Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk Berichten
    Iemand die een idee heeft hoe he tzit met veranderende BIV vanaf 2012. Zou pas vanaf 2014 ingaan voor occasies. Ze willen de vervuilendste wagens eruit dus denk ik dat we er niet goed vanaf zouden komen.

Ik hoop echter dat er een uitzondering gemaakt zal worden voor oldtimers omdat hier toch ook een grote wereld en markt achter zit en er bij mijn weten geen enkele "groene" oldtimer bestaat. Dit is maar een bedenksel, iemand die hier al meer over weet?
    Bij "algemeen" op de forumindex kan je een topic met simulator vinden.

Comment

• Ik dacht dat oldtimers buiten die regeling vielen?

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Kar gaat vrijdag naar PSG en blijft achter. Pfff
      Zware kosten? Of valt het mee? Of nog geen gedacht?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Net tegengekomen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=204377277
        Is dit wel een IS?

Comment

• Nee

Is hier al eens voorbijgekomen onlangs.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Stop me mij jaloers te maken. De laatste keer dat ik een herfsttoerke heb gedaan, mocht ik hem in panne achterlaten aan't Sportpaleis
            Vrijdagnacht daar gespot aan die frituur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Ik dacht dat oldtimers buiten die regeling vielen?

Zware kosten? Of valt het mee? Of nog geen gedacht?
              On verra...

Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichten
              Vrijdagnacht daar gespot aan die frituur
              Daar had'k em inderdaad achtergelaten...

Comment

• Ik heb een Blaukpunt op de kop getikt voor 15 euro maar geen idee hoe ik dat moet aansluiten met die wir war van kabels ?
                Iemand een handleiding ofzo ?
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Maak eens wat foto's. Soms bestaan er adapters om op een van de stekkers te zetten zodat de radio in de auto past. Mijn radio van gerrit was echt heel oud en die heb ik samen met een kameraad aangesloten door de kabels zelf vast te solderen aan wat er in de auto lag. Gewoon met de multimeter de kabels uitlezen welke de boxen, massa, + en antenne zijn. Ipv solderen kan je ook een lusterklem gebruiken maar in de e30 is vrij weinig plaats om zoveel van die blokkjes in het dashboard te steken..

Comment

• NijnEleven, thuis @ Limburg? Ben redelijk in de buurt!

Comment

• Niejt begot Ik zit op kot, heb examens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Niejt begot Ik zit op kot, heb examens
                        Da's zuur

Comment

Niejt begot Ik zit op kot, heb examens
                          Waar zit gij op school? Heb ook examens

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30 wheely time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk Berichten
                              Waar zit gij op school? Heb ook examens
                              autotechnologie Kdg

Comment

autotechnologie Kdg
                                Och echt ofwà? En da zegde gaaij nà pas. De NijnEleven zit baaj de zwoare manne in 'oboke!

Comment

• By the way: den Daxter heeft vandaag weer een dienst kunnen doen op Mercedes Assistance. 'k Heb nadien wat met die kerel gepraat en die zegt dat het 100% zeker één of andere darm van de verwarming is die lek is. Er zullen dus wel redelijk wat werkuren inkruipen afhankelijk hoe makkelijk het werken is achter dat dashboard. Want als't eruit moet

Comment

autotechnologie Kdg
                                    Lachen, ik ook. 2de jaar en morgen auto-elektriciteit. Gij?

Comment

• Leuk dat de vortbak nog een 17e kans krijgt
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        Leuk dat de vortbak nog een 17e kans krijgt
                                        Euhm, staat wel al een week op 2dehands ofzo ondertussen hoor. 'k Zou hem sowieso eerst laten maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          By the way: den Daxter heeft vandaag weer een dienst kunnen doen op Mercedes Assistance. 'k Heb nadien wat met die kerel gepraat en die zegt dat het 100% zeker één of andere darm van de verwarming is die lek is. Er zullen dus wel redelijk wat werkuren inkruipen afhankelijk hoe makkelijk het werken is achter dat dashboard. Want als't eruit moet
                                          en die Miserides is nog nie eens 20 jaar oud....
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X