Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nice daxter!
Volgens mij zou een is-spoilertje de kont nog een stuk vetter maken, denk je niet?
Ik heb er eentje liggen en ik wil dat er rete graag op. Twijfel tussen lakkleur of zwart icm zwarte is-lip en de zwarte schorten opzij nog eens deftig lakken.
Nochtans zegt iedereen hier dat dat heiligschennis is en ik het zo moet laten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Voor de mensen die het nog niet wisten, dit zag ik toen ik vandaag m'n rolluik open deed:
Een paar gevels in de straat zijn beklad alsook een paar rolluiken. Eén of andere randdebiel dat weeral mijn Vito heeft uitgekozen. Van juli tot nu staat de teller op 3 ruiten en een graffiti-tag. En de cab blijft onaangeroerd, zotjes eigenlijk!
Ik heb er eentje liggen en ik wil dat er rete graag op. Twijfel tussen lakkleur of zwart icm zwarte is-lip en de zwarte schorten opzij nog eens deftig lakken.
Nochtans zegt iedereen hier dat dat heiligschennis is en ik het zo moet laten
Zwart, meegespoten vind ik bijna nooit mooi. (+ komt leuk overeen met het zwart van uw stootstrips, is veel leuker)
Waarom zou dat heiligschennis zijn? Een E30-kont zonder dat is toch echt niet ideaal.
Zwart, meegespoten vind ik bijna nooit mooi. (+ komt leuk overeen met het zwart van uw stootstrips, is veel leuker)
Waarom zou dat heiligschennis zijn? Een E30-kont zonder dat is toch echt niet ideaal.
Ochja, ik heb het gekocht om te monteren, niet om in de stockruimte te laten liggen van't werk
Ik geloof dat Alexis me de tip had gegeven voor een zwarte is-lip vooraan. Dat zette me aan het denken om alles wat zwart is terug mooi te zwarten en dan inderdaad de zwarte spoiler op de kont.
Comment