Die nare gedachte is snel verdwenen. Een 190 is gewoon niet mooi standaard, die moet een verlaging hebben en dikke janten. En daarbij vind je praktisch geen 190E meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDie nare gedachte is snel verdwenen. Een 190 is gewoon niet mooi standaard, die moet een verlaging hebben en dikke janten. En daarbij vind je praktisch geen 190E meer.
Misschien ben je er dan bij het eerste weekend van november?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=
Volgens mij was die erbij op de bbq-meet. Stevige prijs wel, zeker voor een 18i. 't Was wel een mooi exemplaar natuurlijk.
Of heb ik het op de verkeerde meet? Want jij organiseert er elke week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWas een andere.
Of heb ik het op de verkeerde meet? Want jij organiseert er elke week.
Elke week is écht wel overdreven. Gewoon, als de éne voorbij is, een topicje openen voor de andere. Zit tijd genoeg tussen. En ik denk dat iedereen dat hier kan aanmoedigen, of ziet gij dat anders?
Comment
-
Ik denk dat het goed is dat er iemand het initiatief neemt.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenIk denk dat het goed is dat er iemand het initiatief neemt.
Ofwel onderneemt er niemand iets en komen we niet verder dan: "we zouden nog eens iets moeten regelen..."
Ofwel opent er iemand een topic waarin we allemaal bespreken waar, wanneer, ... Maar dan duurt het weken vooraleer we iets concreets hebben omdat we dan pas inzien dat het nooit voor iedereen zal passen.
Als'k er dan één open met concrete datum, tijd, locatie, is't weer niet goed
Ruisbroek: juli
Knokke: half september
Antwerpen: november
Lijkt mij genoeg tijd tussenin? Er mag een beetje leven in blijven zitten
Maar 'k zal na deze het initiatief aan iemand anders laten, als het dat is wat je bedoelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDie bbq-meet in Ruisbroek. Dat was de voorlaatste. Vorige was in Knokke.
Elke week is écht wel overdreven. Gewoon, als de éne voorbij is, een topicje openen voor de andere. Zit tijd genoeg tussen. En ik denk dat iedereen dat hier kan aanmoedigen, of ziet gij dat anders?
Maar die op de meet in Ruisbroek had volgens mij een interieur met een groen boordje...
Denk dat het deze was die je bedoelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNeenee, no hard feelings.
Maar die op de meet in Ruisbroek had volgens mij een interieur met een groen boordje...
Denk dat het deze was die je bedoelt?
En dat groen boordjes is écht dik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDie dat te koop staat heeft ook een groen boordje. Staat zelfs in de omschrijving. Ik meen mij ook te herinneren dat die mens van uit de buurt kwam: Ruisbroek - Londerzeel.
En dat groen boordjes is écht dik!
En dan had hij wss ook zijn auto wel al op fb gegooid denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDat de plaat anders is heeft niemand opgemerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenlol mijn hoofd in die zwarte 316
'k voel mij hier niet thuis zonder e30
lonly E21 owner
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk sta altijd open voor een ruil met mijn E30 320i ZESCILINDER!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDie staat precies wel in uw weg hé
Kga ze toch missen.
Last edited by Ian; 30/09/2011, 15:04.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDie nare gedachte is snel verdwenen. Een 190 is gewoon niet mooi standaard, die moet een verlaging hebben en dikke janten. En daarbij vind je praktisch geen 190E meer.
Zever (dat laatste)
En nen E30 die ne kilometer van de grond hangt trekt ook op niks.
Comment
-
Vandalen zijn homo's.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment