Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren toevallig door daxter zen straat gepasseerd : mijn bescheiden mening : qua velgen en hoogte sta die nu perfect. Also, wat een kutbuurt om te parkeren
Op 16'ers zou je 225/45 moeten monteren voor de keuring. Ik zou gewoon de band erop leggen die jij wilt en dan kijken voor een keuringssetje. De mijne mag je altijd komen ophalen, vermits je toch vaak hier de winkels doet is dat geen probleem he
Gisteren toevallig door daxter zen straat gepasseerd : mijn bescheiden mening : qua velgen en hoogte sta die nu perfect. Also, wat een kutbuurt om te parkeren
Dank u!
Valt hier best mee om te parkeren hoor. 't Is pas als je geparkeerd staat dat de miserie begint
Van 1 juli tot nu op een nagelnieuwe wagen al 3x ruiten ingeslagen en van maandag op dinsdagnacht graffiti op de flank gespoten. Nochtans is't hier een erg rustige buurt. Overal lopen randdebielen rond zeker, maar in Antwerpen de meeste zullen jullie dan wel denken
Het grappige is (en godzijdank!) dat ze altijd van de cabrio afblijven
Op 16'ers zou je 225/45 moeten monteren voor de keuring. Ik zou gewoon de band erop leggen die jij wilt en dan kijken voor een keuringssetje. De mijne mag je altijd komen ophalen, vermits je toch vaak hier de winkels doet is dat geen probleem he
Daar komt verandering in. Vanaf januari start in ik een nieuwe functie en de regio is nog niet meteen duidelijk
Als je een coole 16" velg wilt moet je Alpina's kopen (echte geen valse lelijkaards).
7J vooraan met 205/50/16 banden
8J achteraan met 225/45/16 banden
Doe dan al je roest weg, steek er oranje pinkers, originele achterlichten, een alpina NFL sneeuwruimer op en je hebt een coole supersnelle cabriolé perfect op je patserlijf geschreven.
Kleine impressie maar dan op een nog niet zo hard verlaagde VFL cabriolé:
Denk daar eens oranje pinkers en heldere koplampen bij:
Ik ben alvast voor.
En idd, steek eens oranje pinkers. En als je dat echt niet wilt, steek dan smoked pinkers.
Nuja, 't is nog altijd Daxter's wagen dus we kunnen hem niet dwingen natuurlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
En idd, steek eens oranje pinkers. En als je dat echt niet wilt, steek dan smoked pinkers.
Nuja, 't is nog altijd Daxter's wagen dus we kunnen hem niet dwingen natuurlijk.
Allé gast, smoked pinkers. Iedereen zit hier nu al te neuten op die achterlichten. Terbij, smoked vind ik niet echt mooi.
'k Moet vandaag trouwens eens kijken in de kelder. Gisteren tijdens mijn avondritje in de haven is er een koplamp kapot gegaan. Ik geloof dat ik nog altijd van die blauwe tjoeninglampen heb liggen van de cab dat ik destijds van buckzilla had gekocht
Moest ik er niet een miljoen duizend triljoen keer de carter onderuit gereden hebben, ik had er nog mee gereden. Die kar was zo fijn om mee te rijden. Niet vooruit te krijgen, maar daarvoor had'k ook geen cabrio gekocht. Da's dan nu toch wel effe iets anders
1992 BMW E30 318iA
Als ze daarop ook al gaan zagen, dan weet ik het ook niet meer hoor, 't is toch een 4 cilinder
Plots brandde "abblendlicht" op de checkbox. Ballonnetje ziet zwart dus... Sebiet effe kijken of ik die blauwe-schijn-lampjes nog heb liggen. Da's dan meteen goedkoop opgelost, letterlijk en figuurlijk
Comment