Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenYou wish Ik BEN 24 jaar, in feb reeds 25 en ik geraak dus ook niet aan een verzekering voor mijn 318is....toch niet "betaalbaar".
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDoe een Daxterke
Zoek een ouder lief en zet da op hare naam
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar zal ook van streek tot streek afhangen zeker?
Heb er nu 2 dagen volcontinu mee gereden en zo'n kleine 300km afgehaspeld en hij rijdt perfect (op het lek na dan). Nu weet ik weer niet wat doen natuurlijk. Pff !
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEasier said than done. D:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenYou wish Ik BEN 24 jaar, in feb reeds 25 en ik geraak dus ook niet aan een verzekering voor mijn 318is....toch niet "betaalbaar".
Kan voor u toch geen probleem zijn he !2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ik ben 25, heb al 3 jaar auto's 170pk+ en moto's R6 ... en ik heb toch een vrij aanvaardbaar tarief. BA + rechtsbijstand
R6 was 180€, E30 325i op mijn 23e was verzekerd voor 800€, Lotus Elise op 24e voor 600€ en nu terug een E30 325i voor 215€. En op mijn 23 heb ik een ongeluk gehad met mijn R6 dus zeker geen lage BN.
Je moet wat zoeken en ik heb een goede verzekeraar gevonden!
Le Doux & Mortemans, voor meer info mag je me steeds pm'en
Comment
-
Met of zonder compensaties?
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk heb ergens gelezen dat je korting op je verzekering krijgt als je een driftcursus volgt.
Kan voor u toch geen probleem zijn he !
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHier is't echt niet beter hoor
Heb er nu 2 dagen volcontinu mee gereden en zo'n kleine 300km afgehaspeld en hij rijdt perfect (op het lek na dan). Nu weet ik weer niet wat doen natuurlijk. Pff !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMet of zonder compensaties?
Zalig. Ik had wel een beetje korting omdat ik een stage defensief rijden gevolgd had, maar dat hield niet veel in. Beetje theorie en dan om de beurt eens met een auto remmen op nat wegdek met en zonder ABS, en dan op 't einde eens rondrijden in het verkeer om te zien hoe goed (of slecht) je rijdt.
Ik zeg: deze verkopen, en een andere 30 in de plaats.
Comment
-
Geen BMW meer of geen e30 ?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenGeen BMW meer of geen e30 ?
Sorry maar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten*Voelt de drang een bod te plaatsen van €2.*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWaar zit Mohammed van AutoForum?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHad dat dan eerder gezegd hè pipo, dan hadden we de Vito kunnen nemen? Zal nu ietsje moeilijker al liggen door de plannen die ik al gemaakt heb....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenDat is Achmed.
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDanny, de Vito Tot wanneer heb je plannen gemaakt? Jij wilt werkelijk het halve land afrijden voor mijn 4 cilindertje?
'k Vrees dat het nu wat laat is om dat allemaal nog te veranderen, anders had ik dat nog wel gedaan... Ik verveel mij toch met hopen en heb nog anderhalve week verlof
Comment
-
Geen probleem Ik heb het blok toch al gereserveerd bij hem en zoveel mensen staan er niet te springen voor een m10 Het probleem thuis is dat het blok wel in de omgebouwde mondeo van mijn vaders werk maar ik daar niet mee mag rijden. Nu met de feestdagen heeft hij weinig goesting om dat blok te gaan halen natuurlijk. Ik zal wat langer moeten wachten maar de motorswap zou toch niet direct gebeuren. Ik vermoed dat het dan al krokusvakantie gaat zijn.
Comment
-
Iemand dat de cabrio wilt kopen, ik denk dat'k elk aannemelijk bod aanvaard. Ik ga der verder niet over uitwijden, want dan gaan ze weer neuten dat ik PSG zwart maak.
Ik heb vanavond de beslissing gemaakt. Ik ga me bezig houden met andere dingen en op deze manier past de cabrio daar niet in.
Staat niet alleen op de gekende zoekertjessite's, nu ook op BimmerBoard en E30.be.
Hier bewust niet geplaatst omdat er toch maar weer nen hoop gezeverd zal worden én omdat je een vraagprijs moet geven. Ik doe dat liever niet omdat ik er toch gigantisch veel verlies op zal doen. Ik zie dus wat er uit de bus komt en als't mij aanstaat, verandert hij van eigenaar.
Comment
-
Blijkbaar zijn ze bij psg op hun tenen getrapt omdat'k op internet heb gezegd dat het nog altijd lekt en dat ik daar eigenlijk niet mee kan lachen (wat mij normaal lijkt na zo'n factuur). Krijg je een droge mail dat'k maar een andere garage moet zoeken. Da's wel makkelijk om je er op die manier van verlost te maken. Toeval wil dat ik de dag ervoor had gemaild dat de situatie nog nooit zo erg is geweest, het water binnen stroomt (!!!) en er nu een plas (letterlijk!) op de tapijt staat.
En nu kan de miserie pas echt beginnen want heb niet veel zin het hierbij te laten
Comment
-
Da's toch geen service dan... Je krijgt niet waarvoor je betaald hebt..
Maare, daarom dus dat het niet aangeraden is elk slecht punt van die auto op internet te zwieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Maare, daarom dus dat het niet aangeraden is elk slecht punt van die auto op internet te zwieren.
Wel gek van psg! Het werkt toch averechts om te zeggen van nu een andere garage te zoeken aangezien dat ook op de fora terecht komt. Ipv het gewoon op te lossen zoals elke garage zou moeten doen, dan was er 'niets' aan de hand geweest.
Comment
Comment