Oorspronkelijk geplaatst door Beton
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Ik dacht dat oldtimers buiten die regeling vielen?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKar gaat vrijdag naar PSG en blijft achter. Pfff
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Nee
Is hier al eens voorbijgekomen onlangs.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenStop me mij jaloers te maken. De laatste keer dat ik een herfsttoerke heb gedaan, mocht ik hem in panne achterlaten aan't Sportpaleis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk dacht dat oldtimers buiten die regeling vielen?
Zware kosten? Of valt het mee? Of nog geen gedacht?
Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk BerichtenVrijdagnacht daar gespot aan die frituur
Comment
-
Maak eens wat foto's. Soms bestaan er adapters om op een van de stekkers te zetten zodat de radio in de auto past. Mijn radio van gerrit was echt heel oud en die heb ik samen met een kameraad aangesloten door de kabels zelf vast te solderen aan wat er in de auto lag. Gewoon met de multimeter de kabels uitlezen welke de boxen, massa, + en antenne zijn. Ipv solderen kan je ook een lusterklem gebruiken maar in de e30 is vrij weinig plaats om zoveel van die blokkjes in het dashboard te steken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNiejt begot Ik zit op kot, heb examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNiejt begot Ik zit op kot, heb examens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenWaar zit gij op school? Heb ook examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenautotechnologie Kdg
Comment
-
By the way: den Daxter heeft vandaag weer een dienst kunnen doen op Mercedes Assistance. 'k Heb nadien wat met die kerel gepraat en die zegt dat het 100% zeker één of andere darm van de verwarming is die lek is. Er zullen dus wel redelijk wat werkuren inkruipen afhankelijk hoe makkelijk het werken is achter dat dashboard. Want als't eruit moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenautotechnologie Kdg
Comment
-
Leuk dat de vortbak nog een 17e kans krijgtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenLeuk dat de vortbak nog een 17e kans krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenBy the way: den Daxter heeft vandaag weer een dienst kunnen doen op Mercedes Assistance. 'k Heb nadien wat met die kerel gepraat en die zegt dat het 100% zeker één of andere darm van de verwarming is die lek is. Er zullen dus wel redelijk wat werkuren inkruipen afhankelijk hoe makkelijk het werken is achter dat dashboard. Want als't eruit moetmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment