Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij dat scheef gaan voelde ik mij nog op m'n gemak. 'k Had tegengestuurd en 'k had het gevoel dat ik het onder controle had. Pas toen 'ie grip nam, en mijn wielen dus de andere kant uit stuurde, dat ik vliegensvlug weer in de andere richting moest draaien, dat ik het wel effe warm kreeg
Vandaar dat ik hem doorgaans juist maar een stapje laat zetten dat ge zijn kont effe voelt schudden en meer ni. 'k Ben daar bijlange gene held in, maar 'k kan het wél toegeven
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Heb destijds ook nog naar deze aan't kijken geweest, want 't moest een mauritiusblauwe zijn. Hij heeft toen erg lang te koop gestaan, de verkoper heeft me toen nog 2 keer gemaild met een lager prijsvoorstel.
Nu zie ik dat hij weer te koop staat
EDIT: heb trouwens een bod gedaan op die RC 090 velgen. Ze staan er nu toch al bijna 2 weken op zonder een bod erbij, dus we zien wel waar we komen 't Zou me alleszins een ritje naar Duitsland besparen
Morgen een dagje met de E30 klanten bezoeken en de baas betaalt
Naize
Daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.
Remus ga ik vrijdag oppikken, dat zal ik nog wel kunnen monteren. Maar nu was ik toch wel écht aan't uitkijken naar een verlaging. 't Wordt tijd na bijna een jaar.
Steken nu kw-dempers onder en ik geloof eigenlijk niet dat ik daarvan speciale attesten heb. Is dat eigenlijk nodig? Verder zitten er gewone veren rond.
Beste is (denk ik) om ook kw-verlagingsveren te laten plaatsen voor de nodige documenten, toch?
Heeft er iemand adresjes regio Antwerpen, want op google vind ik niet zoveel. Ik vind wel de site van de Nederlandse invoerder, maar meer ook niet. Op die site zie ik bijvoorbeeld dat zulke veren net geen 200 euro moeten kosten excl. plaatsing.
Iemand dat zich aan een schatting wilt wagen aangaande de plaatsing van zulke veren?
Daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.
Ik ga niet kunnen komen naar je b-day bash, 't is Warriorz dan.
Dat weet ik ook wel, maar nu je je verjaardag ter sprake bracht..
daxter verjaart binnenkort en wilt zichzelf ne keer een cadeau'tje doen.
Remus ga ik vrijdag oppikken, dat zal ik nog wel kunnen monteren. Maar nu was ik toch wel écht aan't uitkijken naar een verlaging. 't wordt tijd na bijna een jaar.
Steken nu kw-dempers onder en ik geloof eigenlijk niet dat ik daarvan speciale attesten heb. Is dat eigenlijk nodig? Verder zitten er gewone veren rond.
Beste is (denk ik) om ook kw-verlagingsveren te laten plaatsen voor de nodige documenten, toch?
Heeft er iemand adresjes regio antwerpen, want op google vind ik niet zoveel. Ik vind wel de site van de nederlandse invoerder, maar meer ook niet. Op die site zie ik bijvoorbeeld dat zulke veren net geen 200 euro moeten kosten excl. Plaatsing.
Iemand dat zich aan een schatting wilt wagen aangaande de plaatsing van zulke veren?
Comment