aan 110 op de snelweg.

                                      Ben weg, moet er om 12 zijn en moet nog gaan tanken. 't Zal dus meer dan 17l worden
                                      Last edited by ; 29/10/2011, 11:49.

                                      Comment


                                      • Knesselare :o ik woon daar :o dus gij komt met die 2.7 mijn hometown onveilig maken? :o

                                        en damn.....17 liter :s de 1M doet er maar 17 -> in full attack mode op de nurburgring :o
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

                                        Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

                                        Comment


                                        • Passeerde met de velgen?

                                          dan brengt naar je lief gaan nog geld op
                                          mijn autootjes:

                                          Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

                                          Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

                                          Comment

                                          Working...
                                          X