Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Ik verwacht geen moeilijkheden. In elk geval, ik ga weg bij Vivium anyway. Ik betaal nu 1600 euro voor een 320i
    Als mijn bank (Dexia) niet wilt, dan zijn er hopen andere maatschappijen die dat misschien wel willen doen hè

toen ik met mijn voorlopig rijbewijs rond re met mijn opel calibra 2.016V met 150 pk

moest ik 1250€ betalen.

ik ben nu trouwens verzekerd bij touring verzekeringen en voor de volvo betaal ik 660€
    en dat is met alle extra's die ik kan hebben. zoals wegen hulp extra verzekering voor bestuurder en zo.
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
      1600€ voor een auto met 129pk? Ik snap niet dat je daar zo lang bij gebleven bent.. Da een zakzetters moatch!
      Mijn moeder en stiefvader zijn daar verzekerd met heel hun zaak, gebouwen, werknemers, rollend materieel, enzoverder. Die man is ook den boekhouder van mijne stiefpa, en ik ben gewoon simpelweg naar daar gegaan. Nadien gaan je ogen wel open

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Tis wel een goeie verzekering toch daxter, die witte camionette van je werk is al meerdere keren gevandaliseerd, je cabrio nog niet.
      Maar die camionette kan mij eerlijk gezegd weinig geven. Ik zal er zorg voor dragen, maar als er iets misloopt dan is het ook zo. Je rijdt geruster met een auto van't werk

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      En toch vind ik dat een M3 gemaakt is voor:

en niet voor:

Den ene zijn patserlijf is al wat groter dan dat van den andere hè

Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
      toen ik met mijn voorlopig rijbewijs rond re met mijn opel calibra 2.016V met 150 pk

moest ik 1250€ betalen.

ik ben nu trouwens verzekerd bij touring verzekeringen en voor de volvo betaal ik 660€
      en dat is met alle extra's die ik kan hebben. zoals wegen hulp extra verzekering voor bestuurder en zo.
      Komt helemaal goed, we gaan het op de naam van mijn vriendinnetje zetten

Comment

• PSG heeft mij trouwens gecontacteerd. Ik mag langskomen en ze zeiden dat ik een paar uurtjes moet uittrekken. Ideaal dat ze het meteen willen verhelpen.
        Dan rest ons het probleem van die krasjes nog, want das écht frapant

Comment

• Aan de op en afritten te zien, merkte je wel dat het geen stadsauto is.
          Ik moest goed doorgeven met de 940 om daar te kunnen volgen
          En die Mercedes Vito ook

Comment

• Als ik effe wat simuleer met de gegevens van mijn vriendin kom ik op een goeie 500 euro. Denk zelfs dat het nog minder moet kunnen eigenlijk, maar daar ben ik al content mee

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...95.html?qq=E34 Godverdomme lekker godverdomme

Comment

• Da filmke is gemaakt op enkele minuten te voet van mijn huis
                Verdoeme dat ik die nooit tegenkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Dik ding, mooie kleur, en shadowline. Misschien eens voorstellen om te ruilen met jouw cab?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Dik ding, mooie kleur, en shadowline. Misschien eens voorstellen om te ruilen met jouw cab?
                    The thought has crossed my mind...

Maar wat ben ik ermee?

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Zeg Daxter, jou vriendin geschiedenis hier lezend op AF (en voorzover alles waar is natuurlijk) zou ik die auto niet op naam van de vriendin zetten, je gaat nogal veel kunnen veranderen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                            Zeg Daxter, jou vriendin geschiedenis hier lezend op AF (en voorzover alles waar is natuurlijk) zou ik die auto niet op naam van de vriendin zetten, je gaat nogal veel kunnen veranderen dan
                            Dit is echt een goeike Trouwens, zoveel liefjes heb ik toch niet gehad? Die Inge kan het gewoon niet aanvaarden dat ik niet verder wil met haar.

Soit... Veel geld voor een 4cilinder met Lenso's. Hij ziet er natuurlijk wel goed uit.
                            http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

EDIT: heeft godverdomme wel witte pinkers. Best afblijven dus!
                            Last edited by ; 09/12/2011, 13:59.

Comment

• Lenso's komen dus echt in de verste verte niet aan echte BBS'en he..

Al een deftige reactie gehad op de cab? Of blijft hij dan toch?

En ik wil rijden met m'n 'is! Zo'n mooie blauwe zonnige hemel buiten, maar ik mag niet, nog niet ingeschreven/verzekerd.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Lenso's komen dus echt in de verste verte niet aan echte BBS'en he..

Al een deftige reactie gehad op de cab? Of blijft hij dan toch?

En ik wil rijden met m'n 'is! Zo'n mooie blauwe zonnige hemel buiten, maar ik mag niet, nog niet ingeschreven/verzekerd.
                                Gisteravond nog een half uur met Stieven gebeld en dat was ook één van de onderwerpen.

Verzekering is opgezegd met het gedacht hem te verkopen. Intussen besef ik dat het echt niet simpel zal zijn die kwijt te geraken.
                                Eerst was het plan om hem uit te schrijven, tip top te zetten en dan weer inschrijven, maar nu met die nieuwe BIV
                                Als ik hem echt niet verkocht krijg (want tot nu toe wilt Eef er 3000 euro voor geven), zal ik hem noodgedwongen terug moeten verzekeren. In principe is dat dan wel mooi meegenomen want 1600 euro voor de huidige polis was echt wel veel.

Afwachten dus, en ondertussen gaat de ronde koplampen nog altijd door en ben ik allicht present met de Cab. Het spijtige is dat ik pas verlof heb vanaf dat weekend dus eerder geraak ik niet bij PSG. Ik ga dus het risico nemen en met dat lek rijden. Als zij het maar oplossen, ze hadden het maar van de eerste keer tegoei moeten doen.

Vanavond gaan we weg en ik zou eigenlijk graag met de E30 gaan, om te zien of het nu echt hard lekt.

Comment

• Bronzitbeige VFL
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Bronzitbeige VFL
                                    Mijne kopen?

Maar idd... heerlijke kleur!

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Bronzitbeige VFL
                                      ja verdorie da ziet er deftig uit é moatjen

Comment

• Juist nog 16 inch pina's ipv 17".

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Mijne kopen?

Maar idd... heerlijke kleur!
                                          Den uwe heeft geen bruine ruiten
                                          En ik heb zelf al een PFL ketel staan hé.. Kmoet mij altijd inhouden en eens een toerke gaan rijden met de IS om nie elke dag een auto of twee bij te kopen

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Juist nog 16 inch pina's ipv 17".
                                          Ja inderdaad, hoort daar niet op. Denk dat ie met een 15" BBS diepbed velgje anders ook niet mis zou staan!

@ Gerrit: post eens wat meer foto's van uw krel, en zitten die hartge's daar nu eigenlijk al weer onder?
                                          Honda S2000 2002
                                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                                          X