Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    en die Miserides is nog nie eens 20 jaar oud....
    Maar dat moet ik ook niet betalen dus dat zal mij worst wezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk Berichten
      Lachen, ik ook. 2de jaar en morgen auto-elektriciteit. Gij?
      1ste. Alles ging goed tot vandaag, mechanica zwaar gepoept.. Vrijdag elentrik en da lukt ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Och echt ofwà? En da zegde gaaij nà pas. De NijnEleven zit baaj de zwoare manne in 'oboke!
        Dude da heb ik zeker al eens verteld Wat zou ik hier anders in antwerpen komen doen?

Comment

Euhm, staat wel al een week op 2dehands ofzo ondertussen hoor. 'k Zou hem sowieso eerst laten maken
          Zorg maar dat de E30 niet weg is voor de 'Ronde koplamp meet', anders moet ge met de MB gaan en da kan toch ook niet hé..

BMW E30 318iS '89
          BMW E28 520i '84
          BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Dude da heb ik zeker al eens verteld Wat zou ik hier anders in antwerpen komen doen?
            'k Zal toen al te veel alcohol in't bloed hebben gehad. Volgende keer moete nog is afkomen, ge woont toch om de hoek! Stieven en Jonas zijn hier gisteren blijven hangen. 't Was erg gezellig!

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
            Zorg maar dat de E30 niet weg is voor de 'Ronde koplamp meet', anders moet ge met de MB gaan en da kan toch ook niet hé..
            Komde gij trouwens? Of ik hem nog heb, da hangt ervan wat ze ervoor geven. Voor 3000 euro laat'k hem echt niet gaan.
            Wat zou eigenlijk realistisch zijn?

Comment

Komde gij trouwens? Of ik hem nog heb, da hangt ervan wat ze ervoor geven. Voor 3000 euro laat'k hem echt niet gaan.
              Wat zou eigenlijk realistisch zijn?
              Misschien, daarom dat ik me(nog) niet in de lijst heb gezet.
              €3000, dan zult ge hem nog wel hebben tegen die meet denk ik.

BMW E30 318iS '89
              BMW E28 520i '84
              BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                Misschien, daarom dat ik me(nog) niet in de lijst heb gezet.
                €3000, dan zult ge hem nog wel hebben tegen die meet denk ik.
                Ik ben mij ervan bewust dat het allicht niet makkelijk zal zijn omdat te verkopen. En zelfs al staat hij mint, waardoor de prijs dan stijgt, zal hij ook niet snel verkopen. Dusja...
                Het vertrouwen is er toch wel uit hoor...

'k Zou misschien tegen Frits moeten zeggen: "zet hem gewoon op punt", want hij moet 3/1 toch naar de keuring.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalige filmpjes alleen jammer van de kwaliteit en het geluid. (hopelijk geen repost )

BMW E30 318iS '89
                  BMW E28 520i '84
                  BMW E34 535i '88

Comment

• Zijn filmpjes opgenomen van filmpjes, vandaar de slechte kwaliteit.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen

Als ik hem in neutraal zet staat mijn wagen te draaien aan een 3000 toeren.. en als ik rij bijvoorbeeld in tweede Vitesse gaat hij vanzelf optrekken tot die 3000 toeren.

Ik weet dit is niet zo erg, dit is (moeilijk om uit te leggen als leek) een ijzeren stuk die vastgekoppeld zit aan 2rubberen buizen. en als je er lichtje op klopt met een schoen ofzo iets zie je uw toerenteller mooi dalen en klinkt de wagen weer volledig normaal.

Deze zomer heeft mijn garagist deze gewoon geopend wat fijne olie erop gespoten en klaar is kees.. nu zal dit wss ook zo opgelost zijn.. maar intussen sta ik hier in Gent te brullen in neutraal

Wie kan me zeggen hoe het ding heet die voor mijn probleem zorgt?

Comment

• een foto doet wonderen want er zijn veel ijzer stukken gekoppeld aan rubberbuizen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                          Ik heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen

Als ik hem in neutraal zet staat mijn wagen te draaien aan een 3000 toeren.. en als ik rij bijvoorbeeld in tweede Vitesse gaat hij vanzelf optrekken tot die 3000 toeren.

Ik weet dit is niet zo erg, dit is (moeilijk om uit te leggen als leek) een ijzeren stuk die vastgekoppeld zit aan 2rubberen buizen. en als je er lichtje op klopt met een schoen ofzo iets zie je uw toerenteller mooi dalen en klinkt de wagen weer volledig normaal.

Deze zomer heeft mijn garagist deze gewoon geopend wat fijne olie erop gespoten en klaar is kees.. nu zal dit wss ook zo opgelost zijn.. maar intussen sta ik hier in Gent te brullen in neutraal

Heb ik u gespot tegen acht uur onder de brug van de autostrade? Ge reed richting centrum.

Comment

• Ik heb u gespot en ge kreeg de deur nie open!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                              Ik heb u gespot en ge kreeg de deur nie open!
                              Welke ingenieur zet er nu ook twee klinken op een schuifdeur van een camionette!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                Welke ingenieur zet er nu ook twee klinken op een schuifdeur van een camionette!?

"Ma kzie kik da knopke nie"

Comment

• Wie verzint zoiets!

Comment

Rij ne keer met een deftige camionette ofzo

Comment

Heb ik u gespot tegen acht uur onder de brug van de autostrade? Ge reed richting centrum.
                                      jup! Dat was ik wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                        Ik heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen

Uw luchtmassameter? Bij mij is die ooit nat geworden en deed hij exact hetzelfde. Opendraaien en iets opspuiten lijkt me sowieso niet de beste oplossing? Heb er intussen al 2 'nieuwe' moeten kopen en telkens gevonden voor 55 euro ofzo. Een volledig nieuwe is wellicht net dat beetje beter maar kost ook 6 keer zoveel, het verschil merk ik alleszinds niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Uw luchtmassameter? Bij mij is die ooit nat geworden en deed hij exact hetzelfde. Opendraaien en iets opspuiten lijkt me sowieso niet de beste oplossing? Heb er intussen al 2 'nieuwe' moeten kopen en telkens gevonden voor 55 euro ofzo. Een volledig nieuwe is wellicht net dat beetje beter maar kost ook 6 keer zoveel, het verschil merk ik alleszinds niet...
                                          ik heb denk nog eentje liggen, volgens de nr eentje voor een 2.0i
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X