Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Ik versta je !
    Van mij gebeurt dat ook regelmatig es.
    En ivm met de vergelijking met stieven zijn wagen.
    Als je u daar echt zo aan stoort, moet je er een hoop geld in pompen en ook zo zetten he
    Die van Stieven is écht nice. Het verschil daarin is dat er bij de mijne al +6000 euro insteekt, en ge moet zien hoe hij erbij staat.

We houden ons vast aan het idee dat ik snel iets hoor van Frits in verband met de verlaging, dat dat in orde komt en dat zij die Remus willen fixen.
    Als ik dan nog altijd dat gevoel heb dat ik niet écht tevreden ben, ga ik de beslissing nemen er niet meer nog langer geld in te steken denk ik. Uiteindelijk, wat gaat het mij kosten om al die blutjes te laten doen, een nieuwe softtop, het interieur laten herdoen, ... 't Is ook al mijn derde e30, en soms heb ik het écht wel gehad.
    Ik speel al enige tijd met het idee in mijn hoofd om mijn geld in een woonboot te gaan steken en zou dat volgend jaar toch willen conretiseren. Ik zou het kunnen betalen, maar moest de 30 weg zijn, is er nog meer budget voor m'n woonst.

En alles tesamen genomen, doet die kar mij zo hard twijfelen. Enerzijds is't een genot om mee te rijden, maar als hij stil staat voor de deur heb ik er écht nen afkeer van eigenlijk Moest 'ie nu in orde staan eh, hij zou resoluut blijven. Maar al dat gedoe en die kleine kut-dingen altijd. Grrr!
    Last edited by ; 08/10/2011, 17:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Die van Stieven is écht nice. Het verschil daarin is dat er bij de mijne al +6000 euro insteekt, en ge moet zien hoe hij erbij staat.

We houden ons vast aan het idee dat ik snel iets hoor van Frits in verband met de verlaging, dat dat in orde komt en dat zij die Remus willen fixen.
      Als ik dan nog altijd dat gevoel heb dat ik niet écht tevreden ben, ga ik de beslissing nemen er niet meer nog langer geld in te steken denk ik. Uiteindelijk, wat gaat het mij kosten om al die blutjes te laten doen, een nieuwe softtop, het interieur laten herdoen, ... 't Is ook al mijn derde e30, en soms heb ik het écht wel gehad.
      Ik speel al enige tijd met het idee in mijn hoofd om mijn geld in een woonboot te gaan steken en zou dat volgend jaar toch willen conretiseren. Ik zou het kunnen betalen, maar moest de 30 weg zijn, is er nog meer budget voor m'n woonst.

En alles tesamen genomen, doet die kar mij zo hard twijfelen. Enerzijds is't een genot om mee te rijden, maar als hij stil staat voor de deur heb ik er écht nen afkeer van eigenlijk Moest 'ie nu in orde staan eh, hij zou resoluut blijven. Maar al dat gedoe en die kleine kut-dingen altijd. Grrr!
      Je hebt dus eigenlijk een miskoopje gedaan?
      ja idd een momentsleutel dient om vast te draaien.
      'k denk dat daxter een 'rakiak' bedoelt (sorry voor het westvlaams)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Je hebt dus eigenlijk een miskoopje gedaan?
        ja idd een momentsleutel dient om vast te draaien.
        'k denk dat daxter een 'rakiak' bedoelt (sorry voor het westvlaams)
        Ja da bedoel ik ja

Gohjah, miskoop. 'k Weet niet. Ik moest per se een cabrio, mauritiusblauw en beige leder hebben. De motor was perfect in orde bij aankoop. Juist iets verkeerds gemonteerd (wie had dat kunnen zien?) en daardoor dan kosten. Uiteindelijk doorgebeten voor die b27 en dat jaagt de kostprijs op.
        Ik wist toen ik hem kocht dat ik het interieur en het koetswerk effe onder handen moest nemen. Maar ondertussen, pfff...

Soit ja, we wachten af tot na psg, en dan zien we wel of ik er content mee ben. Ergens rijd ik er graag mee, maar 't is echt het totaalpakket op den duur.

Comment

Koop een E30 Touring Heb je alvast geen gedoe meer met dat dak.

Ik zit nu ook te twijfelen om alsnog mijn 320i te houden. Nog niet echt serieuze reactie op gehad. Zit te denken om weer naar Plan A te gaan; met het geld van de 316 de 320i laten opknappen zodanig dat hij safe is voor op de baan. Optische dingen (delen herspuiten waar de blanke lak weg is, kleine deukjes fixen, verlaging etc) kunnen dan later nog gedaan worden als de liefde groot genoeg is.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Koop een E30 Touring Heb je alvast geen gedoe meer met dat dak.
            Dan zit ik weer met een E30-verhaal.

Soms denk ik dat ik hem beter had verkocht voor ik de B27 had gaan halen en me een recentere Z4 gekocht. En daarvoor is het nu wat laat omdat die motor toch een centje heeft gekost. Als ik die foto's zie met de 60/40 ziet hij er al gewoon veel beter uit. Dus hopelijk flakkert de liefde weer op

Comment

Ja da bedoel ik ja

Gohjah, miskoop. 'k Weet niet. Ik moest per se een cabrio, mauritiusblauw en beige leder hebben. De motor was perfect in orde bij aankoop. Juist iets verkeerds gemonteerd (wie had dat kunnen zien?) en daardoor dan kosten. Uiteindelijk doorgebeten voor die b27 en dat jaagt de kostprijs op.
              Ik wist toen ik hem kocht dat ik het interieur en het koetswerk effe onder handen moest nemen. Maar ondertussen, pfff...

Soit ja, we wachten af tot na psg, en dan zien we wel of ik er content mee ben. Ergens rijd ik er graag mee, maar 't is echt het totaalpakket op den duur.
              Rak en jak noemt da hier. Officieel een ratelsleutel

Probeer eens een hefboom te maken (met een holle buis). Als de doppen gewoon niet passen ligt dat aan het materiaal he..
              Uitlaat zijn normaal gewoon 2 13'ers ofzo gelijk dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Rak en jak noemt da hier. Officieel een ratelsleutel

Probeer eens een hefboom te maken (met een holle buis). Als de doppen gewoon niet passen ligt dat aan het materiaal he..
                Uitlaat zijn normaal gewoon 2 13'ers ofzo gelijk dit:
                Is inderdaad maat 13. In elk geval, ik kruip ni meer onder dien auto. Heb het 2 keer geprobeerd los te krijgen en met deze sleutels hier gaat dat inderdaad ni lukken. Just nu wanneer mijn pa op weekend is natuurlijk.

Comment

Dan zit ik weer met een E30-verhaal.
                  Maar eens niet met ne cabrio.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Morgen poging 3 met den bompa Nuja, ik zal het wel moeten doen, maar die heeft wel deftig materiaal. Hopelijk zijn zijn doppen dus diep genoeg dat ze er gans overkunnen en eerst die bout overbruggen. Als ge begrijpt wat ik bedoel...

Comment

Morgen poging 3 met den bompa Nuja, ik zal het wel moeten doen, maar die heeft wel deftig materiaal. Hopelijk zijn zijn doppen dus diep genoeg dat ze er gans overkunnen en eerst die bout overbruggen. Als ge begrijpt wat ik bedoel...
                      bompa van 't forum, of jouw eigen bompa?

Comment

• als de moeren zot draaien(jaja, gelijk gij soms) kan je ook de beugel doorslijpen
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

bompa van 't forum, of jouw eigen bompa?
                          Awel, eigenlijk is't den bompa van Erik van Looy zelfs !

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          als de moeren zot draaien(jaja, gelijk gij soms) kan je ook de beugel doorslijpen
                          Hahaha!
                          Take it as a compliment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            motorkap van Helga op uwe kop gekregen C_X ?

Ik haat u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                              Ik haat u
                              Did you?

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

autoke voor Daxter?

Comment

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

autoke voor Daxter?
                                  Ik bekijk dat zelfs nog niet! Ik rijd trouwens met een Mazda 2 nu!

Overigens: bouten zijn niet niet niet los te krijgen. En diegene dat hier nu komt roepen dat ik ne pannekoek ben, die mag het even komen doen. Er heeft vandaag 3 man onder gelegen, alles geprobeerd en die 4 zitten muur- & muurvast !

Ik ga ze het dan meteen op psg laten uitzoeken. Kunnen ze meteen nieuwe rubbers steken.

Comment

• Nogmaals een bod gedaan op die RC090. Hij vraagt 1250 met nieuwe Toyo banden erop. Wat zouden jullie daarop bieden eigenlijk?
                                    In Duitsland vind je zulke sets tussen 800-900 euro zonder banden.

Uit eerdere mailcorrespondentie weet ik dat 1100 zijn minimum is. Ze staan nu al een 3-tal weken online.

Comment

• Geen idee, ik ben niet snel geneigd om meer dan 500 eur uit te geven aan een set velgen.

Ik zou eens sturen; 1250 en ik kom ze meteen halen Als je ze écht écht écht wilt, en dan niet weer spijt krijgt achteraf en dat je beter je E30 verkocht had etc.

Dat vind ik het kutte aan die 'doe een bod' toestanden he.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Geen idee, ik ben niet snel geneigd om meer dan 500 eur uit te geven aan een set velgen.

Ik zou eens sturen; 1250 en ik kom ze meteen halen Als je ze écht écht écht wilt, en dan niet weer spijt krijgt achteraf en dat je beter je E30 verkocht had etc.

Dat vind ik het kutte aan die 'doe een bod' toestanden he.
                                        Stel nu dat hij is verlaagd (gaat binnekort binnen)
                                        Stel dat zij meteen die Remus fixen
                                        En stel dan dat ik een mooi setje velgen eronder heb

Als'k dan nog niet content ben, dan weet'k het ook niet meer hoor. Hij staat gewoon (optisch dan) al te lang hetzelfde.

Ik ben niet van zin er meer dan 1000 euro voor te geven in elk geval. Anderzijds als ik een set in Duitsland koop, moet ik nog investeren in banden en ze nog laten omboren. Dusjah...

Comment

• Had jij geen setje 4x100 op 't oog? Of zijn het deze nu die je zou willen kopen?

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X