Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vers van de pers:

Comment

• Vette kar!

Comment

• Zo ne mooie steen jonge!

Comment

• Gele koplampen gekocht

Als het niet regent zoals vandaag dit weekend eens kijken om ze te monteren. Twijfel tussen volledig geel (maar dan zijn mijn mistlampen nog wit), of een combinatie: gele koplampen en witte pharen.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Combinatie gaat op niks trekken. Allez, naar mijn mening hè.

Comment

• Geel met witte mistlampen is not done he, haal dan de mistlampen er nog beter uit.
              Ge doet met uw combinaties wat ge wilt zo lang ge maar geen geel pharen pakt en wit vanbuiten, want die combo heb ik hier al lang klaar liggen en is veel vetter.

Comment

• Gele pharen en witte koplampen vind ik niet zo mooi.

Waar kan je van die gele folie kopen? Dan zou ik dat tijdelijk op de mistlampen doen tot ik gele gevonden heb.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• In perfecte staat zijn dat werkelijk zalige velgen

Comment

• echt he... Maar duur en zeldzaam? of valt dat mee?
                    Veel vetter dan hartges!

Verpats me uw minder perfecte dan maar, dan laat ik het hart zwarten en klaar B-).

Comment

• Blijft zalig.

Op zich is zo'n m-tech 2 een tik johny, maar 'k was er niet vies van.

Comment

• Die'n heeft zijn best gedaan

Comment

• Strakke ketel, die kleur zag ik ook nog zitten.

Comment

• m20b28

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Strakke ketel, die kleur zag ik ook nog zitten.
                              Nice! Mooie kleur en interieur (jammer dat het gescheurd is).

4-deurs FTW

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

echt he... Maar duur en zeldzaam? of valt dat mee?
                                Veel vetter dan hartges!

Verpats me uw minder perfecte dan maar, dan laat ik het hart zwarten en klaar B-).
                                Ja dan mag ik op stalen velgen rijden Ik heb vandaag de Schnitzers verkocht en ga waarschijnlijk de MiM (laten) spuiten.

Geen idee of dat zeldzame velgen zijn, op de summermeet toch een aantal auto's gezien met deze velgen. Ik heb wel de minder geliefde ET26 set. De meeste die je ziet zijn ET13

Comment

Die'n heeft zijn best gedaan
                                  Ow ja, in sé KAN die bak wel nog in orde zijn e, maar kbetwijfel het.
                                  Grote fan van de zetels alvast (l)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Ja dan mag ik op stalen velgen rijden Ik heb vandaag de Schnitzers verkocht en ga waarschijnlijk de MiM (laten) spuiten.

Geen idee of dat zeldzame velgen zijn, op de summermeet toch een aantal auto's gezien met deze velgen. Ik heb wel de minder geliefde ET26 set. De meeste die je ziet zijn ET13
                                    'k heb daarstraks een setje ET13 zien staan voor 250...

Comment

• link? weet gij misschien iemand in de buurt die velgen zandstraalt, spuit, coat etc?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        link? weet gij misschien iemand in de buurt die velgen zandstraalt, spuit, coat etc?
                                        staat op marktplaats; "E30 mim" intikken geloof ik

van peer naar bree, langs de grote baan zit een marchang met camions enzo; daar tussenin zit iemand die poederlakt ja! Stralen zou zelf moeten kunnen normaal, maar dat zal hij ook wel doen denk ik...

Comment

• Met de hand er zand op smijten gaat niks doen denk ik Geert

Comment

Working...
                                          X