Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWe weten dat allemaal dat dat te verwachten was van een Antwerpenaarke met veel te grote mondIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenBakkes
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
De kloterij is dat ik met een engelse sleutel niet genoeg macht kan zetten.
Probleem met een momentsleutel (dat noemt trouwens toch zo eh? ) is dat die dopjes niet diep genoeg zijn, waardoor ik niet de volledige moer kan 'pakken' en dus ook niet genoeg kracht kan zetten om te draaien.
Gaat binnenkort naar PSG voor de verlagingsveren. Die gasten zullen dat wel op 5 minuutjes kunnen als em op de brug staat. 'k Betaal dan wel 50 euro, maar 't is dan wel meteen gebeurd. Ik ga der anders aan blijven kloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenWat is hij toch schattig als em kwaad wordt.
Comment
-
Ik heb gisteren wat falende driftpogingkjes gedaan op de parking van de Carrefour. :') Het had geregend, maar de parking was droog (was blijkbaar plaatselijk ofwel was die parking al heel snel opgedroogd). Toen naar een andere kleinere parking gereden en daar rondjes gedraaid maar omdat ik er niet veel van bakte en het niet echt gezond leek voor m'n banden, ben ik maar gestopt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVia welke dealer is't? Jorssen doet dikwijls van die dingen. Of is't in Bornem te doen?
Eerlijk gezegd interesseert mij dat ook geen lap. Ben totaal niet bmw-minded hoor. Porsche ligt me veel nauwer aan het hart dan
Voorlopig heb ik wel mijn (betaalbare) droomauto, dat wel
d'n CAS heeft een 740 xdrive gekozen om te testen
(en ja ik ga jullie terug doen 'overeen' komen )
Comment
-
Ge moet nu gaan driften! Tis er weer voor.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
(en ja ik ga jullie terug doen 'overeen' komen )Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEnkel de eindemper is het toch he? Die bouten zijn normaal niet vast geroest. Anders met de staalborstel is afschuren, kruipolie op spuiten. Warmstoken gaat ook (ik heb zo'n mini je-lighter ) Dat zou echt wel moeten lukken sebastian!
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenPIPPO!! bmw fan days!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZou inderdaad normaal moeten lukken, want da's kei simpel. 't Is het stuk vanaf de kat tot de eindtips.
Ja, en ik ben niet meteen bmw-minded... 't Zijn mooie auto's, vooral de oudjes dan. Ne Porsche doet mij veel meer dan een M bijvoorbeeld
Ja mensen verschillen hé Baxter, Ik droom wel 's nachts van een //M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJa mensen verschillen hé Baxter, Ik droom wel 's nachts van een //M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk droom toch wel over andere dingen...
lang leve realiteit
Verbrand uw vingerkes nie hé an uw warme pot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDe kloterij is dat ik met een engelse sleutel niet genoeg macht kan zetten.
Probleem met een momentsleutel (dat noemt trouwens toch zo eh? ) is dat die dopjes niet diep genoeg zijn, waardoor ik niet de volledige moer kan 'pakken' en dus ook niet genoeg kracht kan zetten om te draaien.
Gaat binnenkort naar PSG voor de verlagingsveren. Die gasten zullen dat wel op 5 minuutjes kunnen als em op de brug staat. 'k Betaal dan wel 50 euro, maar 't is dan wel meteen gebeurd. Ik ga der anders aan blijven kloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJammer dat je er moet over dromen.
lang leve realiteit
Verbrand uw vingerkes nie hé an uw warme pot
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenAls je met een momentsleutel dingen losdraait ben je niet goed bezig
Hoe dan? Met nen engelse sleutel draai ik alles rond Ik blijf er gewoon af en laat het wel weeral in de garaasj doen. Dat zijn zo van die momenten dat ik die kar écht begin te haten eh. Niets wilt daaraan meewerken. Soms denk ik: "had ik hem toch maar verkocht."
'k Zei het gisteren nog tegen Stieven. Telkens ik zijn auto zie, die er zo goed uitziet, en 'k zie dan de mijne. Pff, hier en daar blutskes, die roest, die zetel da mij mateloos stoort, het dak dat het einde van zijn leven wel heeft gehad nu.
Als ik er dan eens de tijd voor kan maken en de moeite kan opbrengen om me eraan te zetten, lukt er nooit iets. En dat heeft niets met mijn handigheid te maken. Ik krijg die verrekte kutbouten gewoon niet los
Comment
Comment