Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Iemand (met geld teveel) die een nieuwe E30 M3 zoekt?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=de&id=152620905&origin=PARK&page Number=1&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVrijdag om 8u wordt hij verlaagd en komt de Remus eronder. #KanAlNietMeerWachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenEr gaat een piano op je dak landen om hem te verlagen? Jou handigheid kennende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHij gaat binnen bij psg. 't Zou immers zonde zijn van zo'n mooie piano
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat is er met de wijsneus gebeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVrijdag om 8u wordt hij verlaagd en komt de Remus eronder. #KanAlNietMeerWachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVolgende week dan eens een cruiske doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenBen beetje lui om het op te zoeken eigenlijk, kan er hier iemand zo zeggen hoe ge het peil van de v-bak-olie in de gaten houdt?
Heb hem zelf besteld, wel nog nooit gebruikt als de vbak onder de wagen zit, maar denkt dat dat juist moet lukken (is één als dop).
Comment
-
Dit is een bekende dacht ik? Was deze niet @ de spontane AF meeting aan de Watersportbaan in Gent paar maand geleden? Toen we met de bende E30 rijders achteraf nog een frietje zijn gaan stekken.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Die had namelijk ook zwarte BBS'en.
Wel een hoge prijs.
Wel mooi interieurkleur vind ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZitten 2 doppen op, de onderste is om de olie er uit te laten en die op de zijkant is om te zien of het peil correct is. Is met een hele grote inbus. 9/10 heb je die inbus niet...
Heb hem zelf besteld, wel nog nooit gebruikt als de vbak onder de wagen zit, maar denkt dat dat juist moet lukken (is één als dop).
Comment
-
Comment
-
Ziet er ook een mooie uit:
318i Edition, staat ietsje dichter, in Köln. Maar kost wel wat meer. (heeft natuurlijk wel 15" BBS'en)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDit is een bekende dacht ik? Was deze niet @ de spontane AF meeting aan de Watersportbaan in Gent paar maand geleden? Toen we met de bende E30 rijders achteraf nog een frietje zijn gaan stekken.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Die had namelijk ook zwarte BBS'en.
Wel een hoge prijs.
Wel mooi interieurkleur vind ik!
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMooie kleur, design edition (mooi interieur imo), airbag, schuifdak, servo, elektr. ramen.. Jammer dat hij 647 km hier vandaan staat.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2
Besides, wat is 647km enkele rit als je een tankkaart hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk had zo'n stuurtje in mijn eerste cab
Besides, wat is 647km enkele rit als je een tankkaart hebt
Comment
-
Comment
Comment