Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We weten dat allemaal dat dat te verwachten was van een Antwerpenaarke met veel te grote mond, maar dat wilt niet zeggen dat ge dat er nu nog eens moet inwrijven hè bazeke !
De kloterij is dat ik met een engelse sleutel niet genoeg macht kan zetten.
Probleem met een momentsleutel (dat noemt trouwens toch zo eh? ) is dat die dopjes niet diep genoeg zijn, waardoor ik niet de volledige moer kan 'pakken' en dus ook niet genoeg kracht kan zetten om te draaien.
Gaat binnenkort naar PSG voor de verlagingsveren. Die gasten zullen dat wel op 5 minuutjes kunnen als em op de brug staat. 'k Betaal dan wel 50 euro, maar 't is dan wel meteen gebeurd. Ik ga der anders aan blijven kloten.
Ik heb gisteren wat falende driftpogingkjes gedaan op de parking van de Carrefour. :') Het had geregend, maar de parking was droog (was blijkbaar plaatselijk ofwel was die parking al heel snel opgedroogd). Toen naar een andere kleinere parking gereden en daar rondjes gedraaid maar omdat ik er niet veel van bakte en het niet echt gezond leek voor m'n banden, ben ik maar gestopt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Enkel de eindemper is het toch he? Die bouten zijn normaal niet vast geroest. Anders met de staalborstel is afschuren, kruipolie op spuiten. Warmstoken gaat ook (ik heb zo'n mini je-lighter ) Dat zou echt wel moeten lukken sebastian!
Via welke dealer is't? Jorssen doet dikwijls van die dingen. Of is't in Bornem te doen?
Eerlijk gezegd interesseert mij dat ook geen lap. Ben totaal niet bmw-minded hoor. Porsche ligt me veel nauwer aan het hart dan
Voorlopig heb ik wel mijn (betaalbare) droomauto, dat wel
Enkel de eindemper is het toch he? Die bouten zijn normaal niet vast geroest. Anders met de staalborstel is afschuren, kruipolie op spuiten. Warmstoken gaat ook (ik heb zo'n mini je-lighter ) Dat zou echt wel moeten lukken sebastian!
Zou inderdaad normaal moeten lukken, want da's kei simpel. 't Is het stuk vanaf de kat tot de eindtips.
De kloterij is dat ik met een engelse sleutel niet genoeg macht kan zetten.
Probleem met een momentsleutel (dat noemt trouwens toch zo eh? ) is dat die dopjes niet diep genoeg zijn, waardoor ik niet de volledige moer kan 'pakken' en dus ook niet genoeg kracht kan zetten om te draaien.
Gaat binnenkort naar PSG voor de verlagingsveren. Die gasten zullen dat wel op 5 minuutjes kunnen als em op de brug staat. 'k Betaal dan wel 50 euro, maar 't is dan wel meteen gebeurd. Ik ga der anders aan blijven kloten.
Als je met een momentsleutel dingen losdraait ben je niet goed bezig
Als je met een momentsleutel dingen losdraait ben je niet goed bezig
Mja, poging 2 ondertussen gestaakt.
Hoe dan? Met nen engelse sleutel draai ik alles rond Ik blijf er gewoon af en laat het wel weeral in de garaasj doen. Dat zijn zo van die momenten dat ik die kar écht begin te haten eh. Niets wilt daaraan meewerken. Soms denk ik: "had ik hem toch maar verkocht."
'k Zei het gisteren nog tegen Stieven. Telkens ik zijn auto zie, die er zo goed uitziet, en 'k zie dan de mijne. Pff, hier en daar blutskes, die roest, die zetel da mij mateloos stoort, het dak dat het einde van zijn leven wel heeft gehad nu.
Als ik er dan eens de tijd voor kan maken en de moeite kan opbrengen om me eraan te zetten, lukt er nooit iets. En dat heeft niets met mijn handigheid te maken. Ik krijg die verrekte kutbouten gewoon niet los
Ik versta je !
Van mij gebeurt dat ook regelmatig es.
En ivm met de vergelijking met stieven zijn wagen.
Als je u daar echt zo aan stoort, moet je er een hoop geld in pompen en ook zo zetten he
Comment