Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er al concrete planne gemaakt ivm de e30? Ik las op e30.be dat je een alternator zocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Oehhh, Benzje, die zag ik nu écht niet aankomen. Wete wa, maakt ne keer een topic aan over dat brak in plaats van altijd hier te komen zagen over dien E30. Dat bederft de sfeer hier!
      Die 4 cilinder en cabrio zever begint anders ook wel tegen te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Lekker
        Duur voor een touring.. Wel leuk dat ie zo weinig kilometers heeft.
        En een sper van fabriek af!

@Philippe: zalig om zien, al die onderdelen naast elkaar
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Dat het maar gauw juli is...

Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Zijn er al concrete planne gemaakt ivm de e30? Ik las op e30.be dat je een alternator zocht...
            Buh, niet echt eigenlijk. Iemand verkocht er toevallig eentje, maar verder geen contact meer gehad omdat ik geen zin had in die kar
            Wat ik tegen Ian van de week al zei: de ouders van mijn lief komen binnen een week voor 2 maanden naar België dus zal er voor mij niet veel aandacht zijn. Dan kan ik misschien eens naar de E30 kijken.
            En dan rest er nog de beslissing te maken om te houden/verkopen. Met huidige brandstofprijzen en een gemiddeld verbruik van 17l zie ik dat niet meteen zitten om dat op de baan te zetten. Zowel de CLK als de Cayenne liggen op LPG, en zelfs de Cayenne is goedkoper in verbruik dan die E30. Ik zou dus niet weten waarom ik nog met die kar moet rijden?
            Ik heb geen vertrouwen genoeg in die E30, er komt altijd wel iets aan. Iedereen zegt altijd: "nu zal het ergste wel achter de rug zijn" en eerstdaags staat hij weer stil. Investeren in LPG is dus uitgesloten, da's die kar voor mij niet waard.

Nu, wat verder bij ons in't straat zie ik ne garagist en die's altijd aan BMW's aan't werken. Gisteren nog aan een E46 cabrio, maar ook oudere modelletjes. Misschien moet'k dat brak eens tot daar duwen en hem het laten afhandelen ofzo. Want er moeten dan ook nieuwe banden op, keuring is verlopen, de KW is nog niet gekeurd, ...

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Die 4 cilinder en cabrio zever begint anders ook wel tegen te steken.

Ik ben niet begonnen over de cabrio in elk geval, dat was Benzfag. Maar dit even terloops.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
              Dat het maar gauw juli is...

Van wie is die kever?
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Van wie is die kever?
                Dat je nog niet vraagt om die brommer op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Van wie is die kever?
                  Da's de garage in 'Olland waar hij stond toen ik hem kocht, geen idee dus.

@ Daxter: moest ge uw blok apart wegdoen, ik heb interesse
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                    Da's de garage in 'Olland waar hij stond toen ik hem kocht, geen idee dus.

@ Daxter: moest ge uw blok apart wegdoen, ik heb interesse
                    Nut? Een lege kas zonder dashbord en motor op den oprit zetten. Das ist ein tolle idee!

Comment

• Moddervet! Zelfs de achterruit met lamellen staat hem niet eens zo slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten

Moddervet! Zelfs de achterruit met lamellen staat hem niet eens zo slecht
                        Oranje pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten

Moddervet! Zelfs de achterruit met lamellen staat hem niet eens zo slecht
                          Dik dik dik. Altijd vet gevonden, van die achterruit lamellen. Staat niet slecht op zo'n 2-deurs.

(alleen moet het een hel zijn om je achterruit te wassen )

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ok, de discussie over witte of oranje oranje pinkers is een straatje zonder eind, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat het afsteekt op deze wagen?
                            Achterruit moet idd een hel zijn om te wassen, maar ze wordt mss ook niet zo rap vuil

Comment

• Op die wagen zouden witte wel mooi zijn

Comment

• Zijn dat trouwens custom Alpina's ofzo? Ik denk dat hij mooier zou zijn op een normaal setje zonder brede boord.

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW E30 318iS '89
                                  BMW E28 520i '84
                                  BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    Op die wagen zouden witte wel mooi zijn

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Zalig filmpje, maar wat een 'bekakt' Nederlands.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik zoek witte pinkers van een E30.

Wie wil er op de eerstvolgende meeting IAN afleiden zodat we die kunnen vervangen?

Stopt met mekkeren over die pinklichten. Maak ze paars als iedereen daarmee gelukkig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          Ik zoek witte pinkers van een E30.

Wie wil er op de eerstvolgende meeting IAN afleiden zodat we die kunnen vervangen?

Stopt met mekkeren over die pinklichten. Maak ze paars als iedereen daarmee gelukkig is.
                                          Ja, zoals de nieuwe tictacjes met aardbei-smaak. Top!

Sorry, beroepsmisvorming.

Comment

Working...
                                          X