Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenEn toch vind ik dat een M3 gemaakt is voor:
en niet voor:
Klopt volledig!
Voor te patsen heb je een echte auto nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtene30 patsen
Ik ben daarnet nog eens even in de mijne gaan zitten. Ik mis hem toch wel hoor. Als deze winter de hartoperatie lukt ben ik in het voorjaar een blij man
Comment
-
(schiet me ni af als die foto's hier al ergens staan )
Comment
-
-
-
Ik heb de E30 nog eens als daily gebruikt dit weekend... Zalig!
Eigenlijk is het toch echt niet goed om weinig met een auto te rijden; ik merk echt dat hij met langere ritten volledig z'n ding doet gelijk het hoort.
Zaterdagavond een nachtritje gedaan met Philippe, Dennis en nog een paar forummers, was nice.
De kop werd getrokken door een Seat dieselstoof, was echt gewerkt om hem bij te houden! Wegdek beetje vettig, geen elektronische hulpmiddelen, niks dan slingerbaantjes en dimlichten die eigenlijk voor gene zak verlichten. Groot licht is meer dan voldoende, gewoon licht niet dus op de binnenbaantjes.
Verder ook een eerste keer gemeten met m'n broer zijn E34 525. Hij kwam aangereden en ik heb hernomen vanaf 70 km/u. Ging verrassend genoeg perfect gelijk op tot 180 ofzo, dat had ik de E34 zeker niet gegeven als ik af ging op het rijgevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWa een grote bumper(s)
Comment
-
Witte 4-deurs met subtiele ///M striping, 2.5 en open dakje Ideaal zou zijn hetzelfde maar dan VFL met Mtech 1 kit.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk heb de E30 nog eens als daily gebruikt dit weekend... Zalig!
Eigenlijk is het toch echt niet goed om weinig met een auto te rijden; ik merk echt dat hij met langere ritten volledig z'n ding doet gelijk het hoort.
Zaterdagavond een nachtritje gedaan met Philippe, Dennis en nog een paar forummers, was nice.
De kop werd getrokken door een Seat dieselstoof, was echt gewerkt om hem bij te houden! Wegdek beetje vettig, geen elektronische hulpmiddelen, niks dan slingerbaantjes en dimlichten die eigenlijk voor gene zak verlichten. Groot licht is meer dan voldoende, gewoon licht niet dus op de binnenbaantjes.
Verder ook een eerste keer gemeten met m'n broer zijn E34 525. Hij kwam aangereden en ik heb hernomen vanaf 70 km/u. Ging verrassend genoeg perfect gelijk op tot 180 ofzo, dat had ik de E34 zeker niet gegeven als ik af ging op het rijgevoel.
Heb een stukje van de rit gefilmd terwijl ik geert volg en dit fragment beschrijft de avond eigenlijk vrij goed.
+ YouTube Video Last edited by philippe6; 13/12/2011, 00:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
kutthesisCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJA JA RWD weer SNEEUWmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment