Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er precies veel easyer uit dan wat daxter probeerde.
Oja ik lees ook:
"A new heater core is good, but only half the job - change your pipes too"
Misschien niet oninteressant.
Frits beweert die darmen te hebben gefixt. Nuja, hij beweert zoveel maar 'k mag dat natuurlijk niet zeggen hè.
Ziet er misschien easyer uit, maar ge kon daar écht niet aan hoor.
Wat eigenlijk mijn vraag is: is het mogelijk om het koelcircuit terug te sluiten door middel van die 2 darmen met elkaar te verbinden in plaats van een in- & uitgang aan die kachel? Op die manier zou ik er dan wel mee kunnen rijden, of is het niet zo simpel. Zo zou ik den auto naar haar kunnen rijden en kan hij daar met gemak blijven staan/wegroesten zonder dat hij in iemands weg staat. Dan moet'k me niet zo haasten
Trouwens ook net met een naar 200pk gechipte E91 automaat gereden. Tof Als je dan weet dat Carrefour heeft onderhandelt voor de zelfstandige uitbaters dat zij net geen 15% krijgen bij aankoop van een nieuwe BMW. 'k Ga is met die van ons moeten klappen
Trouwens ook net met een naar 200pk gechipte E91 automaat gereden. Tof Als je dan weet dat Carrefour heeft onderhandelt voor de zelfstandige uitbaters dat zij net geen 15% krijgen bij aankoop van een nieuwe BMW. 'k Ga is met die van ons moeten klappen
Heeft die 3 auto's?
Cayenne, SLK (of was het CLK), E91?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Cayenne S, SLK (of was het CLK230Kompressor), E91?
Die E91 is van m'n baas. Allé, verkoopsdirecteur. Ik had hem er eens afgetrokken met de E30 en kort nadien had hij zijn dieselstoofje laten chippen. Zit nu net over de 200pk.
We waren gisteren gaan bowlen en gaan tafelen met het werk, ik was zijn bob
Coyote opgezet en van Braine L'alleud naar huis mogen rijden. 't Was echt tof
Idd, En dan werkt uw verwarming ook weer. De kachel is ook een nood plan als je ventilator hem niet gekoeld krijgt. Dus steek maar een nieuwe kachel.
Akkoord, maar ik heb nu de tijd, noch de zin niet om die kachel te steken. Daarom kan ik best eens proberen dat koelciruit te sluiten, hem verplaatsen naar de garage en nadien in alle rust eraan werken.
Die E91 is van m'n baas. Allé, verkoopsdirecteur. Ik had hem er eens afgetrokken met de E30 en kort nadien had hij zijn dieselstoofje laten chippen. Zit nu net over de 200pk.
We waren gisteren gaan bowlen en gaan tafelen met het werk, ik was zijn bob
Coyote opgezet en van Braine L'alleud naar huis mogen rijden. 't Was echt tof
Akkoord, maar ik heb nu de tijd, noch de zin niet om die kachel te steken. Daarom kan ik best eens proberen dat koelciruit te sluiten, hem verplaatsen naar de garage en nadien in alle rust eraan werken.
Maar zoals ik zeg, 90% van de tijd ga je je bezig houden met het dashboard te monteren. Dan kan je toch best gewoon even die kachel vervangen en is alles opgelost
Maar zoals ik zeg, 90% van de tijd ga je je bezig houden met het dashboard te monteren. Dan kan je toch best gewoon even die kachel vervangen en is alles opgelost
Even die kachel vervangen... Tuurlijk da Netzoals ik dat 'even' ging demonteren
De Solexen zijn thuis aangekomen Ik kan niet wachten tot ik ze vrijdag eens van dichtbij kan bekijken. Of hoe iemand dolblij kan zijn met 5kg oud ijzer
De Solexen zijn thuis aangekomen Ik kan niet wachten tot ik ze vrijdag eens van dichtbij kan bekijken. Of hoe iemand dolblij kan zijn met 5kg oud ijzer
Doe maar wat 911 zegt, anders heb je dubbel werk, en geloof me, die kachel direct gaan zoeken en steken is veel minder werk, dan eventjes dat koelcircuit te gaan sluiten, dashboard terug te monteren. Om dan wss binnen 1 jaar alles weer open te gooien.
De kachel van de fiat heb ik ook al gedemonteerd en gemonteerd en dat was een fluitje van een cent. Veel meer werk zal dat niet zijn van je E30 (op je dashboard na).
Doe maar wat 911 zegt, anders heb je dubbel werk, en geloof me, die kachel direct gaan zoeken en steken is veel minder werk, dan eventjes dat koelcircuit te gaan sluiten, dashboard terug te monteren. Om dan wss binnen 1 jaar alles weer open te gooien.
De kachel van de fiat heb ik ook al gedemonteerd en gemonteerd en dat was een fluitje van een cent. Veel meer werk zal dat niet zijn van je E30 (op je dashboard na).
Behalve gij en 911 spreekt er niemand over dat dashboard monteren hè
Koelcircuit sluiten, wat mogelijk moet zijn met nen darm van de wasmachine en de nodige ducktape. Niets dat "Pattex super montage" niet aan kan
En dan stuur erop en gassen. Da's de bedoeling hè, gewoon zorgen dat ik hem kan verzetten en de platen kan binnen sturen. Ooit zal ik dan wel eens naar die kachel en dash kijken.
Nja oke dat dash moet er niet in, zolang je je stuur hebt.
Tegen uw goesting moet je er idd ook niet aan voort doen want dan doe je dikwijls meer verkeerd dan goed.
Nja oke dat dash moet er niet in, zolang je je stuur hebt.
Tegen uw goesting moet je er idd ook niet aan voort doen want dan doe je dikwijls meer verkeerd dan goed.
Dju, ge hebt me door
Gohjah, 't is te zien hè. Ik heb er niet echt veel zin in om er aan verder te doen. Na al die miserie liggen m'n interesse's elders nu.
Misschien verkoop ik hem later dan toch met een gigantisch verlies, of begin ik er wel aan, of steek ik hem misschien wel ergens binnen. Wie weet da jong
Comment