Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Had dat zo graag op tape gehad eigenlijk! Dwarser kon écht niet

Comment

Die ging indd égt wel scheef.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Die ging indd égt wel scheef.
        Bij dat scheef gaan voelde ik mij nog op m'n gemak. 'k Had tegengestuurd en 'k had het gevoel dat ik het onder controle had. Pas toen 'ie grip nam, en mijn wielen dus de andere kant uit stuurde, dat ik vliegensvlug weer in de andere richting moest draaien, dat ik het wel effe warm kreeg

Vandaar dat ik hem doorgaans juist maar een stapje laat zetten dat ge zijn kont effe voelt schudden en meer ni. 'k Ben daar bijlange gene held in, maar 'k kan het wél toegeven

Comment

rond 6.15:

en rond minuut 1 & dan terug rond min 24:

www.youtube.com/watch?v=8bW63bxCcL4&feature=mfu_in_order&list=UL
          Last edited by Philken; 03/10/2011, 19:29.
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Nice

Droog hoe Kermit daar voorbij knalt.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Heb destijds ook nog naar deze aan't kijken geweest, want 't moest een mauritiusblauwe zijn. Hij heeft toen erg lang te koop gestaan, de verkoper heeft me toen nog 2 keer gemaild met een lager prijsvoorstel.
              Nu zie ik dat hij weer te koop staat

EDIT: heb trouwens een bod gedaan op die RC 090 velgen. Ze staan er nu toch al bijna 2 weken op zonder een bod erbij, dus we zien wel waar we komen 't Zou me alleszins een ritje naar Duitsland besparen

Comment

Zo nen 316, is da gemakkelijk scheef te krijgen?

Comment

E30
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hamburger Bekijk Berichten
                    Zo nen 316, is da gemakkelijk scheef te krijgen?
                    ja....
                    mijn autootjes:

Comment

Morgen een dagje met de E30 klanten bezoeken en de baas betaalt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Morgen een dagje met de E30 klanten bezoeken en de baas betaalt
                        Naize

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.

Remus ga ik vrijdag oppikken, dat zal ik nog wel kunnen monteren. Maar nu was ik toch wel écht aan't uitkijken naar een verlaging. 't Wordt tijd na bijna een jaar.

Steken nu kw-dempers onder en ik geloof eigenlijk niet dat ik daarvan speciale attesten heb. Is dat eigenlijk nodig? Verder zitten er gewone veren rond.
                          Beste is (denk ik) om ook kw-verlagingsveren te laten plaatsen voor de nodige documenten, toch?

Heeft er iemand adresjes regio Antwerpen, want op google vind ik niet zoveel. Ik vind wel de site van de Nederlandse invoerder, maar meer ook niet. Op die site zie ik bijvoorbeeld dat zulke veren net geen 200 euro moeten kosten excl. plaatsing.
                          Iemand dat zich aan een schatting wilt wagen aangaande de plaatsing van zulke veren?

Comment

Daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.
                            Ik ga niet kunnen komen naar je b-day bash, 't is Warriorz dan.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Ik ga niet kunnen komen naar je b-day bash, 't is Warriorz dan.
                              Ik bedoelde met mijn vorige post uberhaubt niet dat ik van jullie kw-verlagingsveren verwacht hè sloeber !

Comment

Dat weet ik ook wel, maar nu je je verjaardag ter sprake bracht..

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daxter Bekijk Berichten
                                  daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.

Remus ga ik vrijdag oppikken, dat zal ik nog wel kunnen monteren. Maar nu was ik toch wel écht aan't uitkijken naar een verlaging. 't wordt tijd na bijna een jaar.

Steken nu kw-dempers onder en ik geloof eigenlijk niet dat ik daarvan speciale attesten heb. Is dat eigenlijk nodig? Verder zitten er gewone veren rond.
                                  Beste is (denk ik) om ook kw-verlagingsveren te laten plaatsen voor de nodige documenten, toch?

Heeft er iemand adresjes regio antwerpen, want op google vind ik niet zoveel. Ik vind wel de site van de nederlandse invoerder, maar meer ook niet. Op die site zie ik bijvoorbeeld dat zulke veren net geen 200 euro moeten kosten excl. Plaatsing.
                                  Iemand dat zich aan een schatting wilt wagen aangaande de plaatsing van zulke veren?
                                  performance shop geel
                                  mijn autootjes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    performance shop geel
                                    Juuuust! Dat ik daar niet aan gedacht heb

Stefaan doet zulke zaken niet zeker hè?

Comment

Ik bedoelde met mijn vorige post uberhaubt niet dat ik van jullie kw-verlagingsveren verwacht hè sloeber !
                                      Mis ik een fiestje?
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                        Mis ik een fiestje?
                                        Neuh, we gaan het kalm houden.

'k heb al 30 flessen cava besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Juuuust! Dat ik daar niet aan gedacht heb

Stefaan doet zulke zaken niet zeker hè?
                                          Stefaan doet dit voor competitiewagens, best eens vragen aan hem of hij ze ook steekt op straatwagens
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X