zonder roest, nergens? Succes met de zoektocht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenzonder roest, nergens? Succes met de zoektocht.
Maar van mechaniek ken ik niets dusja.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Volledig ga ik niet zeggen. Maar geen roest aan wielkassen, krikpunten en batterijbak.
Comment
-
Dan resten nog deurdrempels/deuren, kofferklep (onder rubber), stuk onderin achterbumper (maar een vfl heeft geen achterbumper dus da's al een meevaller) enz...
Een auto die roestvrij is is in mijn ogen ook een die voor de rest geen optisch werk nodig heeft, anders ben je evenzeer aan't klossen. Anders gezegd, als m'n kist roestvrij was dan was er verder geen werk aan en pas dan brengt de meerkost voor een roestvrije zich op, vind ik.
Comment
-
Ja ok, maar toch, als de mogelijke opvolger ook nog niet zoveel last gehad heeft van de roestduivel, graag. 320i zag er toch al beter uit dan de 316. Achteraan wel wat roest door die stomme trekhaak.. Had hij maar een schuifdak.. dan was de keuze snel gemaakt.
Comment
-
Ik heb er ook nog geen seconde spijt van gehad dat ik mijn iS zonder dakraampje heb gekocht.
Natuurlijk als ik de keuze had dan direct een E30 met maar daar laat ik een goede auto niet voor staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEen schuifdak is erg leuk, maar das toch echt geen argument om en auto minder graag te gaan zien? Das een goed voorbeeld van veel op autoforum te zitten. Mijn m20 klinkt er niet minder goed door hoor.Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenIk heb er ook nog geen seconde spijt van gehad dat ik mijn iS zonder dakraampje heb gekocht.
Natuurlijk als ik de keuze had dan direct een E30 met maar daar laat ik een goede auto niet voor staan.
Comment
-
320i eens deftig gewassen. Eerste keer echt gewassen sinds ik hem heb, was nodig ook. Tip; zet je auto nooit naast van die hoge 'pluimgras planten'. Of toch niet in de herfst wanneer die dingen vanalles en nog wat verliezen.
Zag hij er in 't echt maar zo goed uit als op foto. Sta er wel nog altijd van versteld hoe goed dat chroom eruit ziet rond de ramen. Centercapjes van de velgen heb ik nog, liggen binnen uit voorzorg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenCentercapjes van de velgen heb ik nog, liggen binnen uit voorzorg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs Zulte dan zo'n achterbuurt van criminaliteit? Ik laat ze er zelfs opsteken in centrum Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNee, maar aangezien de eerste 'vreemdeling' al langsgeweest is neem ik maar het zekere voor het onzekere.
Comment
-
Ik begrijp uw redenering echt niet ze, ge wilt wel 3000 euro uitgeven aan een andere e30 terwijl deze optisch zo goed als in orde staat. Al eens gedacht aan het feit dat ge waarschijnlijk voor ongeveer 1000 euro uw blok volledig in orde kunt zetten?
voetnoot: er is werk aan élke auto die ouder is dan 20 jaar. er is altijd wel iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIk begrijp uw redenering echt niet ze, ge wilt wel 3000 euro uitgeven aan een andere e30 terwijl deze optisch zo goed als in orde staat. Al eens gedacht aan het feit dat ge waarschijnlijk voor ongeveer 1000 euro uw blok volledig in orde kunt zetten?
voetnoot: er is werk aan élke auto die ouder is dan 20 jaar. er is altijd wel ietsmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIk begrijp uw redenering echt niet ze, ge wilt wel 3000 euro uitgeven aan een andere e30 terwijl deze optisch zo goed als in orde staat. Al eens gedacht aan het feit dat ge waarschijnlijk voor ongeveer 1000 euro uw blok volledig in orde kunt zetten?
voetnoot: er is werk aan élke auto die ouder is dan 20 jaar. er is altijd wel iets
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtengewoon binnen doen voor een onderhoud en zoeken naar een vfl B25 om erin te plaatsen, taks als een IS, power uit een straight six
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEn daar is 'em weer met zijne commentaar... Deze staat bijlange niet optisch in orde. Motorkap en kofferdeksel en evt een stukje van het dak moeten al herspoten worden (blanke lak los), samen met een paar kleine plekjes (deukjes aan de spatborden voor, putje hier, roestplekje daar).
Ben bang dat als ik hem binnen doe, ik ongelooflijk veel ga kwijt zijn. Zo'n oude auto binnendoen en zeggen 'zet hem maar in orde' en je ziet de eurotekens in hun ogen al..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenGast, 't is een forum he, dat dient om te discussiëren. Ik begrijp uw keuzes gewoon niet. Zet anders tien auto's op uw oprit, er zal er dan wel 1 tussen zitten die in orde staat zeker?
Ik begin toch ook niet te zeuren omdat je je 316i verkocht hebt 'omdat er werk aan was'...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenOm te discussiëren ja, maar het enige wat jij doet is altijd op mijn kap zitten.. Als je er niet tegen kunt, reageer dan niet he.
Ik begin toch ook niet te zeuren omdat je je 316i verkocht hebt 'omdat er werk aan was'...
Comment
Comment