Is dit normaal dat dit uit m'n kleppendeksel komt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIs dit normaal dat dit uit m'n kleppendeksel komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIs dit normaal dat dit uit m'n kleppendeksel komt
Ik heb hier anders nog wel een b27 op de oprit staan. Rond af op 5000 en je krijgt er nog een volledige kas met interieur bij !
Comment
-
Vandaag begon die plots heel warm te krijgen...
motorkap open gedaan. ventilator riem deraf, een vin deraf en schade aan de radiator
Pff.. we gaan mogen kosten doen.
oh ja wat ik vergeten te vragen ben bij de foto hierboven, kan het zijn door verkeerde olie? want m'n pa heeft er idk wat in gegooid..
Comment
-
Idd een heel grote kans dat de koppakking erdoor is. Als ik jouw was zou ik dit zo snel mogelijk laten repareren, je wilt echt geen water op verkeerde plaatsen in je blok.
Waarschijnlijk is het bij dit soort motor nog goed zelf te doen ook. Momenteel ben ik ook de koppakking van de fiat aan het vervangen en dat is best goed te doen. Alleen moet alles weer afgeregeld worden (onsteking, kleppen, distributieriem of ketting?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenLekkere karren.
En get of your horse met altijd dat pinkergezaag. Er zijn ergere dingen in het leven dan witte pinkers.
Witte pinkers op 80's karren is een no no!
Comment
-
Is dat je carterontluchting die mayonaise?
Dan komt daar een grote hoeveelheid waterdamp en oliedampen door -> mayonaise. Zeker als de auto een eind heeft stilgestaan, een kort ritje heeft gedaan (15min), het water uit de olie is beginnen verdampen en via de carterontluchting naar buiten gaat.
Door de koude condenseert de waterdamp in je carterontluchting.
Maak de boel eens schoon en maak ook je kleppendeksel eens los. Bekijk je kleppenstoters en zo eens op sporen van mayonaise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenIs dat je carterontluchting die mayonaise?
Dan komt daar een grote hoeveelheid waterdamp en oliedampen door -> mayonaise. Zeker als de auto een eind heeft stilgestaan, een kort ritje heeft gedaan (15min), het water uit de olie is beginnen verdampen en via de carterontluchting naar buiten gaat.
Door de koude condenseert de waterdamp in je carterontluchting.
Maak de boel eens schoon en maak ook je kleppendeksel eens los. Bekijk je kleppenstoters en zo eens op sporen van mayonaise.
Comment
-
+ YouTube Video
=
niet goedCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtendie rook is lik wel weg
Heb het ook voor en mijn turbo blok moet ook open. (bij mij zijnt wel andere symptomen)
Comment
-
Mijn blok wil ik ook open, maar tegelijkertijd wil ik dat niet open.
Zal voor de winter worden, als die herstelt is zal ik er mee rondrijden, dat er genoeg versleten zal zijn.
Of zoals Jan het zegt : investeert je geld niet in die motor, maar in een andere efkes een C_Xke doen.
Gerrit : is dat kleppendeksel nu al open?
Comment
-
799 euroCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment