Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iedere zichzelfrespecterende moslim rijdt met Duits. Volgens mij is dat zelfs een vers in de Koran ofzo
Kijkt uit de raam:
bmw - check
mercedes - check
porsche - check
De grote Emirdagli sticker op de achterruit deed geen belletje rinkelen?
Geen idee waarvoor Emirdagli voor staat, dus nee. Ik was trouwens ook vergeten te vermelden dat de sticker ook moest verwijderd worden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ging hem er ook op wijzen. Er bestaat geen grotere fail dan taalfouten aan te kaarten en er dan zelf te maken.
Kabil zit wel in een andere categorie als ik ;p
Anyway, ik wou daarnet de short shifter installeren maar het is niet gelukt Ik kreeg de pook gewoon niet uit zijn behuizing. Die rubber rond de pook kon ik er ook niet aftrekken want er zat nog een stekker doorheen. Volgende week nogmaals proberen als ik een nuttige tip kan krijgen op e30.be. Dan alles maar terug vastgezet.
De factuur van de garage heb ik ook ontvangen. Plaatsen van de veren en het uitlijnen kwam op 150€. Het afstellen van de carburator en de lichten kostte 60€. Valt nog wel mee
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment