Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik heb 60/40. Het verschil zal wel komen door de lichte m10 op de vooras.
    Jij dus gewoon 40/40?
    Jep.

Comment

• 60/40 is de enige deftige manier om het te doen vind ik. Nuja, ik moet spreken

Vanmiddag wat weze verhuizen en spullen die ik niet meer nodig had in de garage gezet. De 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        De 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
        Ik heb medelijden met uw E30!

BMW E30 318iS '89
        BMW E28 520i '84
        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
          Ik heb medelijden met uw E30!
          Ik heb vooral medelijden met mezelf dat die hier nog altijd op m'n erf staat Ik wou dat lek laten maken en keuren voor verkoop voor 4000 euro, maar iedereen op de tweedehandssite's vond het te veel terwijl dat al aan de helft is van wat ik eraan gegeven heb. Ooit zal ik er nog wel eens 8000 insteken en staat hij mooi. Ofzo hè.

Comment

• Shit, nu doe'k het weer, neuten over mijn probleemkar terwijl het een lust zou moeten zijn. Sorry Ambi !

Comment

• Iemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar

Ze hebben de simulator van het net gehaald

Comment

• weber bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk Berichten
                  Iemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar

Hangt ervan af he. Is hij al oldtimer of niet? Sowieso grote kans dat het al een oldtimer is, dus dan is de BIV meteen het minimum he. Evenals de jaarlijkse taks.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Iemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar

Jaarlijkse taks vanaf maart: 30 euro.
                    BIV: 40/60 euro.

Taks verandert wel binnen afzienbare tijd, ook uitstootgericht. Oldtimers zullen dus ook weer mogen bijdragen tot de staatskas net zoals ik nu doe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten

Taks verandert wel binnen afzienbare tijd, ook uitstootgericht. Oldtimers zullen dus ook weer mogen bijdragen tot de staatskas net zoals ik nu doe!
                      booe!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        booe!!
                        Je hebt nog een jaartje of twee.

Comment

weber bestellen
                          ^pfff 500€

Niemand die wa goeikopers weet?

Comment

^pfff 500€

Niemand die wa goeikopers weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten

Vet vet valt zeer goed mee, danku man

Comment

da ziet er nen dikken rally car uit

Comment

• Beetje Polo Coupé achtig

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Vet vet valt zeer goed mee, danku man
                                    Wel opletten dat je inschrijft dan na of op de datum dat de kar 25 jaar geleden voor de eerste keer ingeschreven is geweest. Anders betaal je dat eerste jaar nog volle pot verkeerstaks, da's nergens voor nodig.

Comment

De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
                                      :s

dan zak ik van 1000 naar 799 euro.
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        :s

dan zak ik van 1000 naar 799 euro.
                                        Ik bied 700
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Iedereen is momenteel gaan rijden in de sneeuw zeker?

Comment

Working...
                                          X