Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    Stefaan doet dit voor competitiewagens, best eens vragen aan hem of hij ze ook steekt op straatwagens
    Hij krijgt wel mijn voorkeur. Hij heeft al aan de wagen gewerkt en had er het volle vertrouwen in, terwijl wij elkaar nooit hadden gezien en alles per mail hadden afgesproken om de auto daar gewoon te zetten en de sleutels achter te laten in de bus. Ook de werken waren in orde. Top dus!

Probleem is inderdaad dat ik wel goca-attestjes wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Hij krijgt wel mijn voorkeur. Hij heeft al aan de wagen gewerkt en had er het volle vertrouwen in, terwijl wij elkaar nooit hadden gezien en alles per mail hadden afgesproken om de auto daar gewoon te zetten en de sleutels achter te laten in de bus. Ook de werken waren in orde. Top dus!

Probleem is inderdaad dat ik wel goca-attestjes wil
      mailen hé
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

mailen hé
        Had ik al gedaan van voor jouw post

Comment

• Hey *Daxter*,

dat komt op 300 incl BTW, gemonteerd. Veren zijn blijkbaar -55 -35. Normaal worden die veren op minder dan 2 weken geleverd, dus over een week of 2 kunnen de werken uitgevoerd worden.

Gr,

Frits

Top!
          Meteen gevraagd of het goed is dat het geld (of een voorschot) even overschrijf

Comment

• Dat zijn enkel veren en geen dempers?

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Dat zijn enkel veren en geen dempers?
              Ai, echt ofwa?

Comment

• Kidding !

KW-dempers zitten er nog onder van Nicolas' verlaging destijds. Kurt had die veren dan weer verkocht omdat die 60-40 erover vond, maar had wel de dempers laten zitten.

Comment

• Remus ligt klaar. Morgen eens kijken of ik dat spel eronder krijg

Of misschien wordt het weer een 5-jaren-plan...

Comment

Remus ligt klaar. Morgen eens kijken of ik dat spel eronder krijg

Of misschien wordt het weer een 5-jaren-plan...
                    ik denk weer een 5 jaren plan

kwestie je motivatie wa op te krikken hé
                    mijn autootjes:

Comment

ik denk weer een 5 jaren plan

kwestie je motivatie wa op te krikken hé
                      Mij kennende zou dat nog wel kunnen !

Heb jij trouwens nog interesse in die Alpina's? Just asking hoor, maar in de toekomst zou ik dan waarschijnlijk 3 sets velgen hebben liggen en da's er ook weer over. Ik laat ze dan liever voor 200 euro aan u, dan bijvoorbeeld 250 aan iemand van op internet.
                      Als ge wilt, ga ik er ne keer deftige foto's van nemen en dan kan je nog zien. Wil ze eventueel nog wel brengen met de Vito.

Bekijk het maar een keertje, maar wil me zeker niet opdringen hoor

Comment

• 250€ is weinig. Als ik me goed herriner dan zijn die velgen toch nog praktisch in perfecte staat niet?

Comment

Mij kennende zou dat nog wel kunnen !

Heb jij trouwens nog interesse in die Alpina's? Just asking hoor, maar in de toekomst zou ik dan waarschijnlijk 3 sets velgen hebben liggen en da's er ook weer over. Ik laat ze dan liever voor 200 euro aan u, dan bijvoorbeeld 250 aan iemand van op internet.
                          Als ge wilt, ga ik er ne keer deftige foto's van nemen en dan kan je nog zien. Wil ze eventueel nog wel brengen met de Vito.

Bekijk het maar een keertje, maar wil me zeker niet opdringen hoor
                          ik heb idd nog interesse, mocht je tijdelijk wielen met goede banden nodig hebben(tot je die Rc's hebt of andere) kan ik je een setje 17" lenen, liggen wel een goedkoop merk op maar met veel profiel, zijn mijn driftwieltjes

staat speelt ook niet veel rol, zolang ze nog 'recht/rond' zijn
                          mijn autootjes:

Comment

ik heb idd nog interesse, mocht je tijdelijk wielen met goede banden nodig hebben(tot je die Rc's hebt of andere) kan ik je een setje 17" lenen, liggen wel een goedkoop merk op maar met veel profiel, zijn mijn driftwieltjes

staat speelt ook niet veel rol, zolang ze nog 'recht/rond' zijn
                            Heb er mijn 15" BBS'en onder nu. 1 band van de Alpina's is lek, vandaar dat die set nu aan de kant ligt. Als ik moet investeren in nieuwe banden, dan koop ik liever die RC's. Maar dan zit ik weer met 3 sets, vandaar dat ik dan toch maar die Alpina's weg doe

Weet ge, ik ga der ne keer foto's van nemen dat ge al eens op voorhand kunt zien in wat voor staat ze zijn voor je "ja of nee" zegt

Comment

• Comment

Heb er mijn 15" BBS'en onder nu. 1 band van de Alpina's is lek, vandaar dat die set nu aan de kant ligt. Als ik moet investeren in nieuwe banden, dan koop ik liever die RC's. Maar dan zit ik weer met 3 sets, vandaar dat ik dan toch maar die Alpina's weg doe

Weet ge, ik ga der ne keer foto's van nemen dat ge al eens op voorhand kunt zien in wat voor staat ze zijn voor je "ja of nee" zegt
                                als je weet dat er geen 'slag' op zit ,isset goe voor mij , uitzicht is niet zo belangrijk
                                mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  250€ is weinig. Als ik me goed herriner dan zijn die velgen toch nog praktisch in perfecte staat niet?
                                  Gij vindt dat praktisch perfect, ik stoor mij daar mateloos aan

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                  als je weet dat er geen 'slag' op zit ,isset goe voor mij , uitzicht is niet zo belangrijk
                                  Laatste keer dat ik ermee had gereden (kwam toen van Genk en heb +200 gereden) was alles nog in orde. Nadien gezien dat de band plat stond en BBS'en eronder gestoken

Comment

Gij vindt dat praktisch perfect, ik stoor mij daar mateloos aan

Laatste keer dat ik ermee had gereden (kwam toen van Genk en heb +200 gereden) was alles nog in orde. Nadien gezien dat de band plat stond en BBS'en eronder gestoken
                                    awel, you have a deal

we spreken dan binnenkort eens af(ik moet nog een Alpina voorspoiler afhalen in oud turnhout & Ix verbredingen in NL, dan moet ik toch over A'pen) of als jij in OVL kont(Aalter) kunnen we eens afspreken

volgend jaar als ik terug mag racen, mag je ook eens passagieren in Kermitt
                                    Last edited by Philken; 08/10/2011, 00:09.
                                    mijn autootjes:

Comment

awel, you have deal

we spreken dan binnenkort eens af(ik moet nog een Alpina voorspoiler afhalen in oud turnhout & Ix verbredingen in NL, dan moet ik toch over A'pen) of als jij in OVL kont(Aalter) kunnen we eens afspreken

volgend jaar als ik terug mag racen, mag je ook eens passagieren in Kermitt
                                      We spreken inderdaad een keertje af dan. Wil eventueel gerust wel eens met de Vito passeren. Mijn nieuw meisje woont in Ursel dus af en toe passeer ik Aalter wel.

Eneuhm, aan dat ritje hou ik u hoor!

Comment

Mijn nieuw meisje
                                        On-ge-lo-fe-lijk.
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Die wielen zijn vééél te groot voor een E30.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X