Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Had jij geen setje 4x100 op 't oog? Of zijn het deze nu die je zou willen kopen?
    Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

is toch 4x100?

Comment

• Dacht dat het originele 4x100's waren, maar ze zijn al omgeboord dusja.

Gezien hij zegt 'k wil er 1100 voor hebben, kunt gij proberen met 'voor 1000 kom ik ze meteen halen'.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Dacht dat het originele 4x100's waren, maar ze zijn al omgeboord dusja.

Gezien hij zegt 'k wil er 1100 voor hebben, kunt gij proberen met 'voor 1000 kom ik ze meteen halen'.
        Ik stel mij een beetje de vraag of er nog mensen zouden zijn die zo erg geïnteresseerd zijn om dit op hun 4x100-autootje te leggen. Ik wacht dus gewoon af en hoop dat hij vroeg of laat zegt: "allé tis goed, kom ze maar halen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Stel nu dat hij is verlaagd (gaat binnekort binnen)
          Stel dat zij meteen die Remus fixen
          En stel dan dat ik een mooi setje velgen eronder heb

Als'k dan nog niet content ben, dan weet'k het ook niet meer hoor. Hij staat gewoon (optisch dan) al te lang hetzelfde.

Ik ben niet van zin er meer dan 1000 euro voor te geven in elk geval. Anderzijds als ik een set in Duitsland koop, moet ik nog investeren in banden en ze nog laten omboren. Dusjah...
          Moete keer een week met mijn keuringsvelgen rondrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Moete keer een week met mijn keuringsvelgen rondrijden?
            Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen, tenzij ik eens écht zotjes wil doen

Comment

Stel nu dat hij is verlaagd (gaat binnekort binnen)
              Stel dat zij meteen die Remus fixen
              En stel dan dat ik een mooi setje velgen eronder heb

Als'k dan nog niet content ben, dan weet'k het ook niet meer hoor. Hij staat gewoon (optisch dan) al te lang hetzelfde.

Ik ben niet van zin er meer dan 1000 euro voor te geven in elk geval. Anderzijds als ik een set in Duitsland koop, moet ik nog investeren in banden en ze nog laten omboren. Dusjah...
              zijn die 3 andere banden op je Alpina's nog goed? anders kan je die gebruiken als je een nieuw setje koopt(ik heb alleen de velgen nodig)
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                zijn die 3 andere banden op je Alpina's nog goed? anders kan je die gebruiken als je een nieuw setje koopt(ik heb alleen de velgen nodig)
                Ik denk niet dat ik voor die paar millimeters de moeite ga doen. Ze zijn haast aan vervanging toe, vandaar dat ik ze dan maar meteen in de verkoop heb gestoken. Ik ga proberen morgen foto's te nemen, want ze liggen ook niet hier bij mij thuis maar in de stock van't werk

Comment

Ik denk niet dat ik voor die paar millimeters de moeite ga doen. Ze zijn haast aan vervanging toe, vandaar dat ik ze dan maar meteen in de verkoop heb gestoken. Ik ga proberen morgen foto's te nemen, want ze liggen ook niet hier bij mij thuis maar in de stock van't werk
                  foto's moeten nie hoor, zolang ze rond/recht zijn
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Snel een vraagje:

Past onderstaande op een E30 en hoe ziet dat er wat deftig uit. Ik vergeet altijd hoe dat in elkaar zit met die breedte's en ET's.

235/40/17
                    ET 41
                    7.5J breed

Ik zou wel met adapters werken van 5x120 naar 4x100 in plaats van om te boren. Dat gaat raken zeker hè, met die bandenmaat?

Comment

• Als die RC velgen in DE ongeveer 850-900 de set gaan zonder banden... Reken dan eens na.. + 4 toyo's in die maat zal al gauw 500€ extra zijn. Dan ben je beter af met die belgische set waar al banden op zitten.

Ik denk trouwens dat je contenter gaat zijn als je met dat geld de roest wat aanpakt en dat kapotte stukje zetel hersteld.
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                        Als die RC velgen in DE ongeveer 850-900 de set gaan zonder banden... Reken dan eens na.. + 4 toyo's in die maat zal al gauw 500€ extra zijn. Dan ben je beter af met die belgische set waar al banden op zitten.
                        Is inderdaad zo. Heb hem 950 geboden, we zien wel

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                        Ik denk trouwens dat je contenter gaat zijn als je met dat geld de roest wat aanpakt en dat kapotte stukje zetel hersteld.

Tgoh, jah... Die roest is op niet zichtbare plaatsen dus dat zou ik eventueel zelf willen doen deze winter, samen met m'n vader. Als dat niet top-top is, wie gaat dat zien onderaan de bumper of in de sleutkant van de deur?

Wat het interieur betreft hebt ge wel gelijk. Nu doet ge me weer twijfelen

Comment

• 1000€ voor velgen.... djeez man, stel eens prioriteiten Ik heb zojuist 180€ betaald voor velgen + goeie winterbanden. De rest gaat naar leukere upgrades
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            1000€ voor velgen.... djeez man, stel eens prioriteiten Ik heb zojuist 180€ betaald voor velgen + goeie winterbanden. De rest gaat naar leukere upgrades
                            Das zeer voordelig te noemen.

Comment

• Comment

• Ma fak, hoe vet is da
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Meer van dat
                                  Wat zijn die onderste 2 k3 en matthes?

Comment

• mayo, gij vuile reposter

Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      whaha nice one pjh

Comment

• Nice, maar niet importeerbaar/homologeerbaar zeker met die motor?

underdog doppen

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Dik dik dik !

Comment

Working...
                                          X