Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit normaal dat dit uit m'n kleppendeksel komt
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oei. Hoeft niet persé dramatisch te zijn, kan ook aan korte ritten liggen. Maar 't ziet er wel veel mayo uit dus ik gok toch op een ergere reden. (joint de culassse, etc ..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Is dit normaal dat dit uit m'n kleppendeksel komt
        Slecht teken. Dat is water + olie... Normaalgezien is je koppakking er dan door..

Comment

Droeg in den 'ol !

Ik heb hier anders nog wel een b27 op de oprit staan. Rond af op 5000 en je krijgt er nog een volledige kas met interieur bij !

Comment

• Vandaag begon die plots heel warm te krijgen...
            motorkap open gedaan. ventilator riem deraf, een vin deraf en schade aan de radiator
            Pff.. we gaan mogen kosten doen.

oh ja wat ik vergeten te vragen ben bij de foto hierboven, kan het zijn door verkeerde olie? want m'n pa heeft er idk wat in gegooid..

Comment

• Nee, er lekt ergens water in uw olie. Meest plausibele verklaring is de joint de culasse die erdoor is.

Comment

• Idd een heel grote kans dat de koppakking erdoor is. Als ik jouw was zou ik dit zo snel mogelijk laten repareren, je wilt echt geen water op verkeerde plaatsen in je blok.

Waarschijnlijk is het bij dit soort motor nog goed zelf te doen ook. Momenteel ben ik ook de koppakking van de fiat aan het vervangen en dat is best goed te doen. Alleen moet alles weer afgeregeld worden (onsteking, kleppen, distributieriem of ketting?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                  Lekkere karren.

En get of your horse met altijd dat pinkergezaag. Er zijn ergere dingen in het leven dan witte pinkers.
                  Buiten kanker bij mensen die dat niet verdienen niet echt neen.

Witte pinkers op 80's karren is een no no!

Comment

• Mocht iemand van hier interesse hebben of iemand kennen:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Deze gaat met veel spijt in't hart de deur uit. Ik heb genoeg auto's met werk aan.

Comment

• Is dat je carterontluchting die mayonaise?

Dan komt daar een grote hoeveelheid waterdamp en oliedampen door -> mayonaise. Zeker als de auto een eind heeft stilgestaan, een kort ritje heeft gedaan (15min), het water uit de olie is beginnen verdampen en via de carterontluchting naar buiten gaat.
                      Door de koude condenseert de waterdamp in je carterontluchting.

Maak de boel eens schoon en maak ook je kleppendeksel eens los. Bekijk je kleppenstoters en zo eens op sporen van mayonaise.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                        Is dat je carterontluchting die mayonaise?

Dan komt daar een grote hoeveelheid waterdamp en oliedampen door -> mayonaise. Zeker als de auto een eind heeft stilgestaan, een kort ritje heeft gedaan (15min), het water uit de olie is beginnen verdampen en via de carterontluchting naar buiten gaat.
                        Door de koude condenseert de waterdamp in je carterontluchting.

Maak de boel eens schoon en maak ook je kleppendeksel eens los. Bekijk je kleppenstoters en zo eens op sporen van mayonaise.
                        Hij heeft inderdaad een tijdje stil gestaan iets van 2 weken ofzo, en het was koud hé ^^ (wel in garage) niet verwarmd

Comment

+

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

=

niet goed
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• die rook is lik wel weg

Comment

• Is dat witte rook? Er zat een blauwachtig schijntje in.

Haal dat kleppendeksel los en kijk. Zie je daar mayo : je weet wat te doen. Zie je daar geen mayo. Zoek verder.

Comment

• Als er nog iemand sportstoelen zoekt.

Comment

• In California...

Comment

die rook is lik wel weg
                                    Ge kunt er niet van onder dat ergens uw joint de culasse omzeep is waardoor er koelwater in uw olie loopt en waar ge ergens olie staat te verbruiken. Blok moet dus open.

Heb het ook voor en mijn turbo blok moet ook open. (bij mij zijnt wel andere symptomen)

Comment

• Mijn blok wil ik ook open, maar tegelijkertijd wil ik dat niet open.

Zal voor de winter worden, als die herstelt is zal ik er mee rondrijden, dat er genoeg versleten zal zijn.
                                      Of zoals Jan het zegt : investeert je geld niet in die motor, maar in een andere efkes een C_Xke doen.

Gerrit : is dat kleppendeksel nu al open?

Comment

• Pfff, die brandstofprijzen
                                        Tegen dat de mijne terug in orde staat, is het niet meer betaalbaar. Misschien toch maar beter meteen verkopen. Dan heb'k plaats op m'n erf

Comment

• 799 euro
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X