Ook dik maar wel geen 4x100 alpina's maar ombouw naar 5x120 om de bredere variant te steken:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDa's wat ik altijd al wou doen, en Geertt zei onlangs nét hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZalige combinatie.
Jammer genoeg heb jij een cabrio en trekt dat op de botten dan.
Ik lag echt strijk
Comment
-
Net nog effe wezen knallen in de Antwerpse haven
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOok dik maar wel geen 4x100 alpina's maar ombouw naar 5x120 om de bredere variant te steken:
En eerlijk gezegd vind ik die 'sneeuwruimer' echt niets
Velgen zijn wel erg dik daarintegen
Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk BerichtenGisteren toevallig door daxter zen straat gepasseerd : mijn bescheiden mening : qua velgen en hoogte sta die nu perfect. Also, wat een kutbuurt om te parkeren
Valt hier best mee om te parkeren hoor. 't Is pas als je geparkeerd staat dat de miserie begint
Van 1 juli tot nu op een nagelnieuwe wagen al 3x ruiten ingeslagen en van maandag op dinsdagnacht graffiti op de flank gespoten. Nochtans is't hier een erg rustige buurt. Overal lopen randdebielen rond zeker, maar in Antwerpen de meeste zullen jullie dan wel denken
Het grappige is (en godzijdank!) dat ze altijd van de cabrio afblijven
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenOp 16'ers zou je 225/45 moeten monteren voor de keuring. Ik zou gewoon de band erop leggen die jij wilt en dan kijken voor een keuringssetje. De mijne mag je altijd komen ophalen, vermits je toch vaak hier de winkels doet is dat geen probleem he
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenIk lag echt strijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZalige combinatie.
Jammer genoeg heb jij een cabrio en trekt dat op de botten dan.Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Ochgod zeg, ieder zijn ding zeker hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenIk moest lachen met Mayo zijne droge commentaar, da's al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls je een coole 16" velg wilt moet je Alpina's kopen (echte geen valse lelijkaards).
7J vooraan met 205/50/16 banden
8J achteraan met 225/45/16 banden
Doe dan al je roest weg, steek er oranje pinkers, originele achterlichten, een alpina NFL sneeuwruimer op en je hebt een coole supersnelle cabriolé perfect op je patserlijf geschreven.
Kleine impressie maar dan op een nog niet zo hard verlaagde VFL cabriolé:
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDenk daar eens oranje pinkers en heldere koplampen bij:
En idd, steek eens oranje pinkers. En als je dat echt niet wilt, steek dan smoked pinkers.
Nuja, 't is nog altijd Daxter's wagen dus we kunnen hem niet dwingen natuurlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk ben alvast voor.
En idd, steek eens oranje pinkers. En als je dat echt niet wilt, steek dan smoked pinkers.
Nuja, 't is nog altijd Daxter's wagen dus we kunnen hem niet dwingen natuurlijk.
'k Moet vandaag trouwens eens kijken in de kelder. Gisteren tijdens mijn avondritje in de haven is er een koplamp kapot gegaan. Ik geloof dat ik nog altijd van die blauwe tjoeninglampen heb liggen van de cab dat ik destijds van buckzilla had gekocht
Oorspronkelijk geplaatst door beemer1 Bekijk BerichtenEla, hoe komt gij aan die foto van mijn maatje?
Comment
-
Moest ik er niet een miljoen duizend triljoen keer de carter onderuit gereden hebben, ik had er nog mee gereden. Die kar was zo fijn om mee te rijden. Niet vooruit te krijgen, maar daarvoor had'k ook geen cabrio gekocht. Da's dan nu toch wel effe iets anders
1992 BMW E30 318iA
Als ze daarop ook al gaan zagen, dan weet ik het ook niet meer hoor, 't is toch een 4 cilinder
Comment
-
Hoe hebde die koplamp kapot gekregen?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenHoe hebde die koplamp kapot gekregen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat zijn valse Alpina's
Comment
Comment