Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
60/40 is de enige deftige manier om het te doen vind ik. Nuja, ik moet spreken
Vanmiddag wat weze verhuizen en spullen die ik niet meer nodig had in de garage gezet. De 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDe 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenIk heb medelijden met uw E30!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenIemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar
Ze hebben de simulator van het net gehaald
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenIemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar
Ze hebben de simulator van het net gehaald
BIV: 40/60 euro.
Taks verandert wel binnen afzienbare tijd, ook uitstootgericht. Oldtimers zullen dus ook weer mogen bijdragen tot de staatskas net zoals ik nu doe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenJaarlijkse taks vanaf maart: 30 euro.
Taks verandert wel binnen afzienbare tijd, ook uitstootgericht. Oldtimers zullen dus ook weer mogen bijdragen tot de staatskas net zoals ik nu doe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenbooe!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenweber bestellen
Niemand die wa goeikopers weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten^pfff 500€
Niemand die wa goeikopers weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenJaarlijkse taks vanaf maart: 30 euro.
Comment
-
Comment
-
Beetje Polo Coupé achtig
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenVet vet valt zeer goed mee, danku man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDe schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
dan zak ik van 1000 naar 799 euro.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten:s
dan zak ik van 1000 naar 799 euro.
Comment
Comment