Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
-
Vet filmpje
Zo'n besmeurde E30 heeft ook nog wat eigenlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk BerichtenJa vind ik ook, ze zijn wel bijna allemaal hun iS lip kwijtmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtentroost je, gisteren M-tech II achterbumper eraf gereden(en een wiel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKermit?
bumper eraf, blikschade achter en boven linkerachterwiel, remschijf kapot en naaf moet vervangen worden(draad kapot)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Auch! Nuja gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenidd, blijkbaar hadden de semislicks teveel grip en tijdens het driften gewoon alle 4 de bouten eruit getrokken, ff panormisch zicht en 200 meters verder mijn wiel mogen gaan zoeken(sjans dat 't circuit afgesloten was met draad of ik kon nog verder gaan zoeken)
bumper eraf, blikschade achter en boven linkerachterwiel, remschijf kapot en naaf moet vervangen worden(draad kapot)
Comment
-
Vraagske aan diegene die ook met de BBS'en (15") de winter door gaan.
Welke winterband/maat hebben jullie liggen?
Aangezien mijn zomerbanden de maat 205/55 hebben en die de wielkasten goed vullen wou ik in deze maat ook winterbanden hebben.
Of is 195/60 o.i.d. beter voor in de winter?
En welke merken?
Ik ben daarstraks eens in een plaatselijke bandencentrale gaan zien voor 2e hands winterbanden voor €40/stuk maar da staat mij ook ni echt aan..
Comment
-
Op de E30 heb ik altijd met Uniroyal MS Plus 66 gereden. Met die band heb je geen aquaplanning. En zelfs op besneeuwde kasseien zet je daar met aan (uiteraard met spin).
Heb wel 190/45, omdat een winterband nogal een zachte compound heeft gaat die ook iets meer hellen. Om dat te compenseren nam ik dus iets minder band. Infeite ben je beter met smallere banden in de winter.
Comment
-
De linker achtergordel in m'n 316 zit vast. Dit was al van toen ik hem kocht en stond ook vermeld op het keuringspapier ('Gordels achter - werking'). Hoe kan je een gordel demonteren?
Ik ga denk ik morgen naar de keuring voor verkoop, en zou dat puntje graag van het keuringspapier zien verdwijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe linker achtergordel in m'n 316 zit vast. Dit was al van toen ik hem kocht en stond ook vermeld op het keuringspapier ('Gordels achter - werking'). Hoe kan je een gordel demonteren?
Ik ga denk ik morgen naar de keuring voor verkoop, en zou dat puntje graag van het keuringspapier zien verdwijnen.
Comment
Comment