Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    http://www.ebay.de/itm/Toyo-Sommerre...#ht_500wt_1202

Doenbaar op OEM BBS'ers of best kijken naar een andere maat? 205/50/15 ofzo?
    Ik kan ook nergens deftige foto's vinden van die bandenmaat op een E30 met BBSjes.
    is de voorziene maat geen 205/55/15?

dan zit je met een redelijk groot verschil: 18,2% kleiner
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      is de voorziene maat geen 205/55/15?

dan zit je met een redelijk groot verschil: 18,2% kleiner
      Ik wil hem iets meer getrokken, maar natuurlijk niet te hard zodat ik weer ruimte krijg tussen de band en de wielkast. Misschien is 205 50 15 de betere optie dan? Nu is't zelfs 195 55 15...

Comment

Ik wil hem iets meer getrokken, maar natuurlijk niet te hard zodat ik weer ruimte krijg tussen de band en de wielkast. Misschien is 205 50 15 de betere optie dan? Nu is't zelfs 195 55 15...
        Voor getrokken bandjes moet je nog smaller gaan(en dan weer hoger....) op jouw 15" wordt dat moeilijk, dan zou ik eerder een maatje groter gaan: 195/45/16 of zo en 8,5 of 9 inch breedte gaan
        mijn autootjes:

Comment

Voor getrokken bandjes moet je nog smaller gaan(en dan weer hoger....) op jouw 15" wordt dat moeilijk, dan zou ik eerder een maatje groter gaan: 195/45/16 of zo en 8,5 of 9 inch breedte gaan
          En weer een set velgen kopen Ik bekijk het nog wel even. In januari moet hij door de keuring en dan moet er toch nieuw rubber onder (wat aanvaardbaar is voor de keuring)
          Last edited by ; 01/11/2011, 12:44.

Comment

• Ik heb 195/50R15 Staat imo al een stuk beter dan de dikke 205/55R15. Tellerafwijking heb je natuurlijk wel dan. Het grootste probleem is dat uw versnellingen korter worden in feite. Dus ook aan 120 ga je meer toeren maken.

En deze maat mag niet op de keuring he

Comment

• Lang leve keuringsvelgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                Lang leve keuringsvelgen
                Idd, ik heb gelukkig zo'n set stalen velgen. Mijne maat heeft die ook al 2 keer gebruikt dit jaar Die banden hebben nog zeker 6 mm profiel maar de grip in de regen is gewoon 0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Idd, ik heb gelukkig zo'n set stalen velgen. Mijne maat heeft die ook al 2 keer gebruikt dit jaar Die banden hebben nog zeker 6 mm profiel maar de grip in de regen is gewoon 0.
                  Pakt die dan maar al is mee naar ew kot !

Comment

• E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

dat doet er mij aandenken dat ik nog zo'n zijmarkers heb liggen zoals die in de bumpers

misschien dat ik die nog eens plaats op Kermitt
                      mijn autootjes:

Comment

• Ik zou ze geven !

Comment

• Hmm nee dat is het niet.. Die borbets zijn veel te breed en dat wijf spreekt me ook niet aan. Bij een e30 hoort een deftig meisje te staan

Comment

• ofwel is dienen witten serieus verlaagd of ze heeft énorm lange benen....
                            mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Hmm nee dat is het niet.. Die borbets zijn veel te breed en dat wijf spreekt me ook niet aan. Bij een e30 hoort een deftig meisje te staan
                              Kom kom, voor éne keer. En ge gaat heus geen nee zeggen als ze het komt vragen hoor

Comment

Kom kom, voor éne keer. En ge gaat heus geen nee zeggen als ze het komt vragen hoor
                                Natuurlijk niet ze past gewoon niet bij de auto. Een hoer en een klasse bak dat gaat niet.

Comment

ofwel is dienen witten serieus verlaagd of ze heeft énorm lange benen....
                                  't Zal een beetje van beide zijn denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                  dat doet er mij aandenken dat ik nog zo'n zijmarkers heb liggen zoals die in de bumpers

misschien dat ik die nog eens plaats op Kermitt
                                  Zo'n side markers zijn vet. Maar dan wel oranje natuurlijk.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    't Zal een beetje van beide zijn denk ik.

Zo'n side markers zijn vet. Maar dan wel oranje natuurlijk.
                                    't zijn rode
                                    mijn autootjes:

Comment

• Nadat we de Vito vandaag voor de verandering met een graffiti-handtekening op de flank hebben teruggevonden, heb ik ons Tess maar gepoetst en nog wat plaatjes proberen te schieten. Ik heb uiteraard geen super professioneel materiaal, 't is maar met een gewone Nikon Coolpix geschoten

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X