ik bied 1k ^^
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtendat is zo met een oldie hé, maar als je bvb vergelijkt met een nieuwe cab(bv een Bmw eendje) ben je nog altijd minder kwijt aan onderhoud dan aan afschrijving
dan moet je de "charmes" erbij nemen hé
Wat mij enorm dwars zit is dat de roest, de blutsjes, het interieur, het dak etc. allemaal moet wachten omdat er altijd wel iets tussenkomt. 't Was de bedoeling dat ik na de b27 vooruit kon geraken (zoals de remus & verlaging) en 't wilt gewoon niet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik bied 1k ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWeet ge wat die kar mij totnogtoe heeft gekost? Ge bijt dan ne keer door voor een deftige motor en dan valt het spel uit, startproblemen, ...
Wat mij enorm dwars zit is dat de roest, de blutsjes, het interieur, het dak etc. allemaal moet wachten omdat er altijd wel iets tussenkomt. 't Was de bedoeling dat ik na de b27 vooruit kon geraken (zoals de remus & verlaging) en 't wilt gewoon niet lukkenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenmijn motorswap heeft +/-7,500 gekost....
Comment
-
Met iS dopjes
Maar idd, veel geld voor wat cijfers, en er dan niet mee durven rijden omdat de cijfertjes dan veranderen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
't is een E30....als ik dat wil heeft de mijne straks 21k kmCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenmijn mening op basis van volgende gelezen feiten:
20 jaar
handig ivm auto's
golf en polo ervaring
mijn mening:
koop een 320i&, rijdt er minstens een jaar mee, zet de kas in orde en zoek je een M20B25 motor of een M20B27 en als je écht met de auto kunt rijden,steek 'm er dan in
E30 is de opvolger van de E21, qua rijgedrag veel beter(lees veiliger) nochtans is de E30 ook niet van de poes(zeker in onervaren handen)
niks dat zo snel went als pk's
maar ja das de mening van een 'ouwe' vent hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWeet ge wat die kar mij totnogtoe heeft gekost? Ge bijt dan ne keer door voor een deftige motor en dan valt het spel uit, startproblemen, ...
Wat mij enorm dwars zit is dat de roest, de blutsjes, het interieur, het dak etc. allemaal moet wachten omdat er altijd wel iets tussenkomt. 't Was de bedoeling dat ik na de b27 vooruit kon geraken (zoals de remus & verlaging) en 't wilt gewoon niet lukken
Dat had je al een paar k€ bespaard.
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenGe had die 318i destijds gewoon 2 a 3 centimeter hoger moeten zetten.
Dat had je al een paar k€ bespaard.
groetjes
Da's nog eens een dijjk van een antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDa's nog eens een dijjk van een antwoord.
- Neej dankje.
50 euro...
- Neej..
15 euro...
- Neej echt niet.
Je denkt zeker dat ie kapot is he?
- Neej hoor.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEY! E30 cab'riow kopeh ofwa? 60 euro.
- Neej dankje.
50 euro...
- Neej..
15 euro...
- Neej echt niet.
Je denkt zeker dat ie kapot is he?
- Neej hoor.
Comment
-
'k Ga morgen eens bij PSG binnenspringen tijdens m'n uren. Daar geraak ik makkelijker dan bij QSR. Kan ik eens horen wat het zou zijn, hoeveel dat zou moeten kosten en wanneer 'ie binnen kan.
En als'k ondertussen een goei bod krijg mag hij weg tegen dat hij gemaakt is. Ik denk dat het niet te gemakkelijk zal zijn om hem kwijt te geraken dus dat wordt nog effe bekijken dan. Voor 1000 euro gaat hij alleszins niet weg aan Mohammed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenHeeft de 320 compleet hetzelfde onderstel als de 325? En waar zitten er eventueel nog andere verschillen?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk denk dat een 325 iets dikke stabilisatorstangen heeft en de batterij steekt vanachter voor de gewichtsverdeling, maar over het algemeen allemaal vrij kleine verschillen die je desnoods zelfs kan aanpassen.
batterij zit in koffer
indien geen M onderstel:
dunnere veerpoten vooraan
dunnere stabi's
voor de rest: beide geventileerde schijfremmen voor
achter kan het zijn(indien geen abs) dat je trommelremmen hebt achteraan op een 320, 325i as kost ongeveer een 100€
uitlaat van een 2.5 is dubbel, bij een 2.0 kan je nog een enkele vindenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment