Oorspronkelijk geplaatst door Jonass
Bekijk Berichten
We houden ons vast aan het idee dat ik snel iets hoor van Frits in verband met de verlaging, dat dat in orde komt en dat zij die Remus willen fixen.
Als ik dan nog altijd dat gevoel heb dat ik niet écht tevreden ben, ga ik de beslissing nemen er niet meer nog langer geld in te steken denk ik. Uiteindelijk, wat gaat het mij kosten om al die blutjes te laten doen, een nieuwe softtop, het interieur laten herdoen, ... 't Is ook al mijn derde e30, en soms heb ik het écht wel gehad.
Ik speel al enige tijd met het idee in mijn hoofd om mijn geld in een woonboot te gaan steken en zou dat volgend jaar toch willen conretiseren. Ik zou het kunnen betalen, maar moest de 30 weg zijn, is er nog meer budget voor m'n woonst.
En alles tesamen genomen, doet die kar mij zo hard twijfelen. Enerzijds is't een genot om mee te rijden, maar als hij stil staat voor de deur heb ik er écht nen afkeer van eigenlijk Moest 'ie nu in orde staan eh, hij zou resoluut blijven. Maar al dat gedoe en die kleine kut-dingen altijd. Grrr!
Comment